Οι αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν μια ανάπτυξη δίχως κέρδη, καθώς πασχίζουν να διαχειριστούν υψηλά πάγια έξοδα και φόρους, όπως
δήλωση η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Εταιρειών - ΙΑΤΑ.
Ενώ οι αεροπορικές εταιρείες στην Κίνα, τη Λατινική Αμερική και τη Μέση Ανατολή αναπτύσσονται σημαντικά, η ζήτηση στην Ευρώπη αποδυναμώθηκε το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Τα παγκόσμια αποτελέσματα μετακινήσεων επιβατών για το Σεπτέμβριο ήταν αυξημένα κατά 4,1% το Σεπτέμβριο του 2011, με αυτό το ποσοστό να είναι μειωμένο κατά 6% του ρυθμού ανάπτυξης κατά το πρώτο μισό του έτους.
Η διαθεσιμότητα το Σεπτέμβριο αυξήθηκε κατά 3.1% σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, αλλά ο μέσος συντελεστής πληρότητας ήταν 80%, ελαφρώς αυξημένος σε σχέση με το Σεπτέμβριο του 2011.
“Μια ανάκαμψη δύο ταχυτήτων αναπτύσσεται σε μια πραγματικότητα πολλαπλών ταχυτήτων”, ανέφερε ο γενικός διευθυντής της ΙΑΤΑ,Tony Tyler. “Οι φορείς στην Κίνα, τη Λατινική Αμερική και τη Μέση Ανατολή αναπτύσσονται σημαντικά. Οι αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης βιώνουν ανωφελή ανάπτυξη σε μια στρατηγική να διαχειριστούν τα υψηλά πάγια έξοδα και τους φόρους.
Το γεγονός ότι οι αεροπορικές εταιρείες δε βγάζουν καθόλου χρήματα με αδύναμες αγορές και υψηλές τιμές καυσίμων είναι ένας φόρος τιμής στην ισχυρή απόδοση των εταιρειών τους, όπως αποδεικνύεται από τη διατήρηση της πληρότητας παγκόσμια κοντά στο 80% από την αρχή του 2012. Ακόμα και με αυτό οι αεροπορικές εταιρίες αναμένεται να συμπληρώσουν ένα παγκόσμιο καθαρό περιθώριο κέρδους μόλις 0,6%. Είναι μια δύσκολη χρονιά”, κατέληξε ο γενικός διευθυντής της ΙΑΤΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου