Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Λονδίνο 2012 - Στίβος: Πούλιος: «Καμία στήριξη από την Ομοσπονδία»


Λονδίνο 2012 - Στίβος: Πούλιος: «Καμία στήριξη από την Ομοσπονδία»
Ο Κώστας Πούλιος έκανε την προετοιμασία του για τον Μαραθώνιο του Λονδίνου με δικά του έξοδα, μια και δεν υπήρχε καμία στήριξη από τον ΣΕΓΑΣ, όπως υποστήριξε ο Έλληνας αθλητής.
Ο Έλληνας πρωταθλητής, λίγο πριν πέσει στη «μάχη» του Μαραθωνίου Ανδρών στο Λονδίνο, μίλησε για τις μεγάλες δυσκολίες που αντιμετώπισε για την προετοιμασία του, αλλά και τη στάση της Ομοσπονδίας (ΣΕΓΑΣ). Παράλληλα, τόνισε πως εξασφάλισε εξάμηνη άδεια άνευ αποδοχών από την δουλειά του, ούτως ώστε να συγκεντρωθεί στον αγώνα του.
«Έκανα την προετοιμασία μου για το Λονδίνο στη Γερμανία, ώστε να προσαρμόσω τον εαυτό μου στις καιρικές συνθήκες της Βρετανίας. Επίσης, ήταν πιο εύκολο για μένα να βρίσκομαι εκεί, αφού ορισμένα μέλη της οικογένειάς μου ζουν στη Γερμανία και με βοηθούσαν οικονομικά», ήταν τα πρώτα λόγια του Κώστα Πούλιου.
Και συνέχισε: «Η ελληνική ομοσπονδία στίβου δεν μου παρείχε οικονομική υποστήριξη. Πλήρωσε μόνο το κόστος του ταξιδιού μας, δηλαδή το εισιτήριο για να έρθω στο Λονδίνο και αγόρασε τις αθλητικές μας φόρμες. Αυτό είναι».
Αναφορικά με το κίνητρό του, απάντησε: «Εμείς οι Έλληνες είμαστε δυνατοί άνθρωποι. Ξέρουμε πώς να χειριζόμαστε δύσκολες καταστάσεις. Και ο Μαραθώνιος είναι το ίδιο πράγμα. Είναι σαν το ταξίδι της ζωής ενός ανθρώπου. Θα πρέπει να περάσεις από διάφορες προκλήσεις για να τελειώσεις τον αγώνα και θα πρέπει να είσαι δυνατός για να τα καταφέρεις. Ο Μαραθώνιος ταιριάζει στο χαρακτήρα μου. Έγινα πατέρας μέσα στη χρονιά και θέλω να είμαι ένα καλό παράδειγμα για τα δίδυμα παιδιά μου επιτυγχάνοντας κάτι καλό στο Μαραθώνιο. Αυτά είναι τα κίνητρά μου».
Όσον αφορά στις δυσκολίες που αναγκάστηκε νε περάσει, δήλωσε: «Για να Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, έχω θυσιάσει πολλά. Ζήτησα από τους εργοδότες μου να μου δώσουν έξι μήνες άδεια για να μπορέσω να κάνω μια σωστή προετοιμασία. Συμφώνησαν και μου έδωσαν την άδεια που ζήτησα, αλλά μου είπαν ότι δεν πρόκειται να μου καταβάλουν τους μισθούς κατά τη διάρκεια των έξι μηνών της απουσίας μου από την εργασία. Εγώ απάντησα «ναι» κι έτσι βρίσκομαι για να αγωνιστώ στο Λονδίνο».
Τέλος, ο Έλληνας Μαραθωνοδρόμος, είπε: «Δούλεψα σκληρά κι έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου στην προετοιμασία. Ελπίζω ότι θα καταφέρω να τελειώσω την κούρσα σε 2 ώρες και 15 λεπτά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου