Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

Κι όμως! Απεργία και στη ΔΤ


Η νέα δημόσια τηλεόραση που οραματιζόταν οι κυβερνώντες, στην οποία όλοι θα εργάζονται... σκληρά, κανείς δεν θα "λουφάρει" και δεν θα απεργεί... δεν είναι γεγονός. Και στην νέα δημόσια τηλεόραση, κάνουν απεργίες. Ήδη ανακοινώθηκε η πρώτη απεργία στην ιστορία της ΔΤ.
Σύμφωνα με ανακοίνωσή της ΕΣΗΕΜ-Θ το ΔΣ κηρύσσει «πενθήμερη απεργία στο σχήμα της Δημόσιας Τηλεόρασης (ΔΤ) που λειτουργεί στη Θεσσαλονίκη διαμαρτυρόμενο για τον προσχηματικό, όπως αναφέρει, τρόπο με τον οποίον αντιμετωπίζει η κυβέρνηση το δικαίωμα της περιφέρειας στη δημόσια ενημέρωση». Η απεργιακή κινητοποίηση, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΣΗΕΜΘ, αρχίζει την Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014 στις 06.00 πμ και λήγει την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014 την ίδια ώρα. Στην ανακοίνωση της η ΕΣΗΕΜ-Θ καλεί την κυβέρνηση να διατηρήσει τη Θεσσαλονίκη ως έδρα άρτιου, αυτόνομου και πλήρως στελεχωμένου σταθμού της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης διασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό το δικαίωμα των πολιτών της περιφέρειας στην ενημέρωση.
Σε μια δεύτερη ανακοίνωση η ΕΣΗΕΜ-Θ εξαπολύει επίθεση στον Π. Καψή που όπως σημειώνει με «μια επιχείρηση απαξίωσης της ΕΡΤ3, με διαστρεβλωμένα και λειψά στοιχεία, μισές αλήθειες και ένα ανέξοδο ευχολόγιο για το μέλλον της ενημέρωσης στην περιφέρεια, επιχειρεί να διασκεδάσει τις εντυπώσεις για την ακύρωση της Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης στη Βόρεια Ελλάδα.»
Σύμφωνα με την ΕΣΗΕΜΘ, στις δηλώσεις του Παντελή Καψή για άνισο επιμερισμό δαπανών της ΕΡΤ3 υπέρ του προσωπικού και εις βάρος της παραγωγής προγράμματος σκοπίμως παραλείπει να διευκρινίσει ποιο ποσοστό από το προϋπολογισμένο υπέρ της ΕΡΤ3 μέρος του ανταποδοτικού τέλους κατέληγε πράγματι στον σταθμό.
Ο Π. Καψής, παραλείπει επίσης σύμφωνα με την ΕΣΗΕΜΘ «να αναφέρει ότι έστω και με τον περιορισμένο αυτόν πόρο η ΕΡΤ3 διέθετε την καλύτερη αναλογία κόστους προς παραγόμενο πρόγραμμα»
Σύμφωνα με την ΕΣΗΕΜ- Θ « οι παραλείψεις αυτές δεν είναι παράδοξες: εντάσσονται στην αντίληψη που αποδεδειγμένα υπηρετεί ο κύριος Καψής, ότι η εμβέλεια της δημόσιας ενημέρωσης πρέπει να φτάνει ως την περιφέρεια της Πλατείας Συντάγματος».

Περί μαρμάρων, Ελγιν, και Παρθενώνα...

Επειδή ακούω πάλι ΚΑΙ πάλι τους γελοίους στο ΣΚΑΙ να κατηγορούν τους Εγγλέζους ως κλέφτες των Μαρμάρων του Παρθενώνα επιτρέψτε μου να αναπαράγω εδώ ό,τι συζητούμε με τους μαθητές μου , χρόνια τώρα, για το ζήτημα.
Ίσως βοηθήσει στη σκέψη τους και κάποιους.
Ο λόρδος Έλγιν πήρε τμήματα της ζωφόρου του Παρθενώνα,μια Καρυάτιδα και τμήματα των αετωμάτων όταν η Ελλάδα δεν υπήρχε σαν κράτος αλλά ήταν κομμάτι της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Τα ξήλωσε απ το Ναό, προξενώντας ζημιά και στο υπόλοιπο μνημείο και τα μετέφερε στο εξοχικό του στην Αγγλία.Εκείνη την εποχή οι κάτοικοι της Αθήνας έβοσκαν πρόβατα πάνω στο λόφο της Ακρόπολης και ουδεμία αντίληψη του Μνημείου είχαν.
Όταν ο Έλγιν πέθανε τα Μάρμαρα κληροδοτήθηκαν στο Βρετανικό Μουσείο.
Η πλευρά των υποστηρικτών του Έλγιν μιλά για έγγραφη άδεια του Τούρκου διοικητή της Αθήνας και μάλιστα παρουσιάζει, ως νομιμοποίηση της μετακίνησης των Μαρμάρων, έγγραφο της εποχής.
Όμως: το έγγραφο είναι, υποτίθεται, αντίγραφο, αλλά σε έρευνα που έκαναν Άγγλοι ιστορικοί, το πρωτότυπο δεν υπάρχει στο άρτιο Μουσείο των εγγράφων της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στην Κων/πολη.
Ακόμα και εάν είναι αυθεντικό,δεν του δίνει το δικαίωμα να πάρει θραύσματα ΠΑΝΩ απ τα μνημεία αλλά αυτά που έχουν πέσει κάτω.
Ο τεμαχισμός της Ζωφόρου και των Αετωμάτων του Μνημείου είναι συγκλονιστικός γιατί είχαν φτιαχτεί απ τους καλλιτέχνες της εποχής ώστε να αφηγούνται μια ιστορία  σε αυτούς που περιδιάβαιναν τον περίπτερο ναό.
Τώρα, ούτε αυτοί που επισκέπτονται το Βρετανικό Μουσείο ούτε οι άλλοι του της Ακρόπολης μπορούν να την δουν.
Είναι, όπως λέω στους μαθητές μου, σαν να κόψαμε από ένα κόμικ δέκα βινιέτες και να τις στείλαμε στο Βερολίνο, ούτε εκεί μπορούν να καταλάβουν την ιστορία που αφηγείται ο καλλιτέχνης, ούτε ο άλλος που έχει το υπόλοιπο κόμικ.
Δεν ζητάμε να επιστρέψουν τα Μάρμαρα επειδή είναι ιδιοκτησία μας, τρομακτικό λάθος  όσοι λένε "είναι δικά μας"/Αν το πούμε, δικαιώνουμε τον Έλγιν μιας και τα πήρε όταν ήταν ιδιοκτησία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Εξάλλου, ο Παρθενώνας δεν ανήκει σε μας, εμείς είμαστε οι διαχειριστές του, είναι μνημείο όλης της ανθρωπότητας.
Γιατί λοιπόν να επιστρέψουν τα Μάρμαρα;
Γιατι ανήκουν στον τόπο, στο τοπίο.
Φτιάχτηκαν για να υπάρχουν στο αττικό φως , ανάμεσα σε ξερές πέτρες και λιόδεντρα, και όχι σε μια αίθουσα Μουσείου μιας βροχερής χώρας.
Στον τόπο ανήκουν όχι στο κράτος που κατά καιρούς διαχειρίζεται αυτό το χώμα.
Στο Φώς.Επειδή ακούω πάλι ΚΑΙ πάλι τους γελοίους στο ΣΚΑΙ να κατηγορούν τους Εγγλέζους ως κλέφτες των Μαρμάρων του Παρθενώνα επιτρέψτε μου να αναπαράγω εδώ ό,τι συζητούμε με τους μαθητές μου , χρόνια τώρα, για το ζήτημα.
Ίσως βοηθήσει στη σκέψη τους και κάποιους.
Ο λόρδος Έλγιν πήρε τμήματα της ζωφόρου του Παρθενώνα,μια Καρυάτιδα και τμήματα των αετωμάτων όταν η Ελλάδα δεν υπήρχε σαν κράτος αλλά ήταν κομμάτι της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Τα ξήλωσε απ το Ναό, προξενώντας ζημιά και στο υπόλοιπο μνημείο και τα μετέφερε στο εξοχικό του στην Αγγλία.Εκείνη την εποχή οι κάτοικοι της Αθήνας έβοσκαν πρόβατα πάνω στο λόφο της Ακρόπολης και ουδεμία αντίληψη του Μνημείου είχαν.
Όταν ο Έλγιν πέθανε τα Μάρμαρα κληροδοτήθηκαν στο Βρετανικό Μουσείο.
Η πλευρά των υποστηρικτών του Έλγιν μιλά για έγγραφη άδεια του Τούρκου διοικητή της Αθήνας και μάλιστα παρουσιάζει, ως νομιμοποίηση της μετακίνησης των Μαρμάρων, έγγραφο της εποχής.
Όμως: το έγγραφο είναι, υποτίθεται, αντίγραφο, αλλά σε έρευνα που έκαναν Άγγλοι ιστορικοί, το πρωτότυπο δεν υπάρχει στο άρτιο Μουσείο των εγγράφων της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στην Κων/πολη.
Ακόμα και εάν είναι αυθεντικό,δεν του δίνει το δικαίωμα να πάρει θραύσματα ΠΑΝΩ απ τα μνημεία αλλά αυτά που έχουν πέσει κάτω.
Ο τεμαχισμός της Ζωφόρου και των Αετωμάτων του Μνημείου είναι συγκλονιστικός γιατί είχαν φτιαχτεί απ τους καλλιτέχνες της εποχής ώστε να αφηγούνται μια ιστορία σε αυτούς που περιδιάβαιναν τον περίπτερο ναό.
Τώρα, ούτε αυτοί που επισκέπτονται το Βρετανικό Μουσείο ούτε οι άλλοι του της Ακρόπολης μπορούν να την δουν.
Είναι, όπως λέω στους μαθητές μου, σαν να κόψαμε από ένα κόμικ δέκα βινιέτες και να τις στείλαμε στο Βερολίνο, ούτε εκεί μπορούν να καταλάβουν την ιστορία που αφηγείται ο καλλιτέχνης, ούτε ο άλλος που έχει το υπόλοιπο κόμικ.
Δεν ζητάμε να επιστρέψουν τα Μάρμαρα επειδή είναι ιδιοκτησία μας, τρομακτικό λάθος όσοι λένε "είναι δικά μας"/Αν το πούμε, δικαιώνουμε τον Έλγιν μιας και τα πήρε όταν ήταν ιδιοκτησία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Εξάλλου, ο Παρθενώνας δεν ανήκει σε μας, εμείς είμαστε οι διαχειριστές του, είναι μνημείο όλης της ανθρωπότητας.
Γιατί λοιπόν να επιστρέψουν τα Μάρμαρα;
Γιατι ανήκουν στον τόπο, στο τοπίο.
Φτιάχτηκαν για να υπάρχουν στο αττικό φως , ανάμεσα σε ξερές πέτρες και λιόδεντρα, και όχι σε μια αίθουσα Μουσείου μιας βροχερής χώρας.
Στον τόπο ανήκουν όχι στο κράτος που κατά καιρούς διαχειρίζεται αυτό το χώμα.
Στο Φώς.

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Συγκαλύπτουν τον καταζητούμενο κουνιάδο του Άδωνη και ανιψιό του γ. γ. Δημόσιας Τάξης

16 Ιανουαρίου
17:382014
Του Μάριου Αραβαντινού 
Σοβαρό σκάνδαλο συγκάλυψης «μυρίζει» η υπόθεση του διεθνώς καταζητούμενου Γιάννη Καραγιαννίδη, αδελφού της Ευγενίας Μανωλίδου και κουνιάδου του υπουργού Υγείας Άδωνη Γεωργιάδη, ο οποίος κυκλοφορεί ελεύθερος παρά το διεθνές ένταλμα σύλληψης της Interpol, πιθανότατα στην Αθήνα.
Σε βάρος του Καραγιαννίδη εκκρεμεί ένταλμα του FBI και συγκεκριμένα της Αμερικανικής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος από το 1999 όταν εγκατέλειψε τις Ηνωμένες Πολιτείες όπου ζούσε, ενώ του είχαν απαγγελθεί κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα για μόλυνση του περιβάλλοντος. Ο Γιάννης Καραγιαννίδης φέρεται να άδειασε στη θάλασσα, στα ανοιχτά της Νότιας Κίνας, ένα φορτίο 487 κιλών σιτηρών, επιμολυσμένο με πετρέλαιο. Οι κατηγορίες που του έχουν απαγγελθεί από τις αμερικανικές Αρχές εδώ και περίπου 15 χρόνια είναι παράνομη απόθεση πετρελαίου και πετρελαιοειδών, συνωμοσία για απόθεση πετρελαίου και πετρελαιοειδών, παρεμπόδιση εν εξελίξει έρευνας και εξαπάτηση των Ηνωμένων Πολιτειών.
Από το 2005, ο κουνιάδος του Άδωνη Γεωργιάδη, διώκεται επίσημα και από την Interpol, η οποία έχει εκδώσει εις βάρος του διεθνές ένταλμα σύλληψης. Στις 17 Ιουλίου του 2009 η Εισαγγελία Εφετών Αθήνας διαβίβασε προς το υπουργείο Δικαιοσύνης εντολή προς εκτέλεση του διεθνούς εντάλματος του Καραγιαννίδη, η οποία μέχρι σήμερα δεν έχει υλοποιηθεί.
Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι ο καταζητούμενος Καραγιαννίδης είναι παντρεμένος με την Ευθυμία Ανδρεουλάκου, ανιψιά του σημερινού γενικού γραμματέα του υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, Θανάση Ανδρεουλάκου και κόρη του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υφυπουργού Απόστολου Ανδρεουλάκου. Το  στοιχείο αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, δεδομένου ότι όπως προκύπτει από καλά πληροφορημένες πηγές, τα στοιχεία, αλλά ακόμη και η διεύθυνση του Γιάννη Καραγιαννίδη, είναι γνωστά στις Αρχές.
Όπως άλλωστε προκύπτει και από το επίσημο έγγραφο της Αμερικανικής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος ο καταζητούμενος για κακούργημα, κουνιάδος του Άδωνη Γεωργιάδη βρίσκεται πιθανότατα στην Αθήνα. Αυτό βεβαίως δεν αποτελεί είδηση, αφού όπως είχε αποκαλύψει τον Ιούλιο του 2009 το «Πρώτο Θέμα», ο Καραγιαννίδης, ενώ ήδη καταζητείτο, ήταν παρών στον γάμο της αδελφής του Ευγενίας με τον μετέπειτα υπουργό Υγείας, Άδωνη Γεωργιάδη. Η εφημερίδα, είχε φέρει στο φως της δημοσιότητα και φωτογραφίες του καταζητούμενου Καραγιαννίδη, οι οποίες στη συνέχεια κατέβηκαν από την ιστοσελίδα της, τις έχει όμως στη διάθεσή του το koutipandoras.gr.
Οσμή συγκάλυψης από υψηλά κλιμάκια 
Για το μείζον αυτό θέμα κατέθεσε ερώτηση προς τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, Νίκο Δένδια, στις 13 του περασμένου Οκτωβρίου, η βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Μαρίνα Χρυσοβελώνη, την οποία ερώτηση επανέλαβε περίπου ενάμιση μήνα μετά, αφού δεν είχε λάβει καμία απάντηση. Δεν είναι βεβαίως άγνωστη η αδιαφορία ορισμένων υπουργείων για τις διαδικασίες του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση ετίθετο σοβαρότατο θέμα συγκάλυψης και προστασίας ενός διεθνώς καταζητούμενου. Έτσι, ελέω των πιέσεων, στα μέσα του περασμένου Δεκεμβρίου, ο Νίκος Δένδιας υποχρεώθηκε να απαντήσει. Η ενημέρωση της βουλευτού όμως, ήταν και πάλι ελλειπής.
Όπως προκύπτει από το έγγραφο του υπουργού δεν περιήλθαν ποτέ στα χέρια των Αρχών σχετικές με τον Καραγιαννίδη πληροφορίες ή καταγγελίες. Η πληροφορία αυτή αμφισβητείται βεβαίως, από το γεγονός και μόνο ότι μια εφημερίδα ανακάλυψε τον καταζητούμενο και έδωσε ακόμη και τη φωτογραφία του στη δημοσιότητα. Αμφισβητείται ακόμη από το ότι οι ελληνικές Αρχές, όπως και οι Αρχές κάθε κράτους, είναι ενημερωμένες για τους καταζητούμενους από την ίδια την Interpol.
Στην ίδια απάντηση ο Νίκος Δένδιας επεσήμαινε ότι «τα αιτούμενα αριθμητικά στοιχεία των αγγελιών διεθνών αναζητήσεων δεν δύνανται να υπολογιστούν σε βάθος δεκαετίας, διότι μετά την παύση των αναζητήσεων για οποιοδήποτε λόγο, οι εν λόγω αγγελίες διαγράφονται από τη βάση διωκόμενων ατόμων της Interpol». O ισχυρισμός αυτός δεν ισχύει φυσικά για την περίπτωση του Καραγιαννίδη, αφού το ένταλμα σε βάρος του δεν έχει διαγραφεί ούτε από τη βάση της Interpol, ούτε από εκείνη της Υπηρεσίας Περιβάλλοντος των ΗΠΑ. Πρόκειται δε για ένταλμα το οποίο μπορεί καθένας να βρει κάνοντας μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο. Άλλωστε είναι δύσκολο έως αδύνατο μια οργάνωση όπως η Interpol να διατηρεί στη βάση της τα στοιχεία ανθρώπων των οποίων η δίωξη έχει παυθεί.
Πέραν αυτών ο Νίκος Δένδιας παρέδωσε στη Βουλή έγγραφο από το οποίο προκύπτει ο αριθμός των αιτημάτων έκδοσης από και προς τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και τα είδη των αδικημάτων για τα οποία διώκονται συγκεκριμένα πρόσωπα. Στο έγγραφο αυτό δεν αναφέρεται πουθενά η περίπτωση του κουνιάδου του Άδωνη Γεωργιάδη, Γιάννη Καραγιαννίδη. Συγκεκριμένα, ενώ αναλυτικά αναφέρονται περιπτώσεις από το 2002 κι έπειτα, ναρκωτικών, υπεξαιρέσεων, σεξουαλικής κακοποίησης, απαγωγών, ανθρωποκτονιών κ.α., πουθενά δεν φαίνεται να έχει διαπράξει κάποιος τα αδικήματα για τα οποία διώκεται ο Καραγιαννίδης.
Το koutipandoras.gr απηύθηνε επίσημο ερώτημα προς το υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και την Ελληνική Αστυνομία, αναφορικά με τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν για τον εντοπισμό και τη σύλληψη του καταζητούμενου Καραγιαννίδη. Μέχρι τη συγγραφή του παρόντος δεν είχε δοθεί καμιά επίσημη απάντηση.
Δείτε το ένταλμα σύλληψης του Γιάννη Καραγιαννίδη, όπως το βρήκαμε στο site της Interpol
karagiannidis_.jpg
Δείτε το ένταλαμα σύλληψης του Γιάννη Καραγιαννίδη, όπως το βρήκαμε στο site της Αμερικανικής Υπηρεσίας Περιβάλλοντος 
                   karagiannidis_2.jpg
Δείτε τις φωτογραφίες του Καραγιαννίδη από τον γάμο της αδελφής του Ευγενίας με τον Άδωνη Γεωργιάδη



Τα 100 καλύτερα βιβλία της νεοελληνικής λογοτεχνίας


emmanouil roidis-big
Σύμφωνα με τις επιλογές 120 συγγραφέων
Με τη συμμετοχή 120 λογοτεχνών ολοκληρώθηκε η μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησαν το bookpress.gr και το Βιβλιοπωλείο Πολιτεία, για την ανάδειξη των 100 βιβλίων που αξιολογούνται από τους συγγραφείς ως τα καλύτερα της νεοελληνικής λογοτεχνίας των τελευταίων δύο αιώνων (1813-2013). 
Υπενθυμίζουμε ότι από τους συγγραφείς ζητήθηκε να δηλώσουν τα 20 βιβλία που αξιολογεί ο καθένας ως τα καλύτερα, σύμφωνα πάντα με τις αναγνωστικές προτιμήσεις τους, την κρίση τους για την επιρροή που άσκησαν ή άλλα κριτήρια που καθορίζουν τις επιλογές τους. Στα βιβλία αυτά μπορούσαν να περιλαμβάνονται τίτλοι πεζογραφίας, μυθιστορήματα ή διηγήματα, ποιητικές συλλογές (μεμονωμένες, συγκεντρωτικές ή άπαντα) και θεατρικά έργα.
Τα 100 βιβλία που συγκέντρωσαν τις περισσότερες προτιμήσεις δημοσιεύονται κατά αλφαβητική σειρά, σύμφωνα με το επώνυμο των συγγραφέων, και όχι με βάση τις προτιμήσεις που συγκέντρωσαν, αφού στις προθέσεις της έρευνάς μας δεν είναι να θέσουμε συγγραφείς και βιβλία σε «ανταγωνισμό», αλλά «να καταδειχτούν προτιμήσεις, επιρροές, τάσεις, τροφοδοτώντας τη συζήτηση που αφορά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της ελληνικής λογοτεχνίας.»
Ο κατάλογος με τα 100 καλύτερα βιβλία της νεοελληνικής λογοτεχνίας είναι ο εξής:
1 ΑΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ
2 ΜΑΝΟΛΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ  ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
3 ΜΕΛΠΩ ΑΞΙΩΤΗ  ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΝΥΧΤΕΣ
4 ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ  Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΕΝΝΙΑ
5 ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ  ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '60
6 ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ  ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΡΔΟΠΑΤΗ
7 ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ  ΟΡΘΟΚΩΣΤΑ
8 ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΡΝΑΛΗΣ  ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ
9 ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΟΣ  ΤΟ ΦΥΛΛΟ. ΤΟ ΠΗΓΑΔΙ. Τ' ΑΓΓΕΛΙΑΣΜΑ
10 ΗΛΙΑΣ ΒΕΝΕΖΗΣ  ΑΙΟΛΙΚΗ ΓΗ
11 ΗΛΙΑΣ ΒΕΝΕΖΗΣ  ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 31328
12 ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. ΒΙΖΥΗΝΟΣ  ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ
13 ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. ΒΙΖΥΗΝΟΣ  ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΣ ΜΟΥ
14 ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. ΒΙΖΥΗΝΟΣ  ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΤΑΞΕΙΔΙΟΝ
15 ΡΕΑ ΓΑΛΑΝΑΚΗ  Ο ΒΙΟΣ ΤΟΥ ΙΣΜΑΗΛ ΦΕΡΙΚ ΠΑΣΑ
16 ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΚΑΝΑΣ  ΓΥΑΛΙΝΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ
17 ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΤΣΟΣ  ΑΜΟΡΓΟΣ
18 Ε.Χ. ΓΟΝΑΤΑΣ  Η ΚΡΥΠΤΗ
19 ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ  ΠΕΘΑΙΝΩ ΣΑΝ ΧΩΡΑ
20 ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ  ΝΤΙΑΛΙΘ' ΙΜ ΧΡΙΣΤΑΚΗ
21 ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ  ΧΑΙΡΕ ΠΟΤΕ
22 ΜΑΡΩ ΔΟΥΚΑ  Η ΑΡΧΑΙΑ ΣΚΟΥΡΙΑ
23 ΣΤΡΑΤΗΣ ΔΟΥΚΑΣ  ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΥ
24 ΝΙΚΟΣ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΣ  ΣΤΗΝ ΚΟΙΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΟΔΩΝΕΣ
25 ΝΙΚΟΣ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΣ  ΜΠΟΛΙΒΑΡ
26 ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ  ΤΟ ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ
27 ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ  ΤΑ ΕΛΕΓΕΙΑ ΤΗΣ ΟΞΩΠΕΤΡΑΣ

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Initiative de Solidarité avec la Grèce qui resiste Bruxelles: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Διαμαρτυρία στη τελετή έναρξης της ...

Initiative de Solidarité avec la Grèce qui resiste Bruxelles: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Διαμαρτυρία στη τελετή έναρξης της ...:  Περίπου 100 άτομα συμμετείχαν   σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από την πρώτη δημόσια εκδήλωση της ελληνικής προεδρίας στις Βρυξέλλες...