Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Περι αξιολογησης.......


Για να λήξω την κουβέντα περί Αξιολόγησης εκπαιδευτικών.
1. Ο μόνος λόγος που γίνεται είναι το πάγωμα στα ΜΚ ή οι απολύσεις.Ουδείς εκ των κυβερνώντων επιθυμεί τη βελτίωση της Εκπαίδευσης γιατί είτε θα την παραχωρήσει στον ιδιωτικό τομέα είτε διότι τί να τους κάνει πια τους μορφωμένους; ανειδίκευτους εργάτες θέλει.
2.Δεν με απασχολεί η απόλυση.Καλύτερα.Θα ανοίξω μια μπακαλοταβέρνα του στυλ Ζήκος, καλύτερη δουλειά θα κάνω εκεί, διότι με πορδες αυγά εκπαιδευτικά δεν βάφονται.
3. Δεν νιώθω σιγουριά ότι θα περάσω την Αξιολόγηση.Αν και έχω διατελέσει 4 χρόνια υποδιευθύντρια σχολείου και 4 χρόνια διευθυντρια.Αν και έχω 1.000 ώρες σεμιναρίων επί παντός εκπαιδευτικού αντικειμένου.Αν και έχω συμμετάσχει σε εκδόσεις εκπαιδευτικών βιβλίων και αρθρογραφώ συχνά επι πολλών θεμάτων.Αν και έχω συμμετάχει σε δεκάδες εκπαιδευτικά προγράμματα. Αν και έχω κάνει έγγραφες προτάσεις για την διδασκαλία και την αξιολόγηση των μαθητών..Αν και γνωρίζω απέξω όλη την εκπαιδευτική και διοικητική νομοθεσία.Αν και ξέρω να κάνω την όποια γραφειοκρατική δουλειά σε ένα σχολείο.Αν και έχω όλες κι όλες 3 μέρες άδεια αναρρωτική στα 14 χρόνια που δουλεύω.Αν και πηγαίνω πρώτη και φεύγω τελευταία απ το σχολείο.Αν και μπορούν να μιλήσουν για μένα εκατοντάδες πρώην μαθητές μου.
Και ξέρετε γιατί δεν θα την περάσω;
Γιατί αυτή η αξιολόγηση δεν αφορά στο να κρατήσει στα σχολεία τους καλύτερους σε όλους τους τομείς αλλά τους φθηνότερους και υποτακτικότερους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου