Σάββατο 7 Μαΐου 2011

ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ 2011



Posted: 06 May 2011 08:47 AM PDT

Απογραφή 2011 - Ανακοίνωση

Η Ελληνική Στατιστική Αρχή ( ΕΛ.ΣΤΑΤ.) θα διενεργήσει την Απογραφή Πληθυσμού 2011 στο δεκαπενθήμερο από 10 έως και 24 Μαΐου 2011.
Παρακαλούνται όλοι ανεξαιρέτως οι κάτοικοι του Δήμου Παλλήνης ( Ανθούσα-Γέρακας-Παλλήνη) να απογραφούν στον τόπο της κατοικίας τους και να διευκολύνουν την διαδικασία απογραφής δίνοντας τις πληροφορίες που θα τους ζητούνται από τους απογραφείς - οι οποίοι θα φέρουν αναγνωριστική κονκάρδα, καθώς και επιστολή διορισμού τους από την Ελληνική Στατιστική Αρχή- ώστε να καταστεί επιτυχής η απογραφή.


Με εκτίμηση

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ

Πίσω από τη βόμβα-Spiegel του Γιάνη Βαρουφάκη



07/05/2011

"Η κυβέρνηση Παπανδρέου εξετάζει το ενδεχόμενο εξόδου από το ευρώ και δημιουργίας δικού της νομίσματος." Όπως ήταν λογικό δεν πρόλαβε να αναρτηθεί το άρθρο που περιείχε αυτή την βόμβα στο διαδικτυακό Spiegel και άρχισαν οι διαψεύσεις της κυβέρνησης, των Ευρωπαίων ιθυνόντων κλπ.
Ότι η κυβέρνηση ποτέ δεν σκέφτηκε να θέσει θέμα εξόδου από την ευρωζώνη είναι δεδομένο. Από την άλλη, η τιμωρία όσων κατ´ εξακολούθηση διαψεύδονται διαψεύδοντας (αυτά που είναι σίγουρο ότι θα συμβούν μετά από πολύ λίγο) είναι το να μην λαμβάνει κανείς σοβαρά τις διαψεύσεις τους. Όταν μάλιστα η συνήθης διάψευση συνοδεύεται από την συνήθη κατηγορία ότι πίσω από την δημοσίευση κρύβεται συνωμοσία καιροσκόπων, η αξιοπιστία της διάψευσης καταποντίζεται ακόμα περισσότερο.
Τι συνέβη λοιπόν; Ακολουθεί η ερμηνεία μου.

Πάρτυ εσόδων για τους 300 της Βουλής


Τη στιγμή που δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι στενάζουν υπό τον ασφυκτικό κλοιό των οικονομικών μέτρων, οι 300 της Βουλής δικαιούνται δύο βουλευτικές συντάξεις και 58 μισθούς μετά την αποχώρησή τους από το το πλοτικό προσκήνιο. Στα 113.500 ευρώ τα ετήσια έσοδα του Γιώργου Παπανδρέου
Τη στιγμή που οι μισθωτοί χάνουν κατά μέσον όρο 400 ευρώ το μήνα εδώ και ένα χρόνο ελέω Μνημονίου, οι ανώτατοι άρχοντες είδαν μόνο τη μείωση κατά 12% των εξόδων παράστασης όταν οι συνολικές αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων κόπηκαν οριζόντια 20% (πλέον των Δώρων και επιδόματος αδείας που κόπηκαν σε όλους ανεξαιρέτως).
Κοντά σε βουλευτές, υπουργούς, υφυπουργούς, τον πρωθυπουργό και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας «ευνοημένοι» είναι και οι πέριξ αυτών υπάλληλοι της
Βουλής, οι οποίοι εκτός του ότι διατήρησαν 16 μισθούς εισπράττουν παχυλά εφάπαξ -κατά μέσον όρο 250.000 ευρώ -και υψηλές συντάξεις. Παγκόσμια πρωτοτυπία αποτελεί και η κατοχύρωση δύο συντάξεων για τους βουλευτές.
Σύμφωνα με αναλυτικό ρεπορτάζ της "Ελευθεροτυπίας" και βάσει στοιχείων από το υπουργείο Οικονομικών καταδεικνύουν, σύμφωνα με πληροφορίες, και τα προνόμια που συνεχίζουν να απολαμβάνουν οι 300 του Κοινοβουλίου και οι πέριξ αυτών:
Οι περικοπές
* Καταρχήν το Μνημόνιο έφερε την περικοπή κατά 12% των εξόδων παράστασης του Προέδρου της Δημοκρατίας, του πρωθυπουργού, του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, του προέδρου της Βουλής, των υπουργών και των υφυπουργών. Δηλαδή, μια μηνιαία περικοπή της τάξης των περίπου 1.000 ευρώ για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και 190 ευρώ κατά μέσον όρο για τους υπόλοιπους.
* Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας εισπράττει περίπου 360.000 ευρώ. Σύμφωνα με το άρθρο 1 του νόμου 565/18.3.1977 του παρέχεται μηνιαία χορηγία ίση με το τετραπλάσιο της βουλευτικής αποζημίωσης (7.000 ευρώ) ήτοι 28.000 ευρώ, τα οποία περιορίζονται σε περίπου 22.000 ευρώ μετά την παρακράτηση φόρου εισοδήματος 20%. Συμπληρωματικά καταβάλλονται μηνιαία ως έξοδα παράστασης ίσα με το 1/3 της χορηγίας -και μάλιστα χωρίς κρατήσεις ήτοι 9.300 ευρώ, τα οποία μετά τη μείωση του 12% περιορίστηκαν σε περίπου 8.200 ευρώ. Μηνιαίως εισπράττει περίπου 30.000 ευρώ ή κοντά 360.000 ευρώ ετησίως.
* Ο πρωθυπουργός παίρνει τη βουλευτική αποζημίωση 7.000 ευρώ, προσαυξημένη κατά 40% ως έξοδα παράστασης ήτοι 2.800 ευρώ ή περίπου 2.460 ευρώ μετά την περικοπή 12%. Συνολικά λαμβάνει περίπου 9.460 ευρώ το μήνα ή περίπου 113.500 ευρώ (προ φόρου) ετησίως.
* Τα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου, που έχουν και τη βουλευτική ιδιότητα, λαμβάνουν τη βουλευτική αποζημίωση 7.000 ευρώ μηνιαίως, με προσαύξηση 30% για τον αντιπρόεδρο και 20% για τους βουλευτές ως έξοδα παράστασης ήτοι 2.100 ευρώ και 1.400 ευρώ αντίστοιχα. Μετά την περικοπή 12% τα ποσά αυτά μειώνονται σε 1.900 ευρώ και 1.230 ευρώ αντίστοιχα. Συνεπώς ένας υπουργός ή υφυπουργός-βουλευτής λαμβάνει μηνιαίως 8.230 ευρώ ή περίπου 98.760 ευρώ (προ φόρου) ετησίως. Ο αντιπρόεδρος λαμβάνει 8.900 ευρώ μηνιαίως ή περίπου 106.800 ευρώ (προ φόρου) ετησίως.
Το υπουργικό
* Τα μέλη του Υπουργικού Συμβουλίου, που δεν έχουν τη βουλευτική ιδιότητα, λαμβάνουν τη βουλευτική αποζημίωση 7.000 ευρώ και το 50% των εξόδων παράστασης των υπουργών -βουλευτών ήτοι 700 ευρώ, τα οποία περιορίστηκαν σε 610 ευρώ μετά την περικοπή 12%. Συνεπώς μηνιαίως λαμβάνουν 7.610 ευρώ ή περίπου 91.320 ευρώ (προ φόρου) ετησίως.
* Οι βουλευτές εκτός της βουλευτικής αποζημίωσης 7.000 ευρώ (κάθε χρόνο από το 2009, ο πρόεδρος της Βουλής εισηγείται τη μείωση της αποζημίωσης στην ολομέλεια, η οποία την εγκρίνει) εισπράττουν και έξοδα παράστασης 1.400 ευρώ ή περίπου 1.230 ευρώ μετά την περικοπή 12%. Μηνιαίως λαμβάνουν (προ φόρου) 8.230 ευρώ ή 98.760 ευρώ ετησίως.
* Αξίζει να καταγραφεί ότι οι βουλευτές έχουν λαμβάνειν και από τις συμμετοχές τους στις Επιτροπές -δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην Επιτροπή Οικονομικών που συνεδριάζει τις περισσότερες φορές τον τελευταίο χρόνο, ώστε να αναπληρώσουν, σύμφωνα με πληροφορίες, τα χαμένα από τις περικοπές του Μνημονίου. Επιπροσθέτως λαμβάνουν επίδομα οργάνωσης γραφείου, επίδομα κίνησης αναλόγως του τόπου εκλογής, αυτοκίνητα, και μεταξύ άλλων η Βουλή τούς πληρώνει και τους λογαριασμούς τηλεφώνου.
Δύο συντάξεις
* Καταστρατηγείται πρωτίστως από τους βουλευτές ο βασικός κανόνας του ενός κύριου φορέα σύνταξης για όλους τους ασφαλισμένους. Οι βουλευτές λαμβάνουν δύο κύριες συντάξεις και χωρίς κανέναν περιορισμό ως προς το ύψος της σύνταξης που λαμβάνουν από άλλο ασφαλιστικό ή συνταξιοδοτικό φορέα κύριας ασφάλισης. Από το 1993 και μετά το σύνολο των ασφαλισμένων λαμβάνει μόνο μια κύρια σύνταξη, ενώ το προνόμιο των δύο κύριων συντάξεων διατηρήθηκε μόνο για ασφαλισμένους προ του 1993. Αξίζει να αναφερθεί ότι ακόμη και ο διπλασιασμός του χρόνου της βουλευτικής θητείας από 4 σε 8 έτη από το 2008 δεν αφορούσε τους παλιούς, αλλά τους νέους βουλευτές.
* Σε όλους τους Προέδρους της Δημοκρατίας που έχουν αποχωρήσει παρέχεται ισόβια μηνιαία αποζημίωση λόγω εξόδων παράστασης ίση με το 50% της μηνιαίας χορηγίας του νυν Προέδρου της Δημοκρατίας ήτοι 11.000 ευρώ (μετά τον παρακρατούμενο φόρο 20%) ή ετησίως 132.000 ευρώ.
Οι υπάλληλοι
* Προκλητικό είναι το συνταξιοδοτικό καθεστώς των υπαλλήλων της Βουλής, καθώς και η πληθώρα επιδομάτων, προσαυξήσεων, αποζημιώσεων και εφάπαξ παροχών. Ενδεικτικές είναι οι συνταξιοδοτικές και ασφαλιστικές ρυθμίσεις που έχουν θεσπιστεί κατά καιρούς για το προσωπικό της Βουλής. Οπως η προσαύξηση κατά 25% του βασικού μισθού, η περαιτέρω προσαύξηση κατά 15% με την αποχώρησή τους λόγω συνταξιοδότησης και η λήψη πλήρους σύνταξης ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας.
* Οι υπάλληλοι της Βουλής εξαιρούνται από τα όρια ηλικίας για τον υπολογισμό της κύριας σύνταξης, καθώς αυτή υπολογίζεται με 28,5 έτη στο 100% των προσαυξημένων κατά το μήνα εξόδου αποδοχών τους, όταν για όλους τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους υπάρχει όριο ηλικίας για τη λήψη σύνταξης, η οποία υπολογίζεται με 35 έτη υπηρεσίας στο 80% των αποδοχών τους. Και μάλιστα όταν πληρώνουν αμφότεροι τις ίδιες κρατήσεις 6,67% για κύρια σύνταξη. Ο υπολογισμός της σύνταξης βάσει του ίδιου καθεστώτος, που ισχύει για τους δημοσίους υπαλλήλους και το οποίο νομοθετήθηκε πέρυσι λόγω Μνημονίου, αφορά μόνο όσους θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα από το 2010 και μετά, σύμφωνα με το άρθρο 15 του ν. 3865. Αλλά ακόμα και αυτοί που θα βγουν στη σύνταξη με το 80% των αποδοχών τους, όπως και οι άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι, τυγχάνουν της προσαύξησης 25% των αποδοχών τους. Συνεπώς, οι παλαιοί υπάλληλοι της Βουλής βγαίνουν στη σύνταξη με το ευνοϊκό καθεστώς που ίσχυε μέχρι το 2009.
* Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου, γενικός διευθυντής της Βουλής με 28,5 έτη υπηρεσίας παίρνει κύρια σύνταξη 5.169 ευρώ όταν του προέδρου του Αρείου Πάγου, του Συμβουλίου της Επικρατείας και του Ελεγκτικού Συνεδρίου με 28,5 έτη είναι 4.785 ευρώ και με 35 έτη 5.906 ευρώ. Την ίδια στιγμή ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ (πτέραρχος) με 28,5 έτη υπηρεσίας παίρνει σύνταξη 2.937 ευρώ και με 35 έτη 3.619 ευρώ. Ο γενικός διευθυντής υπουργείου δε, παίρνει σύνταξη 2.306 ευρώ με 28,5 έτη υπηρεσίας και 2.782 ευρώ με 35 έτη υπηρεσίας.
Εφάπαξ 58 μισθοί
* Οι υπάλληλοι της Βουλής κατά την αποχώρησή τους από την εργασία λαμβάνουν εφάπαξ από το Ταμείο Αρωγής Υπαλλήλων Βουλής (ΤΑΥΒ) πέραν του ποσού που λαμβάνουν από το Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων Υπαλλήλων (ΤΠΔΥ). Το εφάπαξ του ΤΑΥΒ ισούται με 2 μισθούς ανά έτος ασφάλισης, δηλαδή με 28,5 έτη λαμβάνουν 58 μισθούς ή κατά μέσον όρο 200.000 ευρώ. Οσο δε για το εφάπαξ από το ΤΠΔΥ υπολογίζεται σε περίπου 50.000 ευρώ. Συνολικά, με τη αποχώρησή τους λαμβάνουν κοντά 250.000 ευρώ. Αξίζει να αναφερθεί ότι το ΤΑΥΒ, εκτός από την εισφορά 5% των υπαλλήλων, επιχορηγείται από τον προϋπολογισμό της Βουλής με τουλάχιστον 10%, 4% επί προμηθειών και εργασιών Βουλής, ενοίκια καφενείων και άλλων χώρων Βουλής, καθώς και από ποσά εκποίησης άχρηστου υλικού, χάρτου κ.λπ. της Βουλής και της Βιβλιοθήκης της.

Θρίλερ διαρκείας με το ελληνικό χρέος


Λύση στο πρόβλημα του χρέους ζήτησε η Ελλάδα στη χθεσινοβραδινή συνάντηση των υπουργών Οικονομικών της Ευρωζώνης που συμμετέχουν στο G20, στην οποία εκτάκτως και με απόλυτη μυστικότητα μετείχε και ο υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου.
Σύνφωνα με το Spiegel, ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών, Β. Σόιμπλε θέλει πάση θυσία να αποτρέψει τους Έλληνες από την έξοδο από το ευρώ[EUR=X] Σχετικά άρθρα .
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στη βαριά σκιά των σεναρίων που δημοσίευσε το γερμανικό περιοδικό, Spiegel, περί απειλής της Ελλάδας για έξοδο από το ευρώ, εφόσον η ευρωζώνη δεν αντιμετώπιζε με θετικό τρόπο το πιεστικό πρόβλημα του δημόσιου χρέους.
Η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ, διαψεύστηκε από το υπουργείο Οικονομικών και από ευρωπαίους αξιωματούχους, πλην όμως η καθυστέρηση έκδοσης ανακοίνωσης-διάψευσης από το ΥΠΟΙΚ και η μυστικότητα με την οποία περιβλήθηκε η συνάντηση των υπουργών της ευρωζώνης και η μη επιβεβαίωση (επισήμως) της παρουσίας σε αυτή του κ. Παπακωνσταντίνου, προκάλεσε ερωτηματικά.
Το υπουργείο Οικονομικών
Το ελληνικό υπουργείο Οικονομικών τα μεσάνυχτα διέψευσε όλα τα σενάρια τόσο περί εξόδου της χώρας από το ευρώ και επιστροφής στη δραχμή όσο και τα περί αναδιάρθρωσης του χρέους. Ωστόσο δεν δόθηκε καμία πειστική εξήγηση για τη συμμετοχή εκτάκτως του κ.

Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΕΙΝΑΙ, ΞΥΠΝΑ 2

ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΕΙΝΑΙ, ΞΥΠΝΑ

ΚΕΔΚΕ:ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ (4/5/2011) ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ





Posted: 05 May 2011 10:04 AM PDT

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΣ ΚΕΔΚΕ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ


ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΝΩΣΗ Αθήνα 4/ 5/ 2011
ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ
ΕΛΛΑΔΑΣ
Υπόψη:
Συντακτών Τ.Α.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Μόνο τις δαπάνες μισθοδοσίας των υπαλλήλων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση εγγυάται να καταβάλει η Κυβέρνηση για το 2011, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσαν χθες οι υπουργοί Εσωτερικών κ. Γ. Ραγκούσης και Οικονομίας κ. Γ. Παπακωνσταντίνου. Οι υπόλοιπες αναγκαίες δαπάνες για την κάλυψη του κόστους λειτουργίας τους και την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους οι δήμοι θα πρέπει να τις αναζητήσουν στα ίδια έσοδά τους.
Με δυο λόγια δηλαδή, η Αυτοδιοίκηση ήδη πένεται, ενώ η κυβέρνηση υπολογίζει και περαιτέρω συνεισφορά της στη δημοσιονομική εξυγίανση.
Αυτή είναι η βασική διαπίστωση του Δ.Σ. της ΚΕΔΚΕ, η οποία διατυπώθηκε κατά τη διάρκεια συνεδρίασής του με κεντρικό θέμα τα οικονομικά των δήμων.


Σύμφωνα λοιπόν με τους υπουργούς Γ. Ραγκούση και Γ. Παπακωνσταντίνου «η λειτουργία των ΟΤΑ με την έννοια των ελάχιστων δαπανών που είναι αναγκαίες για την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους είναι απόλυτα εξασφαλισμένη».
Στα στοιχεία μάλιστα που παρατίθενται, το ελάχιστο κόστος λειτουργίας των δήμων υπολογίζεται στα 3,8 δις ευρώ, ενώ τα ετήσια σταθερά τους έσοδα σε 4,01 δις ευρώ. Διαπιστώνεται δηλαδή και ένα σχετικό «πλεόνασμα» της τάξης των 210 εκ. ευρώ.


Από την αναλυτική όμως διερεύνηση των σχετικών λογαριασμών προκύπτουν οι παρακάτω διαπιστώσεις:
Πρώτον, στα σταθερά έσοδα των δήμων, για πρώτη φορά μετά το 2001 που θεσμοθετήθηκε το ελάχιστο κόστος λειτουργίας των δήμων, ως βασικό κριτήριο για την κατανομή των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων, αθροίζονται τόσο τα έσοδα από επιχορηγήσεις για λειτουργικές δαπάνες (ΚΑΠ), όσο και τα ίδια έσοδά τους. Τουτέστιν, με τον πιο επίσημο τρόπο ανακοινώνεται ότι πλέον οι ΚΑΠ – που για το 2011 ανακοινώθηκαν ότι θα είναι 2.140.000.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένων και των 100 εκ. ευρώ που αφορούν στη μισθοδοσία των μεταταγέντων στους δήμους υπαλλήλων) δεν επαρκούν να καλύψουν το ελάχιστο κόστος λειτουργίας των δήμων – 3,8 δις ευρώ- και απαιτείται η συνδρομή ιδίων εσόδων τους, ύψους 1,6 ευρώ, βασική πηγή των οποίων αποτελούν τα έσοδα από δημοτικά τέλη και φόρους.
Δεύτερον, τα έσοδα των δήμων από φόρους και τέλη εμφανίζονται υπερτιμημένα. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με στοιχεία της ΔΕΗ – μέσω της οποίας εισπράττονται τα δημοτικά τέλη – το ποσοστό των απλήρωτων και καθυστερημένων λογαριασμών ανέρχεται στο 20%, ενώ μεταξύ 2011-2010 η αύξηση των απλήρωτων λογαριασμών είναι της τάξης του 35%.
Τρίτον, αναγνωρίζεται και από τους δύο υπουργούς ότι τη διετία 2010-2011 «παρακρατήθηκαν» από την Τοπική Αυτοδιοίκηση 1,4 δις ευρώ, ενώ ο λογαριασμός προβλέπεται να αυξηθεί, σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών. Το ερώτημα που προκύπτει προς τον υπουργό Οικονομικών είναι αν υπάρχει άλλος φορέας της γενικής κυβέρνησης ή ακόμη και της κεντρικής, που να έχει μειώσεις σε απόλυτους αριθμούς ή ακόμα και ως ποσοστό, ανάλογες με αυτές που υπέστη η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Μήπως θα πρέπει να αναλογιστεί ότι οι ΟΤΑ συνεισέφεραν ήδη παραπάνω από ότι τους αναλογεί;
Τέταρτον, στις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες για την Τοπική Αυτοδιοίκηση αναφέρεται το πρόγραμμα ΕΛΛΑΔΑ.
Πότε όμως θα ανακοινωθεί ο τρόπος χρηματοδότησης του προγράμματος;
Εάν χρηματοδοτηθεί όπως ο «ΘΗΣΕΑΣ», όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών, δηλαδή από ΣΑΤΑ και ΚΑΠ, τότε θα μειωθεί περαιτέρω η κάλυψη μέρους του ελάχιστου κόστους λειτουργίας των δήμων;
Πέμπτον, πώς θα ικανοποιηθεί το άρθρο 102 του Συντάγματος που επιβάλλει οι μεταφερόμενες αρμοδιότητες να συνοδεύονται από τους ανάλογους πόρους;
Πώς θα εφαρμοστεί το άρθρο 259 του Καλλικράτη, που αναφέρει ότι σε περίπτωση που δεν καλύπτεται το κόστος θα πρέπει με Π.Δ. να υπάρξει πρόσθετη χρηματοδότηση;




Σε κάθε περίπτωση, τονίζει το Δ.Σ. της ΚΕΔΚΕ, είναι θετικό το γεγονός ότι αναγνωρίζεται από τους δύο υπουργούς η προσπάθεια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για εξορθολογισμό και νοικοκύρεμα των δήμων.
Είναι όμως πολυτέλεια να ζητά η Αυτοδιοίκηση από την κεντρική κυβέρνηση να σέβεται το Σύνταγμα και τους Νόμους τους κράτους;
Το Δ.Σ. της ΚΕΔΚΕ αποφάσισε κατά πλειοψηφία να συμμετάσχει στις 11 Μαίου στην απεργιακή κινητοποίηση της ΑΔΕΔΥ, σε ένδειξη συμπαράστασης στην απεργία των εργαζόμενων στους δήμους.
Εάν δε, δεν υπάρξουν ουσιαστικές απαντήσεις επί των οικονομικών προβλημάτων των δήμων, η ΚΕΔΚΕ θα προγραμματίσει σύσκεψη όλων των δημάρχων της χώρας για να καθορίσει την περαιτέρω στάση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.


ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ




ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΤΕΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ (ΣΑΤΑ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΕΤΟΥΣ 2011

Posted: 05 May 2011 10:00 AM PDT


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αθήνα, 2 Μαΐου 2011
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, Αριθ.πρωτ: 20555
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡ.
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓ/ΤΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓ/ΤΩΝ & Δ. Ο.
ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ


Ταχ. Δ/νση: Σταδίου 27 ΠΡΟΣ: ΠΙΝΑΚA ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ
Ταχ. Κώδικας: 101 83 Αθήνα
Πληροφορίες: Β. Λαμπρακάκης
Τηλέφωνο: 213 1364723 ( 210 3744723 )
FAX: 210 3744713
e-mail: v.lamprakakis@ypes.gr






ΘΕΜΑ: Κριτήρια και διαδικασία κατανομής των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων των Δήμων (ΣΑΤΑ) για κάλυψη επενδυτικών δαπανών έτους 2011.




ΚΟΙΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ






Ο Ι Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ο Ι




EΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ & ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ


ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ





Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις της παραγράφου 3 και 5 του άρθρου 25 του Ν. 1828/89 (ΦΕΚ 2 Α΄) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 29 του Ν. 3448/06 ( ΦΕΚ 57 Α΄) και τις διατάξεις της παραγράφου 10 του άρθρου 13 του Ν. 2539/97 (ΦΕΚ 244 Α΄).
2. Τις διατάξεις του άρθρου 3 του Ν.2240/94 (ΦΕΚ 153 Α΄).
3. Τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 13 του Ν. 2880/2001 (ΦΕΚ 9 Α΄).
4. Τις διατάξεις της παραγράφου 1β του άρθρου 8 του Ν. 3274/2004 (ΦΕΚ 195 Α΄).
5. Τις διατάξεις της παραγράφου 4γ του άρθρου 18 του Ν. 3345/2005 ( ΦΕΚ 138 Α΄).
6. Τις διατάξεις των παραγράφων 5 και 6α του άρθρου 30 του Ν. 3448/2006 ( ΦΕΚ 57 Α΄).
7. Τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 104 και της παραγράφου 4 του άρθρου 259 του Ν. 3852/2010 ( ΦΕΚ 87 Α΄) «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης».
8. Το Προεδρικό Διάταγμα υπ’ αρίθμ 187 (ΦΕΚ 214/Α/7-10-09) σχετικά με το διορισμό Υπουργών και Υφυπουργών.
9. Την κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και Υπουργού Οικονομικών (ΦΕΚ 2408/Β/3-12-09) «Καθορισμός αρμοδιοτήτων του Υφυπουργού Οικονομικών».
10. Την κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Η.Δ. «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στους Υφυπουργούς Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Η.Δ. » (ΦΕΚ 29/Β΄/18-1-2010).
11. Την 46500/ΔΙΟΕ1914 κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας ( ΦΕΚ 1642/Β΄/14-10-2010) «Καθορισμός Αρμοδιοτήτων του Υφυπουργού Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Παναγιώτη Ρήγα».
12. Την αρίθμ. 437/28-2-11 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. σχετικά με την κατανομή των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων των Δήμων.
13. Τις προβλέψεις του Κρατικού Προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2011 και ειδικότερα τον Προϋπολογισμό Δημοσίων Επενδύσεων.





Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε


Κατανέμουμε συνολικό ποσό ύψους μέχρι 600.000.000,00 € των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων των Δήμων που αφορούν στη χρηματοδότηση των επενδυτικών τους δραστηριοτήτων, ως ακολούθως:




1. Ποσό ύψους μέχρι 400.000.000,00 € κατανέμεται με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε όλους τους Δήμους της Χώρας και τους Αναπτυξιακούς Συνδέσμους για την χρηματοδότηση έργων και επενδυτικών δραστηριοτήτων καθώς και την κάλυψη των αντισταθμιστικών οφελών. Η κατανομή πραγματοποιείται λαμβάνοντας υπόψη τα σχετικά ποσά που αποδόθηκαν στους τέως Δήμους κατά το έτος 2010, ο καθορισμός των οποίων βασίστηκε ιδίως σε στατιστικά στοιχεία πληθυσμού, έκτασης, Α.Ε.Π. και ανεργίας.
Στην παραπάνω κατανομή περιλαμβάνονται ποσά προκειμένου να αποδοθούν:
α) Σε Αναπτυξιακούς Συνδέσμους με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Η.Δ. για την κάλυψη έργων και επενδυτικών δραστηριοτήτων βάσει των ισχυουσών διατάξεων του άρθρου 104 του Ν.3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης»
β) Σε Φορείς Τοπικής Αυτοδιοίκησης που επιβαρύνονται από τη λειτουργία των
γειτονικών χώρων διάθεσης απορριμμάτων με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Η.Δ. για την κάλυψη αντισταθμιστικών οφελών.




2. Ποσό ύψους μέχρι 23.000.000,00 € κατανέμεται στους Δήμους για δράσεις πολιτικής προστασίας με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Η.Δ..


3. Ποσό ύψους μέχρι 23.800.000,00 € κατανέμεται στους Δήμους για επισκευή και συντήρηση σχολικών κτιρίων με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Η.Δ..


4. Ποσό ύψους μέχρι 2.000.000,00 € κατανέμεται στους Δήμους με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την κάλυψη δαπανών εκτός έδρας κίνησης και οδοιπορικών εξόδων του τεχνικού προσωπικού των Τεχνικών Υπηρεσιών των Δήμων στις έδρες των Νομών (πρώην υπάλληλοι των Τμημάτων ΤΥΔΚ των Περιφερειών για την εκτέλεση (μελέτη - κατασκευή) των έργων του ετήσιου προγράμματος των Δήμων που χρηματοδοτείται από τη ΣΑΤΑ).


5. Ποσό ύψους μέχρι 150.000.000,00 € διατίθεται για τη χρηματοδότηση του προγράμματος «ΘΗΣΕΑΣ».


6. Ποσό ύψους μέχρι 1.200.000,00 € αποδίδεται στο Ταμείο Αλληλοβοηθείας Υπαλλήλων του Υπουργείου Εσωτερικών, Αποκέντρωσης & Η.Δ., σύμφωνα με το άρθρο 18 του Ν.3345/2005.









Από τις διατάξεις αυτής της Κοινής Υπουργικής Απόφασης προκαλείται δαπάνη ύψους μέχρι 600.000.000,00 € που έχει προβλεφθεί στον Κρατικό Προϋπολογισμό 2011.


Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως.





Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ & Η.Δ.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΤΑΓΩΝ. & ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

















Γ.ΝΤΟΛΙΟΣ
Μ.ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ
Φ.ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ



       
 

Η γελοιογραφία της ημέρας



Επαναστάτης με αιτία δηλώνει ο Μίκης



Στη δημοσιότητα δόθηκε το κείμενο - απάντηση του Μίκη Θεοδωράκη σε απέναντι στις κατηγορίες που απηύθυναν εναντίον του γνωστοί κύκλοι για Αντισημιτισμό. Βολές προέδρου της αυστριακής Βουλής ματαίωσε την παρουσίαση του "Μαουτχάουζεν" στα πλαίσια της τελετής μνήμης για τα θύματα του ναζισμού

Την απάντησή του έδωσε ο γνωστός συνθέτης και πρόεδρος του κινήματος "Σπίθα" Μίκης Θεοδωράκης, μέσα από επίσημη ανακοίνωσή του για τα περί αυστριακής λογοκρισίας που δέχτηκε στο "Μαουτχάουζεν".
Την παρουσία του Μίκη Θεοδωράκη, στην τελετή μνήμης των θυμάτων του Ναζισμού ματαίωσε η πρόεδρος της αυστριακής Βουλής Μπάρμπαρα Πράμερ, ένα γεγονός που δημιούργησε πολλά ερωτηματικά και έκπληξη σε όλη την ελληνική αποστολή.
Διαβάστε την ανοιχτή επιστολή του Μίκη Θεοδωράκη:
"Η βασική θεωρία του Ναζισμού υπήρξε ο Ρατσισμός, που δεν περιελάμβανε μόνο τους
Εβραίους αλλά κάθε έναν που δεν ήταν Άρειος. Τσιγγάνοι, Ρώσοι, Ουκρανοί, Έλληνες, Σέρβοι είχαν συνολικά τριάντα εκατομμύρια θύματα κυρίως μέσα σε στρατόπεδα
θανάτου.
Σε αναλογία πληθυσμού οι Εβραίοι με τα 6 εκατομμύρια θύματα είχαν τους περισσότερους νεκρούς. Γι' αυτό και ονόμασαν ολοκαύτωμα την απώλειά τους.
Η Ελλάδα υπήρξε μια από τις λίγες χώρες που υπεράσπισαν τους Εβραίους που ζούσαν σ' αυτές. Προφύλαξε συστηματικά τους Έλληνες Εβραίους από τη μήνι των Ες-Ες. Εάν τα μέλη της Εβραϊκής Κοινότητας της Θεσσαλονίκης εισάκουσαν την πρόταση του ΕΑΜ να πάνε στο βουνό και να τεθούν υπό την προστασία του, δεν θα υπήρχε αυτή η τερατώδης εξόντωση των 50 και πλέον χιλιάδων ανθρώπων.
Δυστυχώς οι Ραββίνοι εξακολουθούσαν να έχουν αυταπάτες ως προς την στάση των Γερμανών και αντιτάχθηκαν σ' αυτή την σωτήρια πρόταση.
Ενδεικτικά σημειώνω ότι η οικογένεια του γνωστού επιχειρηματία Μάτσα σώθηκε γιατί κατέφυγε στο βουνό στην περιοχή του ελέγχου του ΕΛΑΣ.
Στην Αθήνα υπήρχαν εκατοντάδες οικογένειες που με κίνδυνο της ζωής τους έκρυβαν Εβραίους. Εμείς ως μαχητές του ΕΛΑΣ Αθηνών είχαμε αναλάβει την φύλαξη πολλών τέτοιων κατοικιών με εντολή να δώσουμε μάχη προκειμένου να σωθούν οι κρυμμένοι Εβραίοι.
Προσωπικά μπορώ να αναφέρω δεκάδες περιπτώσεις κατά τις οποίες θρηνήσαμε θύματα προκειμένου να εμποδίσουμε τους Ες-Ες στο μακάβριο έργο τους.
Επομένως ο αντιρατσισμός και η αντίθεση στον αντισημιτισμό δεν υπήρξαν μόνο βασικά στοιχεία της αγωγής μας (εννοώ ως εαμίτες) αλλά και αντικείμενο της δράσης μας στην περίοδο της Κατοχής, εναντίον του ρατσισμού κάθε είδους.
Την ίδια στάση κράτησα σε όλη μου τη ζωή, όχι μόνο με λόγια αλλά και με έργα και τίποτα δεν θα μπορούσε να με κάνει να αλλάξω ιδέες.
Έτσι και τώρα με την Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών η λέξη «απαγορεύεται» αφορά κάθε αναφορά στον Φασισμό-Ναζισμό-Εθνικισμό-Αντικομμουνισμό και Αντισημιτισμό και ακόμα περισσότερο τη συμμετοχή στις γραμμές μας ατόμων που εμφορούνται από παρόμοιες ιδέες.
Προσωπικά δηλώνω ότι τους μισώ, γιατί επί πλέον με χωρίζει από αυτούς αίμα. Ναι, ματώσαμε για να υπερασπίσουμε τις ιδέες μας, έτσι που να έχουμε το δικαίωμα να ισχυριζόμαστε ότι αναδειχθήκαμε μεταξύ των πρωτεργατών στην υπεράσπιση των θυμάτων του Φασισμού-Αντισημιτισμού. Γι' αυτό τελεία και παύλα. Και θεωρώ βρώμικο σκουλήκι όποιον ξανατολμήσει να με προσβάλει στο πιο ευαίσθητο σημείο του χαρακτήρα μου.
Από δω και πέρα όμως αρχίζουν τα δύσκολα, γιατί ο Σιωνισμός που είναι φανερό ότι όχι μόνο σηκώνει κεφάλι αλλά διεκδικεί ρόλο πρωταγωνιστικό στις διεθνείς εξελίξεις, χρησιμοποιεί σαν άλλοθι το Ολοκαύτωμα για πράξεις καθαρά αντιδραστικού χαρακτήρα, όπως είναι η κρατική πολιτική του Ισραήλ και ο ρόλος ορισμένων σπουδαίων παραγόντων του Εβραιοαμερικανικού λόμπι στη διαμόρφωση της ιμπεριαλιστικής πολιτικής των ΗΠΑ.
Έτσι κάθε κριτική εναντίον τους χαρακτηρίζεται έντεχνα αντισημιτισμός, με αποτέλεσμα να μην τολμά πια κανένας να καταδικάσει πράξεις επαχθείς, από φόβο μήπως στιγματισθεί ως ρατσιστής.
Επειδή είμαι από εκείνους που δεν με σταματά τίποτα προκειμένου να πω την αλήθεια όπως εγώ την εννοώ και την πιστεύω, έχω γίνει κατά καιρούς στόχος παρόμοιων επιθέσεων, ενώ παράλληλα οι αντίπαλοί μου δεν μένουν στα λόγια αλλά προχωρούν και σε πράξεις που με μειώνουν ως άνθρωπο και ως συνθέτη. Κυρίως ως συνθέτη, γιατί οι Σιωνιστές ελέγχουν σε ποσοστό 99% την μουσική ζωή της Οικουμένης.
Έχω λοιπόν κατηγορήσει επανειλημμένα και κατηγορώ και σήμερα το Ισραήλ για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.
Όπως καταδικάζω και ορισμένους σπουδαίους παράγοντες από το Εβραιοαμερικανικό λόμπι τόσο για τον πρωταγωνιστικό ρόλο που έπαιξαν στα εγκλήματα της πολεμικής μηχανής των ΗΠΑ στο Ιράκ όσο και για το σχέδιο της άλωσης των Εθνών-Κρατών με στόχο την παγκόσμια κυριαρχία των Τραπεζιτικοπιστωτικών κολοσσών που ελέγχουν εξ ολοκλήρου.
Είναι από τα παράδοξα της ιστορίας, τα κατ' εξοχήν θύματα του Χιτλερισμού να μιμούνται απόλυτα τις μεθόδους που χρησιμοποίησε για την παγκόσμια επικράτησή του.
Το γεγονός αυτό μας υποχρεώνει να τους φερθούμε ανάλογα, ακόμα και αν κινδυνεύσουμε όπως τότε να θυσιάσουμε τη ζωή μας.
Και κάτι ακόμα: Κάνουν λάθος που χάρη στον κ. Παπανδρέου διάλεξαν τη χώρα μας για το συνέδριό τους. Αυτό για μας αποτελεί υπέρτατη πρόκληση, που είμαστε υποχρεωμένοι να τη λάβουμε σοβαρά υπ' όψιν".

Γιατί θύμωσε ο Ρέππας


ου Γιώργου Λακόπουλου06/05/2011




Όταν ο υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας βάλει ευθέως εναντίον ενός ειδικού γραμματέα , ο καθένας μπορεί να καταλάβει ότι δεν είχε ως πραγματικό στόχο τον βαλλόμενο γραμματέα. Αλλού πήγαινε η <σφαίρα>. Αυτά δεν είναι ασυνήθιστα στην πολιτική. Ασυνήθιστο είναι ότι χρησιμοποιεί χαρακτηρισμούς όπως <τζιτζιφιόγκος> για να <ξεμπροστιάσει> έναν κυβερνητικό παράγοντα, κατά τα λοιπά άγνωστο στο ευρύ κοινό. Το ασυνήθιστο έγκειται στο ότι αυτός που το κάνει είναι ένας πολιτικός ήπιων τόνων

Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Παύλος Τσίμας: Κάν’ το όπως η elstat! | ΚΙΝΗΜΑ 10 | Protagon

Παύλος Τσίμας: Κάν’ το όπως η elstat! | ΚΙΝΗΜΑ 10 | Protagon

Άνοιξη 2011 & Αθλητικά Προγράμματα


04/05/2011
Ο Δήμος Παλλήνης και η Κοινωφελής Επιχείρηση, σε συνεργασία με το Γραφείο Φυσικής Αγωγής Ανατολικής Αττικής, διοργανώνει μία σειρά δημοτικών και διαδημοτικών αγώνων στα πλαίσια της Αθλητικής Άνοιξης 2011.

Με τη συμμετοχή των μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της περιοχής μας, προσβλέπουμε σε μια διοργάνωση που θα σημειώσει για μία ακόμη χρονιά μεγάλη επιτυχία, συμβάλλοντας έτσι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στην προώθηση του Αθλητικού Πνεύματος στην πόλη μας.

Σημειώνεται ότι οι αγώνες απευθύνονται σε παιδιά Γ’ και Δ’ Δημοτικού (2001-2002) και Ε’, ΣΤ’ Δημοτικού (1999-2000).

Το πρόγραμμα των αγώνων της Αθλητικής Άνοιξης έχει ως εξής:

ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΙΒΟΥ (07/05/2011 ΩΡΑ 09:30-12:30)

ΓΗΠΕΔΟ Γ.ΔΕΔΕΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ-ΣΤΙΒΟΣ



ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΤΕΝΝΙΣ (06-07-08/05/2011)

(ΠΑΡ.16:00-22:00/ΣΑΒ.09:00-15:00 & 17:00-21:00/ΚΥΡ.09:00-14:00 & 18:00-21:00)

1ο ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΕΡΑΚΑ



ALL DAY ΜΠΑΣΚΕΤ 3 ON 3 (14/05/2011 ΩΡΑ 09:00-14:00)

1ο ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΕΡΑΚΑ



ALL DAY ΒΟΛΕΙ 3 VS 3 (20/05/2011 ΩΡΑ 09:00-14:00)

ΚΛΕΙΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ



ALL DAY ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (09:00 – 15:00)

21/05 ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΗΠΕΔΑ ΓΕΡΑΚΑ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΑΝΘΟΥΣΑΣ

22/05 ΤΕΛΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΗΠΕΔΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ



ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΟΡΓΑΝΗ-ΡΥΘΜΙΚΗ (28/05/2011)

(ΩΡΑ 20:30) ΚΑΝΤΖΑ



ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ (28/05/2011 ΩΡΑ 09:00-13:00)

2ο ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΕΡΑΚΑ



ALL DAY SWIMMING (01/06/2011 ΩΡΑ 07:00-21:00)

2ο ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΕΡΑΚΑ



Το πρόγραμμα κλείνει με την Τελετή Λήξης των Αθλητικών Προγραμμάτων 2010-2011, που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 8 Ιουνίου και ώρα 19:00 στο 1ο Αθλητικό Κέντρο Γέρακα.

Θα ακολουθήσει απονομή βράβευσης των επιτυχόντων της ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ.