Σάββατο 18 Μαΐου 2013

‘’Τρέφονται από το φόβο σου"

Posted: 18 May 2013 08:19 AM PDT

Oι φωτογραφίες και τα σχόλια που ακολουθούν είναι από εδώ

και σας προτείνω να επισκεφτείτε το μπλογκ για περισσότερα ενδιαφέροντα σχόλια και φωτογραφίες.







Τον τελευταίο καιρό συναντώ συνέχεια στο μετρό ένα παλικάρι.
 Μετανάστης, όχι πάνω από είκοσι χρονών. 
Τον βλέπω συνήθως πρωί κάπου ανάμεσα σε Ομόνοια και Βικτώρια.
 Πάντα με τον ίδιο φόβο στα μάτια. Πάντα στέκεται όρθιος και σχεδόν κολλημένος στην πόρτα του βαγονιού. Μπορεί να υπάρχουν κενές θέσεις δίπλα του, αλλά αυτός θα στέκεται  πάντα στην πόρτα. Η ανεξέλεγκτη περιέργεια μου δεν με άφησε να μην τον ρωτήσω. 

Κοιτώντας προσεκτικά γύρω του και με χαμηλωμένη φωνή μου απάντησε ότι θέλει να είναι κοντά στην πόρτα έτσι ώστε αν δει, τους τύπους με τα μαύρα, όπως τους αποκάλεσε, να τρέξει. 

Μου έδειξε μάλιστα και ένα σημάδι κάτω από το λαιμό του, σαν μαχαιριά και δεν χρειάστηκε να ρωτήσω τίποτα παραπάνω. Το κέντρο της πόλης έχει γίνει το κολαστήριο τους.

 Βλέπεις κορμιά χτυπημένα, μαχαιρωμένα. 
Κι όλα αυτά γίνονται μπροστά στα μάτια μας. 
Έξω από το μετρό, στα πεζοδρόμια, σε πάρκα, σε πλατείες και σε υποβαθμισμένες γειτονιές. Και όλα αυτά τα υφίστανται γιατί; Γιατί απλά έχουν διαφορετική καταγωγή. 

Δεν είναι πια, ένα-δυο περιστατικά...είναι δέκα, είκοσι και τριάντα κάθε εβδομάδα. 
Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι όσο αυξάνονται τόσο αυξάνεται και η αδιαφορία μας. 

Τόσο η δική μας όσο και των κυβερνώντων, που έχουν αφήσει το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο στο συρτάρι. 'Ένας δεκατετράχρονος Αφγανός χαρακώθηκε στο κέντρο της Αθήνας. 

Ένας εικοσάχρονος Σύρος ξυλοκοπήθηκε άγρια στην πλατεία Αττικής. 

Μετανάστες πετάγονται κλοτσηδόν έξω από τα ΜΜΜ. 

Όλα αυτά τα περιστατικά έχουν ένα κοινό παρανομαστή, τους "παλικαράδες" της Χ.Α.

 Και καλά, η κυβέρνηση αδιαφορεί, η αστυνομία επίσης είτε αδιαφορεί, είτε βάζει και εκείνη ένα χεράκι στο ‘’έργο’’ των πατριωτών μας, εμείς τι κάνουμε;
 Θα σας πω εγώ τι κάνουμε, 
αδιαφορούμε και φοβόμαστε. 
Το φίδι του φασισμού όμως από αυτά τρέφεται, και αφήνει τα αυγά του σε κάθε γειτονιά. 
Για πόσο θα τον αφήνουμε; 
Κι όπως διάβασα σε ένα τοίχο κάπου στα Εξάρχεια, 
’’Το φασισμό βαθιά κατάλαβε τον. Δεν θα πεθάνει μόνος, τσάκισέ τον.’’

Πως γίνεται κάποιος ζητιάνος; («Κοινωφελής» εργασία και αξιοπρέπεια)


Αρθρογράφος:
Δημήτρης Παπανικολάου

Πως γίνεται κάποιος ζητιάνος;
Πως γίνεται κάποιος ζητιάνος; («Κοινωφελής» εργασία και αξιοπρέπεια)

Τρίτη 16 Απριλίου, Δήμος Ελευσίνας, Κέντρο Διαλογής και Ανακύκλωσης Υλικών, ένα όχημα τσουλάει και πατά τα πόδια ενός εργάτη ο οποίος δεν ξέρει καλά καλά ποιος είναι το αφεντικό του και παθαίνει πολλαπλά κατάγματα στο αριστερό πόδι ενώ φέρει κακώσεις στο δεξί. Πατέρας 5 ανήλικων παιδιών, μακροχρόνια άνεργος ο ίδιος και η γυναίκα του μπήκε στο πρόγραμμα «Κοινωφελούς» Εργασίας της Περιφέρειας Αττικής μέσω της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας Αντίρροπον, με τη ελπίδα να ταΐσει τα παιδιά του.

Το ατύχημα συνέβη ενώ ήταν απλήρωτος μετά από 2 μήνες δουλειάς με τις χειρότερες συνθήκες, χωρίς συντάξιμα ένσημα, χωρίς πληρωμένες άδειες και με μηδαμινά μέτρα προστασίας, μέσα στα σκουπίδια. Η γυναίκα του επίσης απλήρωτη από το προηγούμενο «Κοινωφελές» πρόγραμμα που εργαζόταν. Την ίδια μέρα τους επισκέπτονται στο σπίτι τους ο ιδρυτής της Αντίρροπον και ο Δήμαρχος Ελευσίνας για να τον παρακαλέσουν να μη δηλώσει εργατικό ατύχημα αλλά ότι τον πάτησε αμάξι στο δρόμο εκτός δουλειάς! Πάλι καλά που υπήρχε και ένα σωματείο στο Δήμο να τον ενημερώσει ότι δεν δικαιούται αν κάνει κάτι τέτοιο, ούτε χρήματα για τον καιρό που δε θα μπορούσε να δουλέψει, ούτε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ούτε αποζημίωση σε περίπτωση που του αφήσει κάποιο πρόβλημα υγείας.

Μα καλά ποιοι άνθρωποι μπορεί να τα ανέχονται όλα αυτά θα αναρωτιέστε; Μόνο οι σύγχρονοι σκλάβοι των (Μη)Κυβερνητικών Οργανώσεων. Έχει και συνέχεια όμως… Τοπική Αυτοδιοίκηση και Αντίρροπον εγγυώνται τότε ότι θα φροντίσουν να το βοηθήσουν να κάνει Πάσχα αυτός και η οικογένεια του. Αφού πηγαινοέρχεται από το Δήμο Ελευσίνας στο Δήμο Μάνδρας για να μάθει από ποιο Κοινωνικό Παντοπωλείο δικαιούται τρόφιμα, λόγω του ότι είχε στο δεύτερο την εντοπιότητά του, καταφέρνει να πάρει κάποια πακέτα μακαρόνια!

Σήμερα 3 μήνες μετά και ενώ το «κοινωφελές» πρόγραμμα συνεχίζεται δεν έχει πληρωθεί ούτε ο ίδιος, ούτε η γυναίκα

Προς ψηφοφόρο της Χρυσής Αυγής...του Στάθη

.

Του ΣΤΑΘΗ* Αγαπητέ μου, εφόσον έχεις ψηφίσει Χρυσή Αυγή, δεν ξέρω πώς ακριβώς να σε προσαγορεύσω. Ας μείνουμε στο «κύριε» που, υποθέτω, μας καλύπτει και τους δύο.

Η επιστολή αυτή δεν απευθύνεται στα μέλη της Χρυσής Αυγής, διότι κάθε διάλογος με τους φασίστες είναι αγώνας άγονος, απευθύνεται όμως σε πολίτες που, στο πλαίσιο της δημοκρατίας, επέλεξαν να ψηφίσουν αυτό το κόμμα.
Κι ακριβώς αυτό, η δημοκρατία είναι το πρώτο ζητούμενο. Για την ίδρυσή της, την καθιέρωσή της και την υπεράσπισή της στην Ελλάδα, όπως και παντού αλλού, πλήθος πολιτών, μέγεθος λαού, έχουν χύσει το αίμα τους, αριστεροί, κομμουνιστές, κεντρώοι, σοσιαλιστές, δεξιοί, σοσιαλδημοκράτες, χριστιανοί, αναρχικοί, εβραίοι, αλλοεθνείς, έχουν χύσει το αίμα τους κι έχουν δώσει τη ζωή τους. Μόνον οι φασίστες
το μόνον που έχουν δώσει για τη δημοκρατία είναι οι σφαίρες τους εναντίον της.
Ξέρω τις ενστάσεις σου: η δημοκρατία, ιδίως σήμερα, είναι εκφυλισμένη, διεφθαρμένη, ακόμα και πρόσχημα ολιγαρχίας. Αυτό εξαρτάται από το ειδικό βάρος του λαού και την πολιτική του ισχύ μέσα στη δημοκρατία. Συνεπώς χρειαζόμαστε μια καλύτερη δημοκρατία σήμερα και μια ανώτερη αύριο, όχι τον θάνατό της. Ο θάνατός της θέτει οριστικώς τον λαό στο περιθώριο. Αντιθέτως, ο αγώνας για τη βελτίωσή της φέρνει τον λαό πιο κοντά στην εξουσία, είτε για να την επηρεάζει προς όφελός του, είτε για να την πάρει κάποια στιγμή στα χέρια

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Εγγραφές στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς

Εγγραφές στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς (περιόδου 2013-2014)
Σας ενημερώνουμε ότι: οι αιτήσεις εγγραφής για τη σχολική χρονιά 2013-2014 στους βρεφονηπιακούς σταθμούς του Δήμου μας θα κατατίθενται από 10 Ιουνίου 2013  έως 5 Ιουλίου 2013 στο Δημαρχείο Παλλήνης (9.30π.μ έως 13μ.μ.) Ιθάκης 12   Γέρακας. 
Έντυπα παραλαβής αιτήσεων θα διατίθενται:
  1. από την ιστοσελίδα του Δήμου μας: www.pallini.gr
  2. από τα δημοτικά καταστήματα Ανθούσας, Γέρακα, Παλλήνης 
  3. από τους παιδικούς σταθμούς
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.
AΝΔΡΕΑΣ ΜΑΝΤΖΩΡΟΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΤΡΟΦΕΙΑ

Το θέατρο του ευτελισμού και το ταγκό της εξουσίας


Θεατρική παράσταση φαρσοκωμωδίας : Απεργία στις Πανελλήνιες
Πράξη 1η:Η Κυβέρνηση δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα.
Αν και με το Μνημόνιο 3 έχει ήδη αποφασιστεί η αύξηση του διδακτικού ωραρίου των καθηγητών, η κυβέρνηση  συγκεκριμενοποιεί την αύξηση στις 2 ώρες εβδομαδιαίως στο πολυνομοσχέδιο παραμονές Πάσχα και λίγο πριν την έναρξη των Πανελληνίων Εξετάσεων.
Ακόμα και ο πιο ανόητος καταλαβαίνει ότι θα αρκούσε μια απλή Υπουργική Απόφαση γύρω στις 10 Ιούνη για να συγκεκριμενοποιήσει την αύξηση όταν θα είχαν λήξει οι Πανελλήνιες.
Γιατί λοιπόν το έφερε τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή;
Για να δημιουργήσει αναταραχή, να ενεργοποιήσει τον κοινωνικό αυτοματισμό και να στοχοποιήσει τους αντιδρώντες καθηγητές ώστε , τέλος Ιούνη, να τους απολύσει εν μέσω θριαμβικών κραυγών του πλήθους.
Πράξη 2η : Οι εργατοπατέρες της ΟΛΜΕ ξεκρεμούν τα επαναστατικά τυφέκια.
Μέσα σε δήθεν συναισθηματική φόρτιση οργής το προεδρείο της ΟΛΜΕ προτείνει απεργία μέσα στις εξετάσεις. Συναινούν όλες οι συνδικαλιστικές παρατάξεις που πρόσκεινται στα κόμματα της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης πλην του ΠΑΜΕ το οποίο προδιαγράφει εξαρχής ήττα και προτείνει τιμητικές απεργίες τουφεκιές σε ημερομηνίες που δεν προσέρχονται μαθητές στα σχολεία (ευτυχώς όχι ακόμα Κυριακές).
Πράξη 3η: Τα ΜΜΕ (και όχι μόνο) ξεσκίζουν τους καθηγητές
Αρχίζει το σόου. Κοπρίτες, κοπρόσκυλα, ρεμάλια, κοπανατζήδες, παιδόφιλοι, απατεώνες, γαϊδούρια οι φράσεις που εκστομίζονται στα τηλεδικαστήρια , στα καθεστωτικά έντυπα ή από στόματος βουλευτών ή εκπροσώπων κομμάτων.
Τι κάνει επικοινωνιακά η ΟΛΜΕ;
Μήπως ξέρει;
Αντί καταρχήν να κάνει αστικές αγωγές κατά των υβριστών κάθεται και ακούει.
Αντί , ευκαιρίας δοθείσης, να απαιτήσει την κατάργηση των, ψυχοφθόρων για τα παιδιά και

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ή ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ; 15 ΣΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΨΕΥΤΙΚΟ ΔΙΛΛΗΜΑ

15 ΣΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΨΕΥΤΙΚΟ ΔΙΛΛΗΜΑ




1.        Γενικότερα έχουμε την άποψη ότι η απεργία αποτελεί την πιο σημαντική δυνατότητα του κόσμου της εργασίας να ασκήσει πολιτικό εκβιασμό προς τους κρατούντες, ώστε να βελτιώσει τη μοίρα του στα πλαίσια του συσχετισμού δύναμης και του αδυσώπητου κοινωνικού ανταγωνισμού. Γι αυτό λοιπόν, η απεργία αποτέλεσε ιστορικά την πιο προωθημένη μορφή της ταξικής πάλης, καταλύτη εξελίξεων, δημιουργό της χάρτας των δικαιωμάτων που σήμερα γκρεμίζονται, ό,τι φοβάται πιο πολύ το καθεστώς που κυβερνά-και τη συκοφαντεί ως εκ τούτου με ένα ανελέητο ιδεολογικό πόλεμο, την καταστέλλει, τη ματώνει, την απαγορεύει, την εξορίζει από τις προτάσεις των συνδικαλιστών που άμεσα ή έμμεσα επηρεάζει ή και από άλλους που οδηγούνται στην άποψη πως είναι παρωχημένη, ανούσια, συμπλεγματική, αναποτελεσματική μορφή πάλης.

2.        Κι ενώ ο κατεστημένος συνδικαλισμός, δυστυχώς από όλο το φάσμα, στα πιο κρίσιμα χρόνια για την τύχη των εργαζομένων και των εκπαιδευτικών, στα χρόνια που κρύφτηκε το φως από τα βέλη του αντίπαλου, αποδείχτηκε ρίψασπις, παρατάσσοντας αμετανόητα τριάντα πέντε 24ωρες και μερικές 48ωρες απεργίες κυριολεκτικά στο γάμο του Καραγκιόζη, στο ερώτημα «τι απεργία και πότε;» απαντάμε απερίφραστα πως κάθε μέρα εδώ και τρία χρόνια ήταν ώρα για απεργία διαρκείας, το μόνο και το τελευταίο όπλο μας πριν τον εργασιακό και φυσικό αφανισμό μας.

3.        Κι ενώ περίσσεψαν οι επί χάρτου επαναστάσεις, οι καταλήψεις ως τάχα φερέλπιδα μορφή πάλης, οι εξεγέρσεις και οι ξεσηκωμοί των προκηρύξεων, οι μούτζες και οι κατάρες στη Βουλή, οι πλατείες που δε βρήκαν δρόμο να συναντήσουν και να φουντώσουν τους εργατικούς αγώνες, το αυτοαποκαλούμενο ως αριστερό ριζοσπαστικό κομμάτι του κινήματος πρωταγωνίστησε στην

«Για 2 ώρες;;;; να τινάξουν στον αέρα τις εξετάσεις;;;;




«Για 2 ώρες;;;; να τινάξουν στον αέρα τις εξετάσεις;;;;


Η επίθεση συκοφάντησης και διαπόμπευσης των εκπαιδευτικών από τους γνωστούς μεγαλοδημοσιογράφους των καναλιών και των εφημερίδων των εφοπλιστών και των μεγαλοεργολάβων ξεκίνησε.
 Πριν καν ακόμα οι εκπαιδευτικοί   αποφασίσουν να σηκώσουν το κεφάλι.
Παρ’ όλο που η ηγεσία τους δεν έχει όρεξη να …ηγηθεί.
Μόλις που ακούστηκε σαν βουητό,  ένα θυμωμένο «φτάνει πια» από όλα τα σχολεία της χώρας.
Το «ωράριο» απλά ολοκλήρωσε το πάζλ του αποκρουστικού σχολείου που ετοιμάζουν και της σχεδιαζόμενης «σφαγής» τους.
 Πριν καν  αποφασίσουν να δώσουν την ύστατη,  μεγάλη, αναπόφευκτη μάχη  για τη ζωή, την εργασία, την αξιοπρέπεια τους, για το δημόσιο σχολείο.

«Θα κάνουν απεργία στις εξετάσεις !! Θα παίξουν με την αγωνία των παιδιών γιατί αυξήθηκε άκουσον άκουσον  το ωράριο τους»

Τώρα έγιναν ειδικοί και στα της εκπαίδευσης ….
Οι γνωστοί ….τρομοκράτες των «πυρήνων των δελτίων των 8».
 Οι εισαγγελείς κάθε κοινωνικού αγώνα ,κάθε απεργού «που βλάπτει το κοινωνικό σύνολο».
Αυτοί που εκθειάζουν την κοινωνική καταστροφή και εμπορεύονται τη δυστυχία που προκαλεί.
Αυτοί που αν οι ίδιοι απεργούσαν  το «κοινωνικό σύνολο» θα ευτυχούσε για μια μέρα χωρίς ψέμα και τρόμο.  
Οι ακριβοπληρωμένοι υπάλληλοι των αρχόντων .
Αλήθεια κανείς γνωρίζει το δικό τους ωράριο ;
Εύκολος νομίζουν κι αυτός ο στόχος.




Ποιος μιλά και σε ποιους για «ώρες»;

Χιλιάδες εκπαιδευτικοί καθημερινά διασχίζουν τεράστιες αποστάσεις,  ατέλειωτες ώρες για να φτάσουν στο ένα, στα δυο, στα τρία, στα τέσσερα κ.ο.κ. σχολεία.
Με δικά τους έξοδα φυσικά, με κίνδυνο της ζωής τους, με την αγωνία να προλάβουν το χτύπημα του κουδουνιού ,γιατί χωρίς το δάσκαλο δεν υπάρχει μάθημα .
Περιπλανώνται ανά την Ελλάδα , σε βουνά και σε νησιά , σε επαρχίες και χωριά. 
Ώρες; Βδομάδες ; μήνες, χρόνια, δεκαετίες…
Αναπληρωτές αιώνιοι, ωρομίσθιοι της μισής ζωής, νεοδιόριστοι γερασμένοι με 600 ευρώ.
 Αναβάλλουν ζωές ,ματαιώνουν σχέδια, σχέσεις  , οικογένειες…
 Τα δικά τους παιδιά , αν προλάβουν να έχουν,  σε δεύτερη μοίρα.  Βασανίζονται για τα παιδιά της Πέμπτης. Μοχθούν για το Β1 . Πασχίζουν να ξαναφέρουν στο σχολείο την Ιωάννα που τα παράτησε.  Κλαίνε με τα παιδιά της Θεωρητικής μπροστά στα αναρτημένα αποτελέσματα. Μοιράζονται και τη χαρά και τη λύπη.
Ώρες ατέλειωτες…
 Για το θέατρο . Πρόβες και πρόβες  τα απογεύματα και τα σαββατοκύριακα.
Για την ενισχυτική που κόψανε και τα μαθήματα αλληλεγγύης κι ας νομίζουν ότι πληρώνεσαι.
Για την «περιβαλλοντική» ,να σώσεις το στρατόπεδο απέναντι από το σχολείο να μη το «φάνε» οι εργολάβοι…
Για τη χορωδία να τραγουδήσει  σωστά ο …Παντελίδης από το Β4.
Για τη λέσχη την κινηματογραφική, να διευρυνθεί λες «ο κύκλος των χαμένων ποιητών»
Για την εκδρομή…   να ξενυχτάς  μέχρι το πρωί έξω από το δωμάτιο της … Όλγας από το Γ1.
Για τη σχολική εφημερίδα,   να βρεις να την τυπώσεις δεν έχει σου λέει το ταμείο, να κοιτάς μήπως στο άρθρο του ο  Πάνος γράφει για «υδατάνθρακες» εννοώντας τα …πετρέλαια!
Για τη σχολική γιορτή και εδώ πρόβες…,  να μάθουν και για την τότε Χούντα, να ανοίξουν τα μάτια τους,  να ετοιμάσεις εκείνο το καταραμένο το video που κολάει!
Για το αγχωμένο σεμινάριο το απόγευμα.
Για να διορθώσεις εκείνες τις εκθέσεις, την ώρα που η χώρα βλέπει Σουλεϊμάν και Ευαγγελάτο.
Για να βάλεις βαθμούς και μπροστά σου να χοροπηδάνε παιδικές φατσούλες.
Για  να μιλάς με τους γονείς που πολλές φορές σε κοιτάνε με ύφος καχύποπτο, που να τα βάζεις τώρα με τον υπουργό;
Για να ετοιμάζεις «υλικό» για την …έκτη που δεν  έχεις πάρει ποτέ.
Για να καθαρίζεις το εργαστήριο, να ετοιμάζεις τα πειράματα με ότι βρεις.
Για να φουσκώνεις τις μπάλες, να τρέχεις μαζί με τα παιδιά σα παλαβός, να προπονείς, να κοουτσάρεις τη σχολική ομάδα …
Για να βάφεις, να βοηθάς στο Γκράφιτι, να οργανώνεις εκθέσεις και διαγωνισμούς.
Για να μετράς τις απουσίες του ….Άκη  από το Γ3 τρέμοντας μην ξεπεράσουν τις  65!
Για να συμπληρώνεις τα «μητρώα», τα «πρακτικά», τα «πρωτόκολλα» και άλλα τέτοια σπουδαία και παιδαγωγικά.
 Για να κρατάς τη βιβλιοθήκη ζωντανή χωρίς βοήθεια  από πουθενά, να προτείνεις βιβλία στη …Τατιάνα από το Α2 που ακούει μόνο …Χρύσπα.
Για να ψάχνεις να βρεις την Άλκη  Ζέη, συγγραφείς και ποιητές να μιλήσουν στα παιδιά του play station.
 Για να οργανώνεις λέσχες ανάγνωσης, να αγαπήσουν τον Καβάφη και τον Βάρναλη στην εποχή του Φοίβου και του …Πήγασου !
Για να ετοιμάσεις τα θέματα, ασκήσεις , σχέδια μαθήματος..
Για να διορθώνεις γραπτά, τον …Αντώνη που αντί για «καταστροφή» γράφει «ανάπτυξη» 
Για, για,… τόσα άλλα!









 Για ποιο «ωράριο» μιλάτε αχρείοι;  Πότε μετρήσαμε όλα αυτά;



Το ξέρετε καλά ότι το ωράριο των εκπαιδευτικών είναι πάνω κάτω το ίδιο σε όλο τον κόσμο.  Ναι ακόμη και στη  Ευρώπη σας, αλλά με διπλάσιους , τριπλάσιους μισθούς και υποδομές.
 Ξέρετε (και δεν πρόκειται ποτέ να σας ξεφύγει), ότι η UNESCO θεωρεί ότι μια ώρα εκπαιδευτικού έργου  ισοδυναμεί με τρεις-τέσσερις ώρες γραφείου χωρίς να υποτιμάμε την δουλειά άλλων εργαζόμενων. Προφανώς με… απείρως περισσότερες με τη δική σας «δουλειά». 

Ξέρετε ότι δεν είναι   για κάποιες «ώρες» αλλά για μια ζωή!

Μιλάμε για 10 χιλιάδες αναπληρωτές  νέα παιδιά με σπουδές, όνειρα και μεταπτυχιακά που  θα απολυθούν τώρα !
Για να περισσέψουν κι άλλα  για τις τράπεζες και τα αφεντικά σας, να προστεθούν χιλιάδες ακόμη στις λίστες της ανεργίας.
Μιλάμε για χιλιάδες  εκπαιδευτικούς  που θα γυρίσουν με υποχρεωτικές μετακινήσεις από κει που ξεκίνησαν πριν 10,20 χρόνια. Στις εσχατιές της χώρας με κομμένα τα «φτερά» , το μισθό και την οικογένεια.
Μιλάμε για χιλιάδες εκπαιδευτικούς που θα απολυθούν! θα φύγουν από τα σχολεία που …χτίσανε  και συντηρούνε με το μεράκι τους.
Στα φύλλα απόλυσης το στίγμα:
« Επίορκοι» γιατί ήταν ανυπότακτοι ή και ανύποπτοι,  στοχοποιημένοι ακόμη και από ….ανώνυμες καταγγελίες!
«Παλαβοί» γιατί δε χωράνε στο show  σας, γιατί δεν θα αντέχουν τον παραλογισμό της κοινωνίας και του σχολείου.
«Ανάξιοι»  σαν τον Δελμούζο, γιατί θα επιμένουν στην αλήθεια και την παιδαγωγική ελευθερία
 «Υπεράριθμοι»  γιατί η μόρφωση δεν είναι για όλους.
Στην κρίση η εκπαίδευση είναι πολυτέλεια για τους πολλούς, είναι μόνο για τους …κροίσους.  Για αυτούς υπάρχουν τα «πρότυπα»  και τα ιδιωτικά.
Μιλάμε για κλειστά σχολεία σε χωριά και γειτονιές  που ο μόνος πλέον «πολιτισμός» θα εκπέμπεται από τις συχνότητες που κλέβετε.
Μιλάμε για στοιβαγμένα παιδιά σε κρύες αίθουσες, πεινασμένα και απογοητευμένα από την πιο τρυφερή ηλικία .Παιδιά με βέβαιο μέλλον την ανεργία ,τη μετανάστευση ή τη σκλαβιά στις Ε.Ο.Ζ. που θα διαφεντεύουν και θα θησαυρίζουν τα αφεντικά σας.
Μιλάμε για χιλιάδες παιδιά που θα εγκαταλείπουν το σχολείο..
 Γιατί δεν θα αντέχουν στο εξεταστικό κάτεργο του (για πολλοστή φορά)  «νέου» λυκείου .
Γιατί σαν …χελιδόνια θα αποδημήσουν μαζί με τους γονείς τους .
Γιατί το χρώμα ή θρησκεία τους θα τα φωνάζει : «δε χωράς πουθενά» στο εθνικοπατριωτικό σχολείο της …Coca-cola
Γιατί απλά το σχολείο τους δεν θα υπάρχει !
Μιλάμε για τα παιδιά  τους φοιτητές και τους απόφοιτους των καθηγητικών και παιδαγωγικών σχολών που δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ αυτό που ονειρεύτηκαν.
Μιλάμε για τα παιδιά που θα «πετύχουν» στις εξετάσεις (που σας έπιασε καημός) σε σχολές χωρίς αντίκρισμα στο μέλλον.
Μα θα μας πείτε «στα παραθύρια» σας :
Δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί «τεμπέληδες», «κοπανατζήδες» «βολεψάκηδες» …;;
Ναι υπάρχουν λίγοι, αυτοί που βλέπουν το σχολείο σαν talent show, δεν έχουν αντίρρηση για τη αξιολόγηση, τους άρεσε το big brother σας, αγοράζουν τις «ιδέες» και τα προϊόντα που διαφημίζετε.
 Είναι αυτοί που σας παρακολουθούν, σας εμπιστεύονται και είναι σαν και σας.
Είναι αυτοί που δεν απεργούν ποτέ. Τι φοβάστε;

Οι «άλλοι», αυτός ο περίεργος, στριφνός, πότε μίζερος και πότε αντάρτης «λαός» των εκπαιδευτικών , νοιώθει ότι αν περάσουν τα σχέδια των αφεντικών σας το δημόσιο σχολείο όχι μόνο δεν θα γίνει αυτό που ονειρευότανε αλλά δεν θα υπάρξει καθόλου.






Αν σηκωθεί,  στο «παρά πέντε», έχει τη δύναμη να πείσει τα παιδιά, τους εργαζόμενους γονείς, τα άλλα πληττόμενα κομμάτια της κοινωνίας  να πορευτεί μαζί  τους και να σας νικήσουν και σας και το ψέμα σας και τα αφεντικά σας.
Το ξέρετε αυτό και ενεργείτε προληπτικά .
H  ανατροπή που θα επιδιώξουμε θα σαρώσει την «ΑΝΑΤΡΟΠΗ» σας !

Λαθήρας Γιάννης
αντιπρόεδρος Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης