ΘΕΜΑ: ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Η ΠΟΛΗ μας μεγάλωσε κατά την τελευταία δεκαετία και μετατράπηκε από ημιαστική περιοχή σε αστικό χώρο.
Οι διαβάσεις πεζών, η ειδική σήμανση, η κυκλοφοριακή μελέτη, η τοποθέτηση σχολικών τροχονόμων, οι πεζόδρομοι γύρω από τα σχολεία, έργα που έγιναν στο παρελθόν και εμπλουτίζονται στο παρόν, δεν αρκούν για να καλύψουν τις σημερινές ανάγκες.
Η κίνηση αυξήθηκε σημαντικά, όπως και ο αριθμός των μαθητών στα σχολεία μας.
Τα πεζοδρόμια κάποτε ήταν μια περιττή πολυτέλεια και πολλές φορές εμπόδιο που προκαλούσε την οξεία αντίδραση όσων κατείχαν όμορες ιδιοκτησίες, σε αντίθεση με τη σημερινή εποχή, οπότε έχει αλλάξει άρδην η ζωή μας.
Κύριοι δρόμοι, όπως η Εθν. Αντιστάσεως, η Λ. Σπάτων και η Λεονταρίου, έχουν ελάχιστες διαβάσεις και σε ορισμένα κομβικά σημεία είναι εμφανής η έλλειψη πεζοδρομίου.
Ειδικότερα, στην περιοχή γύρω από την Πλατεία Ελευθερίας είναι απαραίτητο να δημιουργηθούν διαβάσεις (οριζόντια και κάθετη σήμανση) και ασφαλείς συνθήκες για τους πεζούς, αρχικά σε τουλάχιστον δύο σημεία, τα οποία εξυπηρετούν δύο σχολεία, φροντιστήρια, ωδεία, σχολές χορού, την τοπική αγορά και το χώρο της Πλατείας Ελευθερίας (χώρος πρασίνου και παιδικής χαράς):
- Στη συμβολή των οδών Εθν. Αντιστάσεως, Λεονταρίου, Μ. Αλεξάνδρου (όπου δυσκολεύεται και η διέλευση των λεωφορείων λόγω της παράνομης στάθμευσης). Στο σημείο αυτό προτείνεται και η τοποθέτηση φωτεινού σηματοδότη (κατάστημα ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΙΚΗ).
- Στη συμβολή των οδών Λεονταρίου, Μαυρομιχάλη, Ανδρούτσου, Κύπρου (ταβέρνα ΛΑΜΠΡΟΣ).
Επίσης, είναι αναγκαία τα ασφαλή και καθαρά πεζοδρόμια σε όλο το μήκος των οδών Εθν. Αντιστάσεως (από τη γέφυρα έως το κέντρο), Λεονταρίου, Μ. Αλεξάνδρου (από Πλ. Ελευθερίας έως το ποτάμι) και σε όλους τους μικρότερους δρόμους σε ακτίνα τουλάχιστον 1.200μ. γύρω από τα σχολεία και τον παιδικό σταθμό, με στόχο μικροπαρεμβάσεις για την ασφάλεια των πεζών γονέων και μαθητών. Επίσης, να αστυνομεύεται επαρκώς η κίνηση και όπου προβλέπεται από τη σήμανση η απαγόρευση της διέλευσης βαρέων οχημάτων στην Εθν. Αντιστάσεως και σε παράπλευρους δρόμους (π.χ. οδός Κύπρου), εξαιρώντας βεβαίως τα βυτιοφόρα λυμάτων και πετρελαίου θέρμανσης, έως ότου επιλυθούν οριστικά τα προβλήματα της αποχέτευσης και της παροχής φ.α., ελλείψεις που προκαλούν επιπλέον παρενέργειες, όπως η αδυναμία διαμόρφωσης πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων.
Τέλος και με αφορμή το τελευταίο ατύχημα στη Λ. Μαραθώνος, είναι αναγκαίο ο Δ. Παλλήνης να κάνει ό,τι προβλέπεται από τη δικαιοδοσία του για την προώθηση της κατασκευής των δύο πεζογεφυρών στο 1ο και στο 3ο Γυμνάσιο/Αθλητικό Κέντρο. Από πλευράς Ένωσης Συλλόγων Γονέων του Δήμου Παλλήνης, σε συνεργασία με τις Ενώσεις Εκπαιδευτικών Α’βάθμιας και Β’βάθμιας Εκπαίδευσης, τους Διευθυντές των Σχολείων και την Τροχαία Αγίας Παρασκευής, να επαναληφθούν δραστηριότητες εμπέδωσης της οδικής ασφάλειας στους Μαθητές με αντικείμενα ανάλογα με την ηλικία τους.
Όλοι εμείς, έχοντας υπηρετήσει τα τελευταία χρόνια από τη θέση του προέδρου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παλλήνης τη διασφάλιση των συμφερόντων των Μαθητών του, ενώνουμε τη φωνή μας και ζητάμε τη μεσολάβηση της Ένωσης ώστε το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης να εγκρίνει τη σύνταξη μιας συνολικής μελέτης που θα εξασφαλίζει την ασφαλή πεζοπορία στην περιοχή.
Οι τέως πρόεδροι του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Παλλήνης
ΚΛΑΟΥΝΤΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ
ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΦΟΥΛΙΑΣ
ΑΡΙΣΤΕΑ ΤΣΙΑΜΗ
ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΡΝΕΖΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου