Τρίτη 10 Ιουλίου 2012

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Αθώωσε τον Θέμο ο Ζαχόπουλος...



Τους τρέλανε όλους ο γνωστός Ζαχόπουλος με την παραίτηση του από πολιτική αγωγή προς τον εκδότη της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» Θέμο Αναστασιάδη, φερόμενο ως «κομιστή» του επίμαχου DVD στο Μέγαρο Μαξίμου και το δημοσιογράφο Γιάννη Μακρυγιάννη που είναι κατηγορούμενοι για παραβίαση του νόμου περί προσωπικών δεδομένων.
Στη γραπτή δήλωσή του στο δικαστήριο ο κ. Ζαχόπουλος δεν καταλογίζει δόλο στο Θ. Αναστασιάδη, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Όσον αφορά το ζήτημα ότι παρέδωσε στον κ. Ανδριανό το dvd δεν έχω προσωπική αντίληψη και συνεπώς δεν μπορώ να γνωρίζω. Στην υποτιθέμενη περίπτωση που ήθελε να υποτεθεί ότι η υλική πράξη της παράδοσης έγινε από το Θ. Αναστασιάδη, δηλώνω βεβαίως και κατηγορηματικώς, γνωρίζοντας την ποιότητα του δημοσιογράφου ότι δεν είχε πρόθεση να παραβιάσει τα προσωπικά μου δεδομένα. Αντίθετα, θεωρώ ότι διαισθανόμενος ότι κάποιοι ήθελαν ν’ ασκήσουν επιρροή πάνω μου για να επηρεάσουν την πολιτική μου δραστηριότητα, απευθύνθηκε στο κατ’ εξοχή αρμόδιο πρόσωπο, τον κ. Ανδριανό, έχοντας συναίσθηση για να προστατευτεί η κυβέρνηση κι εγώ προσωπικά».
Μετά την εξέλιξη αυτή Αναστασιάδης και Μακρυγιάννης θα αθωωθούν σίγουρα. Ήδη ακούγονται πολλά για έντονο παρασκήνιο και συμφωνίες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου