Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Σοκ στις Κάννες: εταιρίες ζητούν χρήματα για συνεντεύξεις αστέρων του Χόλυγουντ


Σοκ στις Κάννες: εταιρίες ζητούν χρήματα για συνεντεύξεις


Για πρώτη φορά στην ιστορία του Φεστιβάλ των Καννών, μια εταιρεία διανομής ζήτησε αμοιβή από τους δημοσιογράφους που θέλουν να πάρουν συνέντευξη από διασημότητες του Χόλυγουντ. Πολλοί δημοσιογράφοι απέφυγαν να δεχτούν την προσφορά μιας 20λεπτης συνέντευξης με τον Μπραντ Πιτ για 2.500 ευρώ, υποστηρίζοντας ότι έτσι θα δημιουργηθεί ένα επικίνδυνο προηγούμενο.
Ήταν πάντα δύσκολο για τους δημοσιογράφους που καλύπτουν το Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, να αποκτήσουν πρόσβαση στα αστέρια του Χόλυγουντ. Ωστόσο, αυτό το έτος, οι καναδοί δημοσιογράφοι έμειναν έκπληκτοι όταν έλαβαν μια λίστα τιμών από την εταιρείας διανομής Alliance Films. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία των Καννών που οι δημοσιογράφοι χρεώνονται για τις συνεντεύξεις με διασημότητες του Χόλιγουντ.
Οι δημοσιογράφοι θα μπορούσαν να πάρουν μόνο μία 20λεπτη συνέντευξη με τον Brad Pitt, ο οποίος πρωταγωνιστεί στη ταινία «Killing them Softly» για  2.500€ (3.190$). Σύμφωνα με αναφορές του καναδικού τύπου, η “Alliance Films” πρόκειται να
διανείμει τις ταινίες  στον Καναδά.  Σ’ αυτό το πλαίσιο ο κατάλογος των τιμών ποικίλλει ανάλογα με το αν πρόκειται για μια ομαδική συνέντευξη,  για την τηλεόραση ή για τον Τύπο.
Ιδιωτικά Τζέτ, Κόκκινα Χαλιά
Επίσης, Γερμανοί δημοσιογράφοι οι οποίοι ζητούν συνέντευξη από τη Nicole Kidman και τον Matthew McConaughey,  που πρωταγωνιστούν στην ταινία "Το Paperboy, δήλωσαν ότι θα πρέπει να πληρώσουν για αυτό.
Το «πρωτόκολλο» αυτό  της  πρωτοποριακής στρατηγικής της καναδικής εταιρείας διανομής αποτελεί μέρος της προσφοράς για την αντιμετώπιση του υψηλού κόστους που συνδέεται με το Φεστιβάλ των Καννών. Η μεταφορά των αστέρων του κινηματογράφου, καθώς και των μεγάλων αποστολών που τους συνοδεύουν, με ιδιωτικά τζετ στο πολυτελές θέρετρο της Γαλλικής Ριβιέρα  μπορεί να κοστίσει εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια.
Η εταιρία διανομής δήλωσε στα καναδικά  Μέσα ότι δεν «πουλάει» συνεντεύξεις, λέγοντας ότι η εταιρεία αποφάσισε να μην συμβάλει στο υψηλό κόστος της διαφήμισης των Καννών και απλώς επιδιώκουν να διευκολύνουν συνεντεύξεις προσωπικοτήτων που διαφορετικά δε θα μπορούσαν να διατίθενται  στους Καναδούς δημοσιογράφους. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι «οι αποστολές του Τύπου οργανώνονται συνήθως από τους παραγωγούς της ταινίας και ότι οι διανομείς  χρεώνονται για την πρόσβαση αυτή των δημοσιογράφων στο χώρο του Φεστιβάλ».  Έτσι, στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία αποφάσισε να περάσει τις δαπάνες αυτές σε δημοσιογράφους.
Παρ 'όλα αυτά, οι αμοιβές αυτές έχουν προκαλέσει μεγάλη αντιπαράθεση από τη στιγμή που είδαν το φως της δημοσιότητας νωρίτερα αυτόν το μήνα. Πολλοί δημοσιογράφοι απορρίπτουν  την προσφορά της αγοράς συνεντεύξεις, υποστηρίζοντας ότι δεν θέλουν να ξεκινήσουν ένα τέτοιο δαπανηρό για τα Μέσα προηγούμενο.
Πηγή: SPIEGEL/jas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου