The Forbidden Truth (Tomato Bubble) / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Λέσχες που προωθούν την Παγκοσμιοποίηση, όπως η Τριμερής Επιτροπή, εργάζονται προς τον απώτερο στόχο τηςενσωμάτωσης όλων των χωρών σε ένα ενιαίο νομισματικό και πολιτικό σύστημα έχοντας ως πρότυπο την Ευρωπαϊκή Ένωση. (Στη φωτογραφία : τα ιδρυτικά μέλη της Τριμερούς Επιτροπής: Μπρεζίνσκι, Κίσινγκερ, & Rockefeller)
Το βιβλίο του Zbigniew Brzezinski «Η Μεγάλη Σκακιέρα» ("TheGrand Chess Board") του 1998, κάνει ανοιχτά έκκληση για την κυριαρχία από τις ΗΠΑ και τους Παγκοσμιοποιητές της Κεντρικής Ασίας. Ο "Zbig" είναι ένθερμος υποστηρικτής της στρατηγικής ανατροπής που είναι γνωστή ως «Μαλακή Ισχύς» («Soft Power»).
2004: Ο καθηγητής του Χάρβαρντ και μεγάλο όνομα τηςΤριμερούς Επιτροπής, Joseph Nye γράφει το βιβλίο "Soft Power" (Μαλακή Ισχύς) Σε αντίθεση με την "Hard Power" (Σκληρή Ισχύς) (πόλεμος, βομβιστικές επιθέσεις), το ‘Soft Power’ του Nye τάσσεται υπέρ πιο λεπτών στρατηγικών για την υπονόμευση και την ανατροπή αυτών των ξένων κυβερνήσεων που δεν είναι υπό έλεγχο των παγκοσμιοποιητών (των λεγομένωνglobalists). Το "Soft Power" χρηματοδοτεί, προωθεί, και καθοδηγεί τις εσωτερικές "ομάδες της αντιπολίτευσης" και τους "αντιφρονούντες", οι οποίοι εργάζονται για την αποσταθεροποίηση μιας στοχευμένης χώρας. Τέτοιες μαριονέτες τοποθετούνται μετά ως επικεφαλής της ανατραπείσας κυβέρνησης.
Η «Πορτοκαλί Επανάσταση» της Ουκρανίας είναι μια περίπτωση της «μαλακής ισχύος» στην οποία οι Αμερικάνοι παγκοσμιοποιητές κατάφεραν να εγκαταστήσουν προσωρινά μια αντι-Ρωσική μαριονέτα των ΗΠΑ.
Βαριά χρηματοδοτούμενη από τον George Soros, η ψεύτικη "Ροζ Επανάσταση" είναι μια ξεκάθαρη περίπτωση της «μαλακής ισχύος». Η εξοπλισμένη από τις ΗΠΑ Γεωργία θα ξεκινήσει αργότερα (και θα χάσει) μια στρατιωτική σύγκρουση με τη Ρωσία το 2008.
Η "Αραβική Άνοιξη" είναι ένα πιο πρόσφατο παράδειγμα ενορχηστρωμένων από τη CIA, ψεύτικων "Soft Power" επαναστάσεων.
Νοέμβριος 2007: Σε ομιλία του ενώπιον στρατιωτικών ευελπίδων, ο Ρώσος πρωθυπουργός Πούτιν καθαρά για τους κινδύνους τηςπαγκοσμιοποίησης: «Μερικοί άνθρωποι συνεχώς επιμένουν στην ανάγκη να διαιρεθεί η χώρα μας και προσπαθούν να εξαπλωθεί αυτή τη θεωρία ...... Υπάρχουν εκείνοι που θα ήθελαν να οικοδομήσουn ένα μονοπολικό κόσμο, οι οποίοι θα ήθελαν οι ίδιοι να κυβερνήσουν όλη την ανθρωπότητα».
Επειδή ο Πούτιν είναι ενάντια στον πόλεμο με το Ιράν και τη Συρία, αλλά και γιατί αντιτίθεται στην Παγκόσμια εδραίωση της εξουσίας κάτω από αυτό που αποκαλεί "Uni Polar World" (Μονοπολικός Κόσμος), ο Πούτιν συχνά διασύρεται από τον τύπο των δυτικών παγκοσμιοποιητών.
Η πολιτική καριέρα ενός μέχρι τελευταία εντελώς αγνώστου, τουΜπαράκ Ομπάμα βοηθήθηκε σε μεγάλο βαθμό από τον globalistsδισεκατομμυριούχο και ειδικό του «Soft Power», George Soros. Όπως και η κυβέρνηση Μπους πριν, έτσι και η κυβέρνηση Ομπάμα θα συνεχίσει να διεξάγει τον «Μαλακό Πόλεμο» κατά της Ρωσίας.
Από Μεγάλος Μάγιστρος του Σκάκι μετατράπηκε σε αντι-Πούτιν ακτιβιστή δρόμου, ο Gary Kasparov είναι ένα πράκτορας της 'μαλακής ισχύος' της Δύσης. Απεικονίζεται στα αριστερά με τονGlobalist μεγαλοπαράγοντα της Τριμελούς Επιτροπής ΛόρδοJacob Rothschild.
Με το να υποστηρίζει το ανεξάρτητο δικαίωμα του Ιράν να επιδιώξει ειρηνική χρήση της πυρηνικής ενέργειας, η Ρωσία του Πούτιν έχει αναστατώσει πολύ τόσο τους παγκοσμιοποιητές όσο και τις σιωνιστικές εξουσιαστικές φατρίες της Δύσης.
Ιούνιος 2012: Ο Πούτιν επισκέπτεται το Ισραήλ και λέει στον φιλοπόλεμο πρωθυπουργό Νετανιάχου πρόσωπο-με-πρόσωπο ότι η Ρωσία δεν θα υποστηρίξει μια επίθεση κατά του Ιράν. Ο Νετανιάχου και το Αμερικανό-Εβραϊκό λόμπυ είναι πρόθυμοι να ξεκινήσουν ένα μεγάλο πόλεμο επέκτασης του Ισραήλ στη Μέση Ανατολή. Το ανύπαρκτο πυρηνικό εξοπλιστικό πρόγραμμα του Ιράν είναι μόνο ένα ψεύτικο πρόσχημα.
Ο Ρώσος Ορθόδοξος Πατριάρχης Κύριλλος είναι ένας ισχυρός υποστηρικτής του Πούτιν. Θεωρεί τον Πούτιν ως «ένα θαύμα από τον Θεό» που έσωσε τη "Μητέρα Ρωσία" από την κατάρρευση και την αποσύνθεση.
Ο Πατριάρχης Κύριλλος της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας υποστηρίζει τον Πρόεδρο της Συρίας Άσαντ. Ο Άσαντ, του οποίου η ίδια κυβέρνηση δέχεται επίθεση από μια δυτική εκστρατεία προπαγάνδας των μέσων ενημέρωσης και από τους υποστηριζόμενους από η CIA "αντάρτες", υποστηρίζεται σθεναρά από την ορθόδοξη χριστιανική κοινότητα της Συρίας. Οι εισαγόμενοι Σύριοι "επαναστάτες" είναι γνωστό ότι διενεργούν φρικαλεότητες για τις οποίες ο Τύπος κατηγορεί τον Άσαντ.
Ο Πούτιν και ο Μπερλουσκόνι ήταν καλοί φίλοι |
Ο πρωθυπουργός της Ιταλίας Σίλβιο Μπερλουσκόνι έχει μια πολύ στενή φιλία με τον Πούτιν. Ακόμα φιλοξένησε ο ένας τον άλλον στις διακοπές. Η υποστήριξη του Μπερλουσκόνι στο Πούτιν εξοργίζει τους παγκοσμιοποιητές και γελοιοποιείται από τον Τύπο ως «ειδική σχέση» και «ειδύλλιο». Το 2011, ο Μπερλουσκόνι εκδιώκεται από την εξουσία και να αντικαθίσταται από ένα δοξασμένο τεχνοκράτη, ονόματι Mario Monti. Ο "Super Mario", όπως ο Τύπος τον αποκαλεί προπαγανδιστικά, είναι επίσης επικεφαλής του ευρωπαϊκού κλάδου της Τριμερούς Επιτροπής. Φυσικά, ο Monti δηλώνει σύντομα την υποστήριξη της Ιταλίας στην «αλλαγή καθεστώτος» στη Συρία, βασικού συμμάχου της Ρωσίας.
Το «National Endowment for Democracy» που χρηματοδοτείται με έξοδα του Αμερικάνου φορολογούμενου, είναι μια από τις πολλές Αμερικάνικες «μαλακής ισχύος» (υπό τη CIA) ομάδες αποσταθεροποίησης που λειτουργούν στη Ρωσία. Μεταξύ των πολλών που είναι αποδέκτες των επιδοτήσεων τους είναι μια Ρώσικη «κολεκτίβα τέχνης», γνωστή και ως "Voina" (στα ρωσικά σημαίνει πόλεμος).
Ο Oleg Vorotnikov είναι ο χαρισματικός ηγέτης και "Chief Strategist" (CIA;) της "Voina". Αυτός ασκεί έναν -αλά Charles Manson- έλεγχο του νου πάνω σε ανόητες νεαρές γυναίκες της αναρχικής "κολεκτίβας τέχνης." Ο Vorotnikov έχει συλληφθεί και έχει αφεθεί ελεύθερος πολλές φορές, μία φορά γιατί γρονθοκόπησε ένα αστυνομικό.
Τα ψυχικά διαταραγμένα μέλη της "Voina" ειδικεύονται στην οργάνωση προβοκατόρικων πράξεων που σοκάρουν και προσβάλουν τη δημόσια αιδώ. Σε ένα μανάβικο ενός super market, η "Voina" κινηματογράφησε μια γυναίκα μέλος της, να χώνει ένα ολόκληρο ωμό κοτόπουλο στον κόλπο της και στη συνέχεια να βγαίνει έξω χωρίς να πληρώσει, ενώ το κεφάλι του κοτόπουλου κρέμεται από τον κόλπο της!
Ένα από τα "έργα τέχνης" της ομάδας δείχνει τον Λένιν να έχει αντικαταστήσει το κεφάλι του Χριστού. Τα μέλη της Voina έχουν παραδεχθεί ότι είναι μαρξιστές και αναρχικοί με μια ακραία αδιαλλαξία για τον Χριστιανισμό. (Σχ. ΚΟ: Σε συνέντευξή του ο Vorotnikov λέει : «Από πολιτικής άποψης, φυσικά, είμαστε κοντά στους αναρχικούς, τους σοσιαλιστές και όλους τους ακροαριστερούς… Με καλλιτεχνικές δράσεις καταστρέφουμε τα ξεπερασμένα, καταπιεστικά πατριαρχικά σύμβολα και τις ανάλογες ιδεολογίες»).
Το μέλος της "Voina" (και μελλοντική ηγέτης των " Pussy Riot ")Nadezhda Tolokonnikova, καλύπτει το γυμνό κορμί της με μεγάλες κατσαρίδες. Σε μια άλλη δράση, η ίδια πράξη έγινε μπροστά από ένα νηπιαγωγείο.
Οι βάνδαλοι της Voina ζωγραφίζουν ένα τεράστιο πέος στο δρόμο μιας ανοιγόμενης γέφυρας. Οι αστυνομικοί προσπαθούν να σταματήσουν τα μέλη της "Voina" από το να σηκώσουν τη γέφυρα και εκείνοι τους ψεκάζουν με ούρα που είχαν ετοιμάσει εκ των προτέρων.
Μέλη της "Voina" (συμπεριλαμβανομένης της Nadezhda Tolokonnikova, της μελλοντικής ηγέτη των " Pussy Riot ") επιδίδονται σε ομαδικό σεξ σε δημόσιο μουσείο! Περιέργως, δεν συνελλήφθηκαν για αυτή την πράξη.
Μέλη της "Voina" βγαίνοντας έξω κοντράρονται με την αστυνομία, ώστε να μπορούν στη συνέχεια να ισχυριστούν ότι παραβιάστηκαν τα "ανθρώπινα δικαιώματά τους" ..
Μέλη της "Voina" ανατρέπουν αυτοκίνητα της αστυνομίας.
Γυναικεία μέλη της "Voina" σχηματίζουν μια «Φεμινιστική Punk Μπάντα» που ονομάζεται "Pussy Riot". Τα διαταραγμένα μέλη της σέκτας δεν έχουν μουσικές ικανότητες, και δεν παράγουν ούτε ένα άλμπουμ. Ενώ δεν ξέρουν καν πώς να παίξουν κιθάρα, περιφέρονται φορώντας μάσκες και ουρλιάζοντας δημοσίως αισχρότητες κατά του Προέδρου Πούτιν και του Πατριάρχη Κύριλλου, και εξακολουθούν να παρουσιάζονται από τα δυτικά μέσα ενημέρωσης ως «πανκ ροκ μπάντα».
Μια αναδρομή στο 1931: Ο καθεδρικός ναός του Χριστού του Σωτήρα στη Μόσχα κατεδαφίστηκε κατά τη διάρκεια των διωγμών των χριστιανών υπό τους Στάλιν και Kaganovich. Ήταν ο ωραιότερος καθεδρικός ναός σε όλη τη Ρωσία.
Μετά την πτώση του κομμουνισμού, με την βοήθεια ιδιωτικών δωρεών ο ιστορικός καθεδρικός ναός ξαναχτίστηκε. Λόγω της ιστορίας του, ο ανοικοδομημένος καθεδρικός ναός έχει ιδιαίτερη πολιτιστική και ιστορική σημασία για τη Ρωσία.
Η κοπέλα στα αριστερά φαίνεται να δείχνει ένα φανταστικό όπλο προς τους προσκυνητές |
Ενώ μια συμμορία μελών της "Voina" κινηματογραφούν και παίζουν εκκωφαντική «μουσική» στον καθεδρικό ναό, άλλες τέσσερα μέλη με μάσκες ορμούν στο βωμό του ιστορικού καθεδρικού ναού και αρχίζουν να ουρλιάζουν ότι ο Πούτιν είναι "Shit! Shit! The Lord's shit" και ότι ο Πατριάρχης Κύριλλος είναι "bitch". Το τραγούδι της "Punk Προσευχής" τους, προτρέπει επίσης τη Παναγία «να γίνει μια φεμινίστρια». Ιερείς, μοναχές και πιστοί κοιτάζουν αποσβολωμένοι να βεβηλώνεται ο καθεδρικός τους ναός και να χλευάζεται ο Πατριάρχη τους.
Τρία από τα κορίτσια συλλαμβάνονται και κατηγορούνται για «χουλιγκανισμό με πρόθεση υποκίνησης θρησκευτικού μίσους». Κατά τη διάρκεια της δίκης τους, οι «Pussy Riot» χαζογελάνε μεταξύ των πολιτικών σχόλιων που κάνουν. Λαμβάνοντας υπόψη την παρελθούσα συμπεριφορά τους, τις πράξεις βανδαλισμού, τη συνεχιζόμενη δημόσια περιφρόνηση, και την παντελή έλλειψη των ελάχιστων τύψεων, καταδικάζονται σε δύο χρόνια φυλάκιση. Θα είναι μάλλον πλούσιες, όταν θα βγουν έξω.
Οι New York Times προβάλουν την ιστορία με τις "Pussy Riot» στην πρώτη σελίδα της. Απεικονίζουν τα κορίτσια ως "φτωχά αθώα θύματα" των οποίων το δικαίωμα της «ελευθερίας του λόγου» έχει παραβιαστεί από τον τύραννο Πούτιν. Πολλοί άλλοι δυτικοί πολιτικοί και μέσα ενημέρωσης στις ΗΠΑ και την Ευρώπη υιοθετούν την ίδια απλοϊκή και ψευδή αφήγηση της ιστορίας.
Η Madonna και ο Paul McCartney είναι μόνο δύο από τους πολλούς high profile ανόητους που προβάλλουν το "Free PussyRiot". Ο Ρώσος υπουργός Rogozin καλεί την Madonna "μια ηθικολογική παλιά πόρνη."
Μια τόπλες Ουκρανή φεμινίστρια-αναρχική από άλλη μια ‘SoftPower’ ομάδα, γνωστή ως «Femen» διαμαρτύρεται για την απόφαση για τις "Pussy Riot", κόβωντας με ηλεκτρικό πριόνι ένα μεγάλο σταυρό που είχε ανεγερθεί στη μνήμη των θυμάτων των διωγμών του Στάλιν. Κρούσματα αντιχριστιανικού μίσους ξεσπάνε τώρα σε όλη τη Ρωσία και την Ουκρανία.
Ποιος χρηματοδοτεί αυτούς τους ανθρώπους;
Χυδαία αντι-ρωσική "Soft Power" στην Ελβετία! Μεγαλο επαγγελματικό πανό που γράφει "Free Pussy Riot" γράφει "FuckPutin Now!"
Μια "Pussy Riot" δολοφονία; 31 Αυγούστου 2012: Σε μια δολοφονία που θυμίζει Manson, μια ηλικιωμένη γυναίκα και η κόρη της δολοφονούνται στο Καζάν της Ρωσίας. Αφού οι γυναίκες μαχαιρώθηκαν μέχρι θανάτου, ο δολοφόνος ή οι δολοφόνοι στη συνέχεια χρησιμοποιούν το αίμα των θυμάτων για να γράψουν "Free Pussy Riot" (στα αγγλικά!) Στον τοίχο.
«Σε παρακαλώ Bibi! Θα κάνω ό, τι θέλεις. Απλά να με βοηθήσει να κερδίσω». |
Ο παλιός φίλος του Benjamin Netanyahu, Mitt Romney δηλώνει ότι η Ρωσία είναι ο κύριος γεωπολιτικός εχθρός της Αμερικής! Γιατί; Τι έχει κάνει η Ρωσία ώστε να απειλεί την Αμερική; Ρωτήστε τον κ. Σόρος .... και τον κ. Νετανιάχου.
Όπως ο αείμνηστος Paul Harvey συνήθιζε να λέει, «και τώρα ξέρετε το υπόλοιπο της ιστορίας!»
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
Μοναχή αποκαλύπτει το παιχνίδι υποκρισίας στη Συρία...
H μοναχή Agnès Mariam de la Croix ζει στη Συρία εδώ και 20 χρόνια. Η στάση απέναντι στους περίφημους «ακτιβιστές» ουσιαστικά μισθοφόρους-φανατικούς μουσουλμάνους οι οποίοι έχουν εισβάλλει στη Συρία, είναι γνωστή εδώ και καιρό όταν η θαρραλέα αυτή μοναχή αποκάλυψε ότι την ομαδική σφαγή στην Χούλα έκαναν οι μισθοφόροι και όχι ο Στρατός της Συρίας όπως τα δυτικά ΜΜΕ –και τα περισσότερα στην Ελλάδα- είχαν αρχικά αναφέρει.
Η Agnès Mariam de la Croix ζει στη μονή του St. James κοντά στο χωριό Qara και ήταν από τους πρώτους οι οποίοι μίλησαν για τα εγκλήματα των μισθοφόρων στην Χούλα από μαρτυρίες προσφύγων που βρήκαν καταφύγιο στο μοναστήρι. Στο βίντεο που ακολουθεί η Agnès Mariam ξεσκεπάζει ουσιαστικά το παιχνίδι υποκρισίας που διεξάγεται στη Συρία και μιλά με απόλυτη ειλικρίνεια για όσα συμβαίνουν σήμερα στην πολύπαθη αυτή χώρα.
«Υποφέρουμε από έλλειψη ασφάλειας και από αβέβαιο μέλλον. Είμαστε απομονωμένοι σαν κακοήθεις όγκοι. Σε κάθε μέρος έχουμε ένοπλους οι οποίοι εκδράμουν σε αστικές περιοχές αναγκάζοντας τον άμαχο πληθυσμό να εγκαταλείψουν τις εστίες τους και να υπακούουν στις διαταγές τους.
Αυτό που θέλουν οι ένοπλοι είναι να παραλύσουν την καθημερινή ζωή έτσι ώστε να μην υπάρχουν ανοικτά καταστήματα, ώστε αν κάποιος χρειαστεί κάτι να μην μπορεί να βρει τίποτα και φυσικά δεν μπορούμε να βρούμε είδη πρώτη ανάγκης, υπάρχει έλλειψη από καύσιμα, οι ώρες που έχουμε ηλεκτρικό ρεύμα είναι περιορισμένες, και ο φόβος είναι διάσπαρτος γιατί δεν γνωρίζεις πότε θα έρθει η σειρά σου, για να θεωρηθείς ως συνεργαζόμενος (σ.σ. με τις κυβέρνηση).
Θεωρούμε ότι κάτι πάει δεν καλά και αυτό επιδεινώνεται μέρα με την ημέρα, με τον αγώνα αυτό που λέγεται ότι είναι για την ελευθερία και τη δημοκρατία.
Δεν είμαι από τη Συρία, αλλά ζω στη Συρία εδώ και 20 χρόνια. Η Συρία ήταν κάτω από ένα καθεστώς το οποίο είχε τα χαρακτηριστικά ενός ολοκληρωτικού καθεστώτος όχι όμως με την έννοια της καταπίεσης προς τον κόσμο, αλλά με την έννοια ότι όποια απόφαση παιρνόταν αυτή λαμβανόταν από μερικούς ανθρώπους.
Υπήρχε όμως ασφάλεια, υπήρχε τροφή, εκπαίδευση, και οι άνθρωποι ζούσαν ανεκτά χωρίς όμως να μπορούν να πουν τη γνώμη τους δημόσια.
Τώρα αυτός ο ολοκληρωτισμός δεν είναι καλός και είναι ξεπερασμένος, αλλά εάν οι ένοπλοι εξεγερμένοι εφαρμόσουν ένα άλλο ολοκληρωτισμό ο οποίος μπορεί να χειρότερος από τον προηγούμενο, γιατί τώρα υπάρχει αίμα, μπορεί να σε αποκεφαλίσουν, την περασμένη εβδομάδα στο χωριό μας έκοψαν τα δάχτυλα ενός ανθρώπου τον οποίο κατηγορούσαν ως συνεργάτη του καθεστώτος, ο οποίος δεν ήταν καν από το χωριό αυτό, στη συνέχεια τον αποκεφάλισαν και τον έκοψαν σε κομμάτια, και τον άφησαν έτσι στο δρόμο ώστε και τα παιδιά ακόμη να τον βλέπουν.
Τέτοιες πράξεις βαρβαρότητας δεν μπορούν να βοηθήσουν τον κόσμο να πιστέψει, ότι αυτό που συμβαίνει είναι ένας αγώνας για την ελευθερία.
Η πλειοψηφία του πληθυσμού της χώρας ουσιαστικά κρατείται ως όμηρος και κάποιες φορές ως όργανο ως μέσο από τους ένοπλους αυτούς (σ.σ. μισθοφόροι) οι οποίοι έρχονται και επιλέγουν ως πεδίο μάχης τις πόλεις. Γιατί; γιατί δεν πάνε σε άλλες περιοχές που δεν έχουν πόλεις, είμαστε γεμάτοι από ερημικές εκτάσεις. Αυτό όμως που είναι ιδιαίτερα σκανδαλώδες και μας αφήνει στην απελπισία είναι ότι ο Δυτικός κόσμος φαίνεται ότι υποστηρίζει την άνοδο αυτή της θρησκευτικής βίας μόνο και μόνο για να ανατρέψει το καθεστώς.
Είμαστε κατά της βίας και είμαστε κατά της δικαιολόγησης της βίας. Δεν μπορείς να πεις ότι αυτός ο άνθρωπος σκοτώνει ένα άλλο άνθρωπο και είναι δικαιολογημένος στο να τον σκοτώσει. Ακόμη περισσότερο όταν με τις πράξεις του θέτει σε κίνδυνο και έχει σοβαρές παράπλευρες απώλειες σε ολόκληρο τον άμαχο πληθυσμό ο οποίος από την αρχή της διαμάχης ήταν ουδέτερος. Αυτό ήταν που συνέβη στο Χαλέπι.
Ξέρετε είμαστε υπεύθυνοι και δεν είμαστε υπεύθυνοι σήμερα, είμαστε απέναντι στην ιστορία. Όταν όλες αυτές οι φρικαλεότητες που έχουν συμβεί αποκαλυφθούν, όταν δείτε την οικογένεια της οποίας η κόρη έχει βιαστεί, ή για συνολικές κακοποιήσεις, για οικογένειες όπου ο γιός τους αποκεφαλίστηκε, ή ο πατέρας τους απάχθηκε, ξέρετε ότι υπάρχουν χιλιάδες πολίτες για τους οποίους κανείς δεν γνωρίζει που βρίσκονται γιατί έχουν απαχθεί.
Υπάρχουν πολλές συμμορίες που ισχυρίζονται ότι είναι με την επανάσταση αλλά στην πραγματικότητα είναι απλά συμμορίες κακοποιών που έρχονται και ζητούν λύτρα από τις οικογένειες των απαχθέντων. Κάποιοι άλλοι έχουνθρησκευτικό φανατισμό. Παίρνουν κάποιο αιχμάλωτο επειδή είναι Αλαουίτης, κάποιον άλλο επειδή είναι μετριοπαθής μουσουλμάνος. Δεν ξέρουμε τι γίνεται, είναι ένα κομφούζιο, είναι ένα χάος.
Αυτό όμως που θλίβει πραγματικά είναι το γεγονός ότι η διεθνής κοινότητα κρατά στα χέρια της ένα παράδοξο. Από τη μια πλευρά λέει με υποκρισία «θέλουμε ειρήνη θέλουμε να προστατέψουμε τον άμαχο πληθυσμό» θέλουν μάλιστα και να επέμβουν με στρατιωτικό τρόπο όπως έγινε σε άλλες χώρες, αλλά από την άλλη πλευρά χρηματοδοτούν, στέλνουν πληροφορίες και όπλα σε ενόπλους που πραγματικά δεν ξέρεις από πού έρχονται.
Εμείς εργαζόμαστε από κοινού με τους θρησκευτικούς μας ηγέτες, με τους θρησκευτικούς ηγέτες των μουσουλμάνων αλλά και συγκεκριμένων φυλών για την ειρήνη λέγοντας ότι υπάρχει δρόμος για τη μη βία, αλλά και την πραγματική μη βία.
Οι πολίτες της Συρίας είναι αναστατωμένοι και ζητάμε από τις οργανώσεις δικαιωμάτων του ανθρώπου, δικαιώματα όχι μόνο για τους ενόπλους, αλλά δικαιώματα για τον άμαχο πληθυσμό ο οποίος είναι παγιδευμένος ανάμεσα στις δύο παρατάξεις.
Ζητάμε επίσης να μας απαντήσουν γιατί οι μάχες πρέπει να γίνονται μέσα σε αστικά κέντρα. Μιλώντας με κατοίκους στο Χαλέπι κανείς δεν ξέρει από πού αυτοί οι ένοπλοι ήρθαν. Είτε ήρθαν από χωριά βόρεια από την πόλη είτε ήρθαν από το εξωτερικό. Τι κάνουν στο Χαλέπι, γιατί το κάνουν γιατί χρηματοδοτούνται και βοηθούνται και εξοπλίζονται και γιατί παρεμβάλλονται ανάμεσα σε αμάχους σε αστικές περιοχές και μετά κατηγορούν το καθεστώς ότι βομβαρδίζει αμάχους;
Σας παρακαλώ, μην εισέρχεστε σε περιοχές αμάχων, μην εισέρχεστε σε πόλεις. Πηγαίνετε στην έρημο εάν θέλετε να κάνετε τον πόλεμό σας.
Θέλω να πω σε όσους με βλέπουν τώρα, είμαι Χριστιανή και πιστεύω στο Θεό, πιστεύω στον Ιησού Χριστό. Η μη βία είναι ο καλύτερος τρόπος για να πετύχουμε τους σκοπούς μας.
Τέλος μοναχή Agnès Mariam de la Croix κάνει έκκληση προς όλες τις κατευθύνσεις λέγοντας:
«Αφήστε το λαό της Συρίας ήσυχο, αφήστε μας ήσυχους. Δεν φέρνετε τίποτα άλλο από θάνατο, φόβο, ανασφάλεια, χάος με τις μεγάλες σας ιδέες, τις μεγάλες σας διακηρύξεις και τις μεγάλες σας δυνάμεις. Αφήστε το λαό της Συρίας ήσυχο. Αρκετά. Και σταματήστε να χρηματοδοτείτε και να εξοπλίζετε τους αντάρτες τους οποίους φέρνετε από πού δεν ξέρω.
Και εμείς λυπούμαστε για αυτούς του ανθρώπους γιατί έχουν οικογένειες έχουν μητέρες αλλά πολλές φορές μάχονται και δεν ξέρουν που μάχονται αλλά νομίζουν ότι με το να πολεμούν και σκοτωθούν θα πάνε στον παράδεισο».
Πηγή
Η Agnès Mariam de la Croix ζει στη μονή του St. James κοντά στο χωριό Qara και ήταν από τους πρώτους οι οποίοι μίλησαν για τα εγκλήματα των μισθοφόρων στην Χούλα από μαρτυρίες προσφύγων που βρήκαν καταφύγιο στο μοναστήρι. Στο βίντεο που ακολουθεί η Agnès Mariam ξεσκεπάζει ουσιαστικά το παιχνίδι υποκρισίας που διεξάγεται στη Συρία και μιλά με απόλυτη ειλικρίνεια για όσα συμβαίνουν σήμερα στην πολύπαθη αυτή χώρα.
«Υποφέρουμε από έλλειψη ασφάλειας και από αβέβαιο μέλλον. Είμαστε απομονωμένοι σαν κακοήθεις όγκοι. Σε κάθε μέρος έχουμε ένοπλους οι οποίοι εκδράμουν σε αστικές περιοχές αναγκάζοντας τον άμαχο πληθυσμό να εγκαταλείψουν τις εστίες τους και να υπακούουν στις διαταγές τους.
Αυτό που θέλουν οι ένοπλοι είναι να παραλύσουν την καθημερινή ζωή έτσι ώστε να μην υπάρχουν ανοικτά καταστήματα, ώστε αν κάποιος χρειαστεί κάτι να μην μπορεί να βρει τίποτα και φυσικά δεν μπορούμε να βρούμε είδη πρώτη ανάγκης, υπάρχει έλλειψη από καύσιμα, οι ώρες που έχουμε ηλεκτρικό ρεύμα είναι περιορισμένες, και ο φόβος είναι διάσπαρτος γιατί δεν γνωρίζεις πότε θα έρθει η σειρά σου, για να θεωρηθείς ως συνεργαζόμενος (σ.σ. με τις κυβέρνηση).
Θεωρούμε ότι κάτι πάει δεν καλά και αυτό επιδεινώνεται μέρα με την ημέρα, με τον αγώνα αυτό που λέγεται ότι είναι για την ελευθερία και τη δημοκρατία.
Δεν είμαι από τη Συρία, αλλά ζω στη Συρία εδώ και 20 χρόνια. Η Συρία ήταν κάτω από ένα καθεστώς το οποίο είχε τα χαρακτηριστικά ενός ολοκληρωτικού καθεστώτος όχι όμως με την έννοια της καταπίεσης προς τον κόσμο, αλλά με την έννοια ότι όποια απόφαση παιρνόταν αυτή λαμβανόταν από μερικούς ανθρώπους.
Υπήρχε όμως ασφάλεια, υπήρχε τροφή, εκπαίδευση, και οι άνθρωποι ζούσαν ανεκτά χωρίς όμως να μπορούν να πουν τη γνώμη τους δημόσια.
Τώρα αυτός ο ολοκληρωτισμός δεν είναι καλός και είναι ξεπερασμένος, αλλά εάν οι ένοπλοι εξεγερμένοι εφαρμόσουν ένα άλλο ολοκληρωτισμό ο οποίος μπορεί να χειρότερος από τον προηγούμενο, γιατί τώρα υπάρχει αίμα, μπορεί να σε αποκεφαλίσουν, την περασμένη εβδομάδα στο χωριό μας έκοψαν τα δάχτυλα ενός ανθρώπου τον οποίο κατηγορούσαν ως συνεργάτη του καθεστώτος, ο οποίος δεν ήταν καν από το χωριό αυτό, στη συνέχεια τον αποκεφάλισαν και τον έκοψαν σε κομμάτια, και τον άφησαν έτσι στο δρόμο ώστε και τα παιδιά ακόμη να τον βλέπουν.
Τέτοιες πράξεις βαρβαρότητας δεν μπορούν να βοηθήσουν τον κόσμο να πιστέψει, ότι αυτό που συμβαίνει είναι ένας αγώνας για την ελευθερία.
Η πλειοψηφία του πληθυσμού της χώρας ουσιαστικά κρατείται ως όμηρος και κάποιες φορές ως όργανο ως μέσο από τους ένοπλους αυτούς (σ.σ. μισθοφόροι) οι οποίοι έρχονται και επιλέγουν ως πεδίο μάχης τις πόλεις. Γιατί; γιατί δεν πάνε σε άλλες περιοχές που δεν έχουν πόλεις, είμαστε γεμάτοι από ερημικές εκτάσεις. Αυτό όμως που είναι ιδιαίτερα σκανδαλώδες και μας αφήνει στην απελπισία είναι ότι ο Δυτικός κόσμος φαίνεται ότι υποστηρίζει την άνοδο αυτή της θρησκευτικής βίας μόνο και μόνο για να ανατρέψει το καθεστώς.
Είμαστε κατά της βίας και είμαστε κατά της δικαιολόγησης της βίας. Δεν μπορείς να πεις ότι αυτός ο άνθρωπος σκοτώνει ένα άλλο άνθρωπο και είναι δικαιολογημένος στο να τον σκοτώσει. Ακόμη περισσότερο όταν με τις πράξεις του θέτει σε κίνδυνο και έχει σοβαρές παράπλευρες απώλειες σε ολόκληρο τον άμαχο πληθυσμό ο οποίος από την αρχή της διαμάχης ήταν ουδέτερος. Αυτό ήταν που συνέβη στο Χαλέπι.
Ξέρετε είμαστε υπεύθυνοι και δεν είμαστε υπεύθυνοι σήμερα, είμαστε απέναντι στην ιστορία. Όταν όλες αυτές οι φρικαλεότητες που έχουν συμβεί αποκαλυφθούν, όταν δείτε την οικογένεια της οποίας η κόρη έχει βιαστεί, ή για συνολικές κακοποιήσεις, για οικογένειες όπου ο γιός τους αποκεφαλίστηκε, ή ο πατέρας τους απάχθηκε, ξέρετε ότι υπάρχουν χιλιάδες πολίτες για τους οποίους κανείς δεν γνωρίζει που βρίσκονται γιατί έχουν απαχθεί.
Υπάρχουν πολλές συμμορίες που ισχυρίζονται ότι είναι με την επανάσταση αλλά στην πραγματικότητα είναι απλά συμμορίες κακοποιών που έρχονται και ζητούν λύτρα από τις οικογένειες των απαχθέντων. Κάποιοι άλλοι έχουνθρησκευτικό φανατισμό. Παίρνουν κάποιο αιχμάλωτο επειδή είναι Αλαουίτης, κάποιον άλλο επειδή είναι μετριοπαθής μουσουλμάνος. Δεν ξέρουμε τι γίνεται, είναι ένα κομφούζιο, είναι ένα χάος.
Αυτό όμως που θλίβει πραγματικά είναι το γεγονός ότι η διεθνής κοινότητα κρατά στα χέρια της ένα παράδοξο. Από τη μια πλευρά λέει με υποκρισία «θέλουμε ειρήνη θέλουμε να προστατέψουμε τον άμαχο πληθυσμό» θέλουν μάλιστα και να επέμβουν με στρατιωτικό τρόπο όπως έγινε σε άλλες χώρες, αλλά από την άλλη πλευρά χρηματοδοτούν, στέλνουν πληροφορίες και όπλα σε ενόπλους που πραγματικά δεν ξέρεις από πού έρχονται.
Εμείς εργαζόμαστε από κοινού με τους θρησκευτικούς μας ηγέτες, με τους θρησκευτικούς ηγέτες των μουσουλμάνων αλλά και συγκεκριμένων φυλών για την ειρήνη λέγοντας ότι υπάρχει δρόμος για τη μη βία, αλλά και την πραγματική μη βία.
Οι πολίτες της Συρίας είναι αναστατωμένοι και ζητάμε από τις οργανώσεις δικαιωμάτων του ανθρώπου, δικαιώματα όχι μόνο για τους ενόπλους, αλλά δικαιώματα για τον άμαχο πληθυσμό ο οποίος είναι παγιδευμένος ανάμεσα στις δύο παρατάξεις.
Ζητάμε επίσης να μας απαντήσουν γιατί οι μάχες πρέπει να γίνονται μέσα σε αστικά κέντρα. Μιλώντας με κατοίκους στο Χαλέπι κανείς δεν ξέρει από πού αυτοί οι ένοπλοι ήρθαν. Είτε ήρθαν από χωριά βόρεια από την πόλη είτε ήρθαν από το εξωτερικό. Τι κάνουν στο Χαλέπι, γιατί το κάνουν γιατί χρηματοδοτούνται και βοηθούνται και εξοπλίζονται και γιατί παρεμβάλλονται ανάμεσα σε αμάχους σε αστικές περιοχές και μετά κατηγορούν το καθεστώς ότι βομβαρδίζει αμάχους;
Σας παρακαλώ, μην εισέρχεστε σε περιοχές αμάχων, μην εισέρχεστε σε πόλεις. Πηγαίνετε στην έρημο εάν θέλετε να κάνετε τον πόλεμό σας.
Θέλω να πω σε όσους με βλέπουν τώρα, είμαι Χριστιανή και πιστεύω στο Θεό, πιστεύω στον Ιησού Χριστό. Η μη βία είναι ο καλύτερος τρόπος για να πετύχουμε τους σκοπούς μας.
Τέλος μοναχή Agnès Mariam de la Croix κάνει έκκληση προς όλες τις κατευθύνσεις λέγοντας:
«Αφήστε το λαό της Συρίας ήσυχο, αφήστε μας ήσυχους. Δεν φέρνετε τίποτα άλλο από θάνατο, φόβο, ανασφάλεια, χάος με τις μεγάλες σας ιδέες, τις μεγάλες σας διακηρύξεις και τις μεγάλες σας δυνάμεις. Αφήστε το λαό της Συρίας ήσυχο. Αρκετά. Και σταματήστε να χρηματοδοτείτε και να εξοπλίζετε τους αντάρτες τους οποίους φέρνετε από πού δεν ξέρω.
Και εμείς λυπούμαστε για αυτούς του ανθρώπους γιατί έχουν οικογένειες έχουν μητέρες αλλά πολλές φορές μάχονται και δεν ξέρουν που μάχονται αλλά νομίζουν ότι με το να πολεμούν και σκοτωθούν θα πάνε στον παράδεισο».
Πηγή
Σάββατο, 1 Σεπτεμβρίου 2012
ΓΕΡΜΑΝΙΑ: Το Αμβούργο, η πρώτη πόλη που αναγνωρίζει τις μουσουλμανικές γιορτές
Το Αμβούργο έχει υπογράψει μια συμφωνία με μουσουλμανικές οργανώσεις σύμφωνα την οποία θα αναγνωρίζονται οι μουσουλμανικές γιορτές και θα «βελτιωθούν» τα μαθήματα θρησκευτικών στα σχολεία.
Η συμφωνία είναι η πρώτη αυτού του είδους στη Γερμανία, όπωςαναφέρει το Der Spiegel.
Οι εκπρόσωποι των μουσουλμανικών κοινοτήτων και των κοινοτήτων των Αλεβιτών συμμετείχαν στη συμφωνία, η οποία θα δώσει στις μουσουλμανικές γιορτές το ίδιο καθεστώς με τις μη υποχρεωτικές χριστιανικές γιορτές. Οι μουσουλμάνοι που επιθυμούν να τηρούν τις θρησκευτικές τους γιορτές μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν μια μέρα διακοπών.
Η συμφωνία θα πρέπει ακόμη να εγκριθεί από το κοινοβούλιο της πόλης-κράτους. Εγγυάται, επίσης, τη διδασκαλία των ισλαμικώνμαθημάτων στα σχολεία και τα δικαιώματα ταφής.
Αν και σε μεγάλο βαθμό έχει χαρακτήρα συμβολικό, η συμφωνία έχει επαινεθεί από άλλες πόλεις της Γερμανίας.
Ο Richard Meng, εκπρόσωπος της κυβέρνησης του Βερολίνου, δήλωσε ότι η συμφωνία "άνοιξε το δρόμο για μεγαλύτερη διαφάνεια και ανοχή." Ο Berg σημείωσε ότι το Βερολίνο είχε ήδη εγκρίνει παρόμοια μέτρα.
Τα μη-δογματικά θρησκευτικά μαθήματα, που συνήθως διδάσκονται από τους Προτεστάντες, θα έχουν την μεγαλύτερη αλλαγή. Το πρόγραμμα θα τροποποιηθεί τώρα για τα επόμενα πέντε χρόνια για να συμπεριλάβει και τους μουσουλμάνους Αλεβίτες, ένα πιο φιλελεύθερο κλάδο του Ισλάμ.
Όμως, οι ισλαμικές ομάδες δεν θα έχουν την ίδια νομική υπόσταση όπως οι χριστιανικές εκκλησίες, οι οποίες λαμβάνουν εκκλησιαστικό φόρο που επιβάλλεται στα μέλη τους από τη γερμανική κυβέρνηση.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
Η Βρετανία θα γιορτάζει μουσουλμανικές γιορτές
Το Λονδίνο έχει γίνει η πρώτη πόλη του Ηνωμένου Βασιλείου που αναγνωρίζει τις μουσουλμανικές γιορτές, μια κίνηση, που όπως γράφουν τα δημοσιεύματα, αποσκοπεί στην προώθηση της "ενσωμάτωσης" μιας θρησκευτικής μειονότητας που συχνά διασύρεται από τους αντιπάλους της μετανάστευσης.
Ο Δήμος του Tower Hamlets του ανατολικού Λονδίνου προτείνειόλα τα σχολεία της περιοχής να μένουν κλειστά κατά τις ισλαμικές γιορτές του Eid al-Fitr και του Eid ul-Adha.
Η τοπική αρχή δηλώνει: "Η πολιτική του Tower Hamlets είναι ότι τα σχολεία πρέπει να κλείσουν για το Eid (αυτές οι ημερομηνίες προτάθηκαν από το Τζαμί του Ανατολικού Λονδίνου).
Οι μουσουλμάνοι εργαζόμενοι και μαθητές θα έχουν τη δυνατότητα να απουσιάζουν για να γιορτάσουν τις γιορτές τους.
"Ελπίζουμε ότι η εισαγωγή ισλαμικών θρησκευτικών τάξεων στην πρωτεύουσα θα είναι ένα σημείο και για άλλες πόλεις", δήλωσε μια πηγή κοντά στον Rowan Williams (Αρχιεπίσκοπο του Καντέρμπουρι).
"Αυτή η συμφωνία αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την αναγνώριση του Ισλάμ στη χώρα."
Η συμφωνία θα τεθεί σε ισχύ το επόμενο έτος, και είναι η δεύτερη ανάλογη περίπτωση (μετά την απόφαση της Γερμανίας) σε ένα κράτος στο οποίο βρίσκονται ή 2,9 εκατομμύρια μουσουλμάνοι (ενώτο 2001 ο αριθμός του ήταν 1,65 εκατομμύρια), από τους οποίους, περίπου το 75%, έχει την Βρετανική ιθαγένεια.
Οι μουσουλμανικές ομάδες του Λονδίνου, που αντιπροσωπεύουν περίπου το 38% των μουσουλμάνων της Βρετανίας, δήλωσε ότι η συμφωνία αποτελεί ένα ιστορικό σημάδι για την «αποδοχή».
"Οι Μουσουλμάνοι θεωρούν το Λονδίνο και το Ηνωμένο Βασίλειο σπίτι τους», είπε ένας συνάδελφος του Benjamin Bruce, που ειδικεύεται στις σχέσεις ισλάμ – Ευρώπης (http://www.euro-islam.info/).
Εκπρόσωπος του δημοτικού συμβουλίου του Μάντσεστερ, που πιθανόν θα είναι η επόμενη πόλη που θα κάνει το ίδιο, δήλωσε: "Ενθαρρύνουμε τα σχολεία να συνεργαστούν με τις τοπικές (μουσουλμανικές) θρησκευτικές ομάδες και να συντονιστούν για τις ημέρες που θα αφιερωθούν για τις θρησκευτικές τελετές.
Σχ. ΚΟ: Αν κατάλαβα καλά, μόνο οι μουσουλμάνοι θα έχουν δικαίωμα να απέχουν από τις εργασίες τους και οι μαθητές από το σχολείο τους, λόγω των γιορτών τους, στην (μέχρι πρόσφατα) «χριστιανική» Βρετανία. Εδώ όμως υπάρχει ο ορατός κίνδυνος, για να μην πω βεβαιότητα, σε σύντομο χρονικό διάστημα η πολυπολιτισμική Βρετανία, στην οποία υπάρχει πανσπερμία λαών και θρησκειών (με το Ισλάμ να είναι βέβαια, η ανερχόμενη και η κυρίαρχη θρησκευτική δύναμη), να αποφασίσει, χάριν «ισότητας» και «εξάλειψης των διακρίσεων», να δίνει το δικαίωμα ΜΟΝΟστους χριστιανούς να μην πηγαίνουν στις δουλειές τους και οι μαθητές στα σχολεία τους, τις ημέρες των χριστιανικών γιορτώντους. Έτσι η ζωή θα συνεχίζεται κανονικά, στην χώρα και τα πάντα θα λειτουργούν «φυσιολογικά» την περίοδο των Χριστουγέννων και του Πάσχα και των λοιπών χριστιανικών γιορτών. Εξάλλου οι μετανάστες και οι «Βρετανοί» απόγονοι μεταναστών, θα αποτελούν την πλειοψηφία του πληθυσμού. Γιατί δηλαδή, η χώρα να «νεκρώνει» για κάποιους λίγους; Οι χριστιανοί θα είναι απλώς μία «κοινότητα» ανάμεσα στις άλλες. Σε ελάχιστα χρόνια θα είναι φυσικά, μια «μειονότητα», μέχρι που λόγω του συρρικνωμένου αριθμού τους θα θεωρείται «περιττό» οι χριστιανικές γιορτές να είναι λόγος αργίας για τους πιστούς αυτής της θρησκείας. Ας γιορτάζει ο καθένας μόνος του στο σπίτι του. Και αυτό βέβαια στο τέλος θα θεωρηθεί παράνομο όταν θα ανεβεί στο θρόνο ο ‘Παγκόσμιος Κυβερνήτης’, (αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία).
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012
Κινδυνεύουν να σταυρωθούν οι χριστιανοί στην Αίγυπτο;
The Christian Post / ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ
Από την Αίγυπτο έρχονται ανησυχητικές αναφορές ότι σκληροπυρηνικοί υποστηρικτές της Μουσουλμανικής Αδελφότητας σταυρώνουν τους αντιπάλους του προέδρουMohammed Morsi, δημιουργώντας πανικό στις θρησκευτικές μειονοτικές κοινότητες.
Αρκετά πρακτορεία ειδήσεων της Μέσης Ανατολής επιβεβαιώνουν αναφορές ότι ορισμένοι από την Μουσουλμανική Αδελφότητα "σταύρωσαν εκείνους που αντιτάσσονται στον πρόεδρο της Αιγύπτου Μοχάμεντ Μορσί γυμνούς στα δέντρα μπροστά από το προεδρικό μέγαρο, ενώ άλλους τους κακοποίησαν."
"Είναι για οποιονδήποτε αντιστέκεται στην νέα κυβέρνηση ... Στη συγκεκριμένη περίπτωση, κάποιοι άνθρωποι που τους επιτέθηκαν και τους σταύρωσαν ήταν κοσμικοί διαδηλωτές που διαμαρτύρονταν για την εχθρική εκστρατεία του Morsi εναντίον των μέσων ενημέρωσης", δήλωσε ο Raymond Ibrahim, ένας συνεργάτης του Middle East Forum και του Investigative Project on Terrorism, σύμφωνα με το Al Khabar News.
Οι Αιγύπτιοι Χριστιανοί και άλλες θρησκευτικές μειονότητες μπορεί να υποστούν αυτήν την αρχαϊκή μορφή εκτέλεσης επειδή φανατικοί μουσουλμάνοι ακολουθούν το ισλαμικό δόγμα, το οποίο δίνει τη δυνατότητα για τους εχθρούς του Αλλάχ να σταυρώνονται.
«Η σταύρωση είναι μια ‘hadd’ (αποδεκτή) τιμωρία, που ορίζεται στο Κοράνι, στη Σούρα 5:33, και ως εκ τούτου αποτελεί υποχρεωτικό μέρος της Σαρία ... Είναι μια παραδοσιακή τιμωρία στο Ισλάμ από τα πρώτα χρόνια, αν και δεν είναι αποκλειστικά ισλαμική. Οι Ρωμαίοι την χρησιμοποιούσαν πάρα πολύ," λέει ηClare Lopez, του 'Center for Security Policy', σύμφωνα με το Sky News.
"Έτσι, η αιγυπτιακή Μουσουλμανική Αδελφότητα δεν έχει την επιλογή να μην περιλάβει την σταύρωση στο πλαίσιο του κώδικα κανόνων τους. Είναι υποχρεωτικό να συμμορφωθούν με τη Σαρία», πρόσθεσε.
Η Lopez προειδοποίησε επίσης τους Κόπτες Χριστιανούς να εγκαταλείψουν τη χώρα, καθώς ανησυχεί ότι η κατάσταση θα συνεχίσει να επιδεινώνεται και ότι περισσότερο αίμα θα χυθεί.
"Οι Κόπτες πρέπει να βγουν από την Αίγυπτο το συντομότερο δυνατό, γιατί για τα πολλά εκατομμύρια που δεν θα είναι σε θέση να βγουν έξω, περιμένω τα πράγματα να συνεχίσουν να επιδεινώνονται, ακριβώς όπως έγινε με τους Εβραίους της Γερμανίας και της Ευρώπης από το 1930 και μετά", είπε η Lopez.
Σχ. ΚΟ:
1. Την είδηση περί σταύρωσης έχουν υιοθετήσει και άλλες ιστοσελίδες, όπως η Daily Mail. Δες και εδώ. Άλλοι όμως αμφισβητούν την εγκυρότητά της, όπως η National Post, όπου σε άρθρο του ο Jonathan Kay την αποκαλεί «απάτη» (hoax). Πως είναι δυνατόν να έγινε σταύρωση μπροστά από το προεδρικό μέγαρο και να μην υπάρχει μία φωτογραφία, λέει.
2.Στην φωτογραφία αυτή ο συγκεκριμένος Αιγύπτιος ‘σταυρώθηκε’ μόνος του στην πλατεία Ταχίρ, διαμαρτυρόμενος γιατί είχε κάποια προβλήματα και δεν τον άκουγε κανένας.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
«Η Γαλλία βρίσκεται ήδη σε κατάσταση πολέμου και κανείς δεν το λέει»
Συνέντευξη στη Φωνή της Ρωσίας του Γάλλου συγγραφέα Renaud Camus. Ο γενημμένος το 1946 Camus είναι ένας συγγραφέας που χαίρει σεβασμού στην Γαλλία. Έγραψε το 2008 το βιβλιο "La Grande Déculturation", σχετικά με την πτώση του μορφωτικού επιπέδου του γαλλικού πληθυσμού. Ο Camus που στο παρελθόν είχε γράψει βιβλία για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων, έπεσε σε δυσμένεια όταν τόλμησε να δηλώσει την υποστήριξή του στηνMarine Le Pen και στο Front National. Τότε πολλοί τον είδαν με "στραβό μάτι" και του άσκησαν σκληρή κριτική, οι δε εκδοτικοί οίκοι με τους οποίους συνεργαζόταν τον εγκατέλειψαν, (επισήμως για «οικονομικούς λόγους»). Ο Camus, λέει στην παρακάτω συνέντευξη, ότι δεν υπάρχει αμφοβολία ότι η Γαλλία βρίσκεται σε πόλεμο και ότι αυτά που τα μέσα ενημέρωσης αποκαλούν "πράξεις βίας" ή "αγένεια" είναι στην πραγματικότητα πράξεις πολέμου ο οποίος διεξάγεται εναντίον της Γαλλίας και του πολιτισμού της.Πριν λίγες ημέρες στην Αμιένη (Amiens) στο βόρειο τμήμα της Γαλλίας, ξέσπασαν βίαιες συγκρούσεις της αστυνομίας με «νεαρούς Γάλλους» (ή «ταραξίες») κατά τα δημοσιεύματα που φοβήθηκαν να γράψουν ότι ήταν νεαροί μουσουλμάνοι. Αφορμή για τα εκτεταμένα επεισόδια ήταν η σύλληψη από την αστυνομία, μετά από περιπετειώδη καταδίωξη, νεαρού μουσουλμάνου που κατελήφθη να οδηγεί με ιλιγγιώδη ταχύτητα.
Πού βλέπετε πράξεις πολέμου στη Γαλλία που θυμίζουν την έναρξη του πολέμου στην Αλγερία;
Αυτό που θυμάται κανείς από την έναρξη του πολέμου στην Αλγερία είναι η ακραία ευφημισμός του λόγου που επιβλήθηκε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τους πολιτικούς. Τους άκουγες να λένε "τα γεγονότα", να λένε "οι αντιπαραθέσεις". Ο εδαφικός χαρακτήρας της σύγκρουσης δεν υπήρχε.
Γιατί αισθάνεστε οργή εναντίον των μέσων μαζικής ενημέρωσης;
Επειδή επιβάλλουν (σχεδόν) ομόφωνα ένα σύστημα ερμηνείας του κόσμου που είναι μια τεράστια μηχανή για να μην βλέπεις, να μη μιλάς, να μην καταλαβαίνεις. Ο ‘αντι-ρατσισμός’, γιατί περί αυτού πρόκειται, αφού από το να έχει σχέση με την ηθική, έγινε ιδεολογία, έγινε κατήχηση, έγινε μέσο εξουσίας και καταστολής, έγινε αυτό που εγώ λέω, δανειζόμενος τον όρο από τον Alain Finkielkraut, ο κομμουνισμός του 21ου αιώνα. Υποστηριζόμενος από απειλές, χρησιμεύει στο να αποκρύψει το τι συμβαίνει: δηλαδή την αλλαγή των ανθρώπων, την Μεγάλη Αντικατάσταση,έναν αντίστροφο εποικισμό.
Γιατί ιδρύσατε ένα πολιτικό κόμμα; (ΚΟ: πρόκειται για το ‘Parti de l'In-nocence’ που ίδρυσε το 2002. Η πολιτική πλατφόρμα του κόμματος συνεχώς εξελίσσεται και αποτελεί ένα περίεργο μείγμα παραδοσιακών αριστερών / σοσιαλιστικών πολιτικών αξιών και συντηρητικών κοινωνικών αξιών. Δεν παίζει κανένα ρόλο στη γαλλική πολιτική, αλλά ο Camus φαίνεται να το έχει πάρει στα σοβαρά, προσθέτοντας δηλώσεις θέση στην ιστοσελίδα του κόμματος σε σχεδόν καθημερινή βάση.)
Επειδή δεν υπήρχε ούτε ένας που να ανταποκρίνεται στον επείγοντα χαρακτήρα της κατάστασης και να φωνάζει για αυτό που συμβαίνει, την κατάκτηση του εδάφους. Ναι, υπήρχε το Εθνικό Μέτωπο που φαινόταν τουλάχιστον να καταλαβαίνει την πραγματικότητα των πραγμάτων, αλλά η παρουσία του Jean-Marie Le Pen ως επικεφαλής, εκείνη την εποχή, με εμπόδισε να πάω πιο κοντά του, πόσο μάλλον να ενωθώ μαζί του.
Γιατί οι εκδοτικοί οίκοι σας ακυρώσαν το συμβόλαιο μαζί σας;
Θα πρέπει να τους ρωτήσετε...
Απολύτως όχι. Αυτή είναι μια από τις πιο κυνικές εφευρέσεις της δοσίλογης ιστοριογραφίας, στην υπηρεσία του ‘φιλάνθρωπου’ κόμματος. Μεταξύ του 6ου και του 20ου αιώνα, τα συστατικά του γαλλικού πληθυσμού ήταν σταθερά. Το πρώτο κύμα των μεταναστών εμφανίζεται στο τέλος του 19ου αιώνα, αλλά ακόμα πρόκειται για μετανάστες που θα μπορούσαν εύκολα να εξομοιωθούν σε μία ή δύο γενιές, επειδή ήταν από τον ίδιο τον πολιτισμό, χριστιανικό και ευρωπαϊκό: Βέλγοι, Ιταλοί, Πολωνοί. Η μαζική μετανάστευση ξεκινά μόνο κατά το τελευταίο τρίτο του 20ου αιώνα και πολύ γρήγορα δεν αποτελεί πλέον ένα ζήτημα ένταξης, διότι ακόμη και αν η Γαλλία ήταν πάντα σε θέση να ενσωματώσει άτομα, δεν μπορεί να ενσωματώσει λαούς, ειδικά όταν ανήκουν σε πολιτισμούς που είναι εντελώς ξένοι προς εμάς και συχνά εχθρικοί.
Υπάρχει ανάγκη να δημιουργηθεί μια κυβέρνηση των Ελεύθερων Γαλλικών Δυνάμεων από το μοντέλο του De Gaulle (Ντε Γκώλ);
Δεν έχουμε φτάσει ακόμα εκεί. Τεράστια τμήματα του εδάφους εξακολουθούν να είναι υπό τον έλεγχο της εθνικής κυβέρνησης. Το πρόβλημα είναι ότι είναι η ίδια σε μεγάλο βαθμό στα χέρια ανθρώπων που αγνοούν ή είναι κυνικοί, στο να διευκολύνουν τον εποικισμό που είναι σε εξέλιξη ή τον υποστηρίζουν.
Βλέπουμε ένα ξαναγράψιμο της ιστορίας της Γαλλίας;
Α, οπωσδήποτε. Και αυτό χάριν της Μεγάλης Deculturation(αποδέσμευση από τον πολιτισμό και τις παραδόσεις), της κατάρρευσης του εκπαιδευτικού συστήματος, της διδασκαλία της λήθης, της βιομηχανίας του ‘παρωχημένου’.
Γιατί οι πληθυσμοί της Βόρειας Αφρικής θέλουν να έρθουν στη Γαλλία με οποιαδήποτε τιμή, δεδομένου ότι αυτοί έδιωξαν τους Γάλλους από τις χώρες τους;
Όταν οι Ρώσοι έδιωξαν τους Γάλλους από τη Ρωσία το 1812 τους έσπρωξαν σε όλη τη διαδρομή μέχρι το Παρίσι. Αλλά έμειναν μόνο δύο ή τρία χρόνια εκεί. Και ήταν ένας στρατός, όχι ένας λαός.
Είναι η Γαλλία όπως το Κοσσυφοπέδιο με τους μουσουλμάνους, τους Αφρικάνους και τις χριστιανικές ζώνες;
Η σύγχρονη Γαλλία καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να γίνει ό, τι η κλασική Γαλλία προσπαθούσε σκληρά μα αποφύγει επί αιώνες, μια πρώην Γιουγκοσλαβία, τα Βαλκάνια, ένας άλλος Λίβανο, ένα καλάθι γεμάτο καβούρια.
Οι μετανάστες ... λένε ότι είναι πιο Γάλλοι από τους Γάλλους και αποκαλούν τους Γάλλους "souchiens" ή "sous-chiens" [λογοπαίγνιο που σημαίνει «ιθαγενείς» και «υπο-σκυλιά»]. Μήπως αυτό σας σοκάρει;
Μπορεί να είναι αλήθεια ότι μερικές χιλιάδες από αυτούς αγαπούν στη Γαλλία περισσότερο από τους ιθαγενείς που έχουν αρνηθεί τον πολιτισμό τους. Για τους υπόλοιπους, είναι απλώς μιαεδαφική διεκδίκηση – που απλά επιβεβαιώνει τις σκέψεις μου: ότι η κατάκτηση βρίσκεται σε εξέλιξη, με αποικισμό του χώρας.
Ποια είναι η γνώμη σας για τις ανθρωπιστικές οργανώσεις(ΜΚΟ), όπως η MRAP που απαγορεύουν τη συζήτηση των γεγονότων;
Όλοι αυτοί είναι οι βοηθοί που έχουν μερίδιο στη Μεγάλη Αντικατάσταση.
Το γεγονός ότι ο Πούτιν απαγορεύει τέτοιες οργανώσεις στη Ρωσία, είναι μια καλή ιδέα;
Δεν είναι απαραίτητο να τα απαγορεύσεις. Είναι αρκετό να σταματήσεις την επιδότηση τους.
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου