Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Τσίτα γκάζια για τον "κύριο Λουξ"

Η εταιρεία του σπάει ταμεία και εκείνος σπάει τα χρονόμετρα με τις οδηγικές του επιδόσεις πίσω από το τιμόνι του μονοθέσιού του! 

Ο λόγος για τον Πλάτωνα Μαρλαφέκα, ή διαφορετικά τον «κύριο Λουξ», ο οποίος οδηγεί σε διεθνή αναγνώριση τη μεγαλύτερη αμιγώς ελληνική εταιρεία στον κλάδο των αναψυκτικών και
χυμών, αλλά και το μονοθέσιό του σε αγώνες Formula.

Η Λουξ κατέχει σταθερά την τρίτη θέση στην ελληνική αγορά και αναπτύσσεται διαρκώς. Ο κ. Μαρλαφέκας όμως, εκτός από επιτυχημένος επιχειρηματίας, είναι και ένας αναγνωρισμένος αθλητής. 

Οπως λέει ο ίδιος στην «Εspresso»: «Οταν ήμουν δεκαεπτά χρόνων είχα ένα ατύχημα στο πόδι και δεν μπορούσα πλέον να ασχοληθώ με τα ομαδικά αθλήματα. Ετσι, βρήκα διέξοδο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η αρχή έγινε με τα καρτ. Το 2000 πήρα τον πρώτο μου τίτλο στο πρωτάθλημα Ελλάδας και στην κατηγορία Εθνική 125. Από τότε έχω πολλά βάθρα στο ενεργητικό μου. Εδώ και τέσσερα χρόνια ασχολούμαι με τη Formula Gloria. Βέβαια, στην Ελλάδα δεν κατορθώσαμε να δημιουργήσουμε πρωτάθλημα και έτσι συμμετέχω σε κάποιους αγώνες στο εξωτερικό».

Οι αγώνες Formula φέρνουν στο μυαλό όλων μας την υπερβολική ταχύτητα που ανεβάζει στα ύψη την αδρεναλίνη, όχι μόνο των αθλητών, αλλά και των θεατών. 

«Τρέχω μόνο σε ελεγχόμενες καταστάσεις, δηλαδή μόνο σε πίστες, γιατί εκεί νιώθω ασφαλής» λέει ο κ. Μαρλαφέκας και συνεχίζει: «Να ξέρετε πως ένας οδηγός αγώνων μπορεί να κυκλοφορεί στους δρόμους πιο σιγά από τους άλλους οδηγούς. Και αυτό γατί ο αθλητής που τρέχει σε πίστα μαθαίνει ποια είναι τα όριά του καθώς και τι μπορεί να συμβεί όταν ξεπεράσει τα όρια αυτά. Εξάλλου, τόσα χρόνια που είμαι στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν γνωρίζω κάποιο σοβαρό ατύχημα επαγγελματία οδηγού στον δρόμο. Την ταχύτητα την έχω στο μυαλό μου μμόνο όταν βρίσκομαι μέσα στην πίστα! Στα τόσα χρόνια που οδηγώ, μόνο μία φορά έχω τρακάρει, αλλά ήμουν εντελώς αμέτοχος καθώς κάποιος παραβίασε το στοπ και με χτύπησε» τονίζει.

Ο επιτυχημένος επιχειρηματίας έχει διανύσει χιλιάδες χιλιόμετρα στις πιο γνωστές πίστες της Ευρώπης. «Εχω βρεθεί στο Μουτζέλο της Ιταλίας, που ήταν και ο πρώτος μου αγώνας με Formula Gloria, όπου πήρα και την πρώτη μου νίκη στην κατηγορία Β5, στη Μόντζα, άλλα και πολλές άλλες». 

Η μεγαλύτερη ταχύτητα που έχει καταγράψει το κοντέρ του οχήματός του είναι τα 270 χλμ. «Δεν θα ξεχάσω πότε όταν είδα στο κοντέρ της Porsche GT3 να γράφει 270 χιλιόμετρα στην πίστα Χόκενχαϊμ. Ηταν μια μοναδική εμπειρία. Ενα τόσο δυνατό αυτοκίνητο μέσα σε μια πίστα είναι ό,τι καλύτερο για έναν οδηγό αγώνων. Το χάρηκα πραγματικά!»

Πατέρας δύο παιδιών, ο κ. Μαρλαφέκας δηλώνει πως δεν θα τα απέτρεπε από το να ασχοληθούν με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

«Δεν πρόκειται να τα προτρέψω, γιατί θεωρώ ότι αν θέλεις να κάνεις κάτι, θα το κάνεις όχι γιατί θα σ’ το πει ο πατέρας σου, ή κάποιος άλλος . Αν πραγματικά θέλεις κάτι και το βάλεις στόχο θα το κάνεις και μάλιστα πολύ καλά. Αν τους αρέσει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός ή οποιοδήποτε άλλο άθλημα, θα τα βοηθήσω και θα τα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις».

ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΧΟΜΠΙ
Ο Πλάτων Μαρλαφέκας έχει συνδυάσει με επιτυχία το χόμπι του, τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με την επαγγελματική του δραστηριότητα. «Η Αχαΐα έχει την προοπτική να γίνει κοιτίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα» μας λέει και προσθέτει: 

«Στο πλαίσιο αυτό αθλοθετούμε κάποια κύπελλα, όπως το πανελλήνιο κύπελλο “Λουξ” στο καρτ που γίνεται στην Πάτρα. Παράλληλα, είμαστε από τους πρωτεργάτες του Pick Patras, το οποίο γίνεται τα τελευταία δύο χρόνια στην πόλη και θα πραγματοποιηθεί και φέτος. Επίσης, υποστηρίζουμε τους δύο οδηγούς, τον Γιώργο Κατσίνη και τον Ανδρέα Βόσσο, οι οποίοι εκπροσωπούν τα ελληνικά χρώματα στην Ευρώπη. Είναι δύο εξαίρετοι οδηγοί και παιδιά με ήθος».


ΜΑΝΟΣ ΠΙΤΣΙΔΙΑΝΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου