Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος
Κύριε Ροΐδη,
Αν επιμένω στην υπόθεση της παιδεραστίας του οσίου Ιωσήφ, του οποίου το πτώμα φαίνεται ότι υπέστη την κατάλληλη επεξεργασία και χαμογελούσε ως υπέρτατη ένδειξη θείας ευαρέσκειας (ή θεομπαιξίας; βλ.βίντεο 1), δεν είναι μόνο γιατί δείχνει την πάγια πολιτική του οικουμενικού πατριαρχείου να προστατεύει τους παιδεραστές κληρικούς (όπως κάνει και το Βατικανό), είναι γιατί δείχνει το υπόβαθρο της Βατοπεδινής αδελφότητας. Κανείς δεν πρέπει να ξεγελαστεί με την τωρινή στάση του πατριάρχη που δεν πηγάζει βέβαια από σεβασμό του Δικαίου, αλλά από το φόβο πως η ρωσική ιερή Μαφία, απειλεί το αθωνικό φέουδό του. Μετά τους μεγαλοδικηγόρους, τους μεγαλοπαπάδες, τις εκπομπές του Σκάϊ και το θεατρόφιλο κ.Μουλατσιώτη (φωτ.1) που απειλεί έμμεσα πλην σαφέστατα την Ανακρίτρια κα Ειρήνη Καλού ότι θα έχει το τέλος του Εισαγγελέα που καταδίωξε για Ανηθικότητα τον αγ.Νεκτάριο, εμφανίσθηκε προσωπικά και ο κ.Γιάννης Αλαφούζος, υπερασπιστής κι αυτός του Βατοπεδίου (από «ευλάβεια» ή από αλληλεγγύη μεταξύ επιχειρηματιών;) σε διάλογο με τον κ.Βαξεβάνη στο Twitter, ο οποίος αναμεταδόθηκε σε πολλά μπλογκς. Ο κ.Αλαφούζος όταν ο δεύτερος του θύμισε πως η «παρέα του Βατοπεδίου» έφυγε διωγμένη, από το σημερινό αρχιεπίσκοπο, από την Κύπρο «με καταγγελίες για παιδεραστία», απαντά: «Δηλαδή είναι κλέφτες και διεστραμμένοι και φυγάδες και παιδεραστές! Νομίζω ότι είστε λίγο υπερβολικός…» και ξεμπλέκει έτσι, αποφεύγοντας να μπει στην υπόθεση αυτή, όπως έχουν άλλωστε κάνει τα ΜΜΕ που ελέγχει και η ολότητα σχεδόν των υπόλοιπων ΜΜΕ, που συνηθίζουν στην Ελλάδα ή να τηρούν την Ομερτά ή να αποφεύγουν να προβάλουν δημοσιογραφικές επιτυχίες άλλων. ΤΟΛΜΑΕΙ όμως ο κ.Αλαφούζος να πληροφορήσει το κοινό του για την υπόθεση και έστω να αποκαλύψει τις «συκοφαντίες» του κ.Βαξεβάνη; Ασφαλώς όχι, όπως δεν τόλμησαν οι Βατοπεδινοί, που διαθέτουν κουστωδία μεγαλοδικηγόρων και
άπειρο χρήμα να μηνύσουν το δημοσιογράφο. Προτίμησαν να κρατήσουν το θέμα στο περιθώριο, τρέμοντας τη δημοσιότητα και να απαντήσουν μέσω των οργάνων τους στο Διαδίκτυο. Όμως η υπόθεση της παιδεραστίας του αγράμματου πνευματικού καθοδηγητή Ιωσήφ και των αποκρυφιστικών διδασκαλιών του, έσπασε επιτέλους το τηλεοπτικό φράγμα και μεταδόθηκε στον Alpha (27 Δεκ 2011), όπως προκύπτει από το δεύτερο εξαιρετικό βίντεο. Εννοείται πως ο κ.Βαξεβάνης δεν είναι υπεράνθρωπος, βλέπει πως ακόμη και η Αριστερά μας δεν τολμά να περάσει κόκκινες γραμμές, βλέπει τη στάση του ΑΚΕΛ στην Κύπρο, δεν είναι ανώνυμος όπως εμείς, και δεν διανοείται, και αυτό είναι απόλυτα κατανοητό, να διαβεί το Ρουβίκωνα, που λέγεται «Τι ‘χες Γιάννη, τι ‘χα πάντα», τουτέστιν α)κίνητρα του αρχιεπισκόπου Κύπρου, β)κουκούλωμα πατριαρχείου και γ)απάτη της ψευτο-Ζώνης. Θα χρειαστεί και δεύτερη χρεοκοπία για να μπορεί να ακούγεται στην Ελλάδα ολόκληρη η αλήθεια και μέχρι τότε το πατριαρχείο θα λανσάρει το πτώμα του, πιθανότατα παιδεραστή, Ιωσήφ μακιγιαρισμένο και υποψήφιο για αγιοποίηση και θαύματα, σαν το βρωμερό κερδοφόρο σκελετό του αγίου Εφραίμ Νέας Μάκρης;Αν επιμένω στην υπόθεση της παιδεραστίας του οσίου Ιωσήφ, του οποίου το πτώμα φαίνεται ότι υπέστη την κατάλληλη επεξεργασία και χαμογελούσε ως υπέρτατη ένδειξη θείας ευαρέσκειας (ή θεομπαιξίας; βλ.βίντεο 1), δεν είναι μόνο γιατί δείχνει την πάγια πολιτική του οικουμενικού πατριαρχείου να προστατεύει τους παιδεραστές κληρικούς (όπως κάνει και το Βατικανό), είναι γιατί δείχνει το υπόβαθρο της Βατοπεδινής αδελφότητας. Κανείς δεν πρέπει να ξεγελαστεί με την τωρινή στάση του πατριάρχη που δεν πηγάζει βέβαια από σεβασμό του Δικαίου, αλλά από το φόβο πως η ρωσική ιερή Μαφία, απειλεί το αθωνικό φέουδό του. Μετά τους μεγαλοδικηγόρους, τους μεγαλοπαπάδες, τις εκπομπές του Σκάϊ και το θεατρόφιλο κ.Μουλατσιώτη (φωτ.1) που απειλεί έμμεσα πλην σαφέστατα την Ανακρίτρια κα Ειρήνη Καλού ότι θα έχει το τέλος του Εισαγγελέα που καταδίωξε για Ανηθικότητα τον αγ.Νεκτάριο, εμφανίσθηκε προσωπικά και ο κ.Γιάννης Αλαφούζος, υπερασπιστής κι αυτός του Βατοπεδίου (από «ευλάβεια» ή από αλληλεγγύη μεταξύ επιχειρηματιών;) σε διάλογο με τον κ.Βαξεβάνη στο Twitter, ο οποίος αναμεταδόθηκε σε πολλά μπλογκς. Ο κ.Αλαφούζος όταν ο δεύτερος του θύμισε πως η «παρέα του Βατοπεδίου» έφυγε διωγμένη, από το σημερινό αρχιεπίσκοπο, από την Κύπρο «με καταγγελίες για παιδεραστία», απαντά: «Δηλαδή είναι κλέφτες και διεστραμμένοι και φυγάδες και παιδεραστές! Νομίζω ότι είστε λίγο υπερβολικός…» και ξεμπλέκει έτσι, αποφεύγοντας να μπει στην υπόθεση αυτή, όπως έχουν άλλωστε κάνει τα ΜΜΕ που ελέγχει και η ολότητα σχεδόν των υπόλοιπων ΜΜΕ, που συνηθίζουν στην Ελλάδα ή να τηρούν την Ομερτά ή να αποφεύγουν να προβάλουν δημοσιογραφικές επιτυχίες άλλων. ΤΟΛΜΑΕΙ όμως ο κ.Αλαφούζος να πληροφορήσει το κοινό του για την υπόθεση και έστω να αποκαλύψει τις «συκοφαντίες» του κ.Βαξεβάνη; Ασφαλώς όχι, όπως δεν τόλμησαν οι Βατοπεδινοί, που διαθέτουν κουστωδία μεγαλοδικηγόρων και
Η ΟΟΔΕ (τα αρχικά της τραγελαφικής επωνυμίας: «Ορθόδοξη Ομάδα Δογματικής Έρευνας»!) δεν έχει τη μεγαλοαστική ευγένεια του κ.Αλαφούζου, όταν απευθύνεται εδώ, μας αποκαλεί «απατεώνες» και «σαλτιμπάγκους» και προσπαθεί να θολώσει τα νερά με ένα σωρό παρελκυστικά σχόλια, σε μια υπόθεση όπου τα ερωτήματα που θέσαμε ήταν σαφέστατα και έμειναν αναπάντητα. Περιέργως δεν τολμάει να βρίσει τον ισχυρό αρχιεπίσκοπο Κύπρου τον οποίο κατηγορεί πως έστησε τη σκευωρία. Ούτε τον κ.Βαξεβάνη που διαθέτει ισχυρή φωνή. Επιλέγει να βρίσει αυτούς που με την αδύναμη φωνή τους απλά αναπαρήγαγαν τις κατηγορίες και έβαλαν επί πλέον ερωτήματα για το πατριαρχείο. Ξέρει άλλωστε πως οι δυο κατήγοροι του Ιωσήφ έχουν και άλλα στοιχεία και δεν τους προκαλεί. «Υπάρχουν και άλλα, που δεν δημοσιεύονται», λέει ο κ.Βαξεβάνης στον κ.Αλαφούζο και υποθέτω πως εννοεί στοιχεία που ενοχοποιούν τον πατριάρχη ο οποίος εν κρυπτώ αθώωσε αυτόν που η κυπριακή Σύνοδος καταδίκασε, χωρίς να μάλιστα να του ζητήσει συγνώμη μετά την «αθώωσή» του.
Ιδού λοιπόν η χριστιανική ΟΟΔΕ: «Δοκίμιο επάνω στις «φούσκες» της blogόσφαιρας με αφορμή την κατάρρευση των συκοφαντιών κατά του αγαπημένου Γέροντα Ιωσήφ…..Κατά συνέπεια, το εν λόγω blog δεν έχει συγκεκριμένους λόγους για να πει ότι ο Πατριάρχης καλύπτει ή όχι ενόχους. Το λέει επειδή έτσι θέλει να είναι. Το λέει γιατί αυτός είναι ο λόγος ύπαρξής του. Το λέει γιατί έτσι θα κρατήσει στο «μαγαζί» τους 10-20 μόνιμους πελάτες του… και όσο για τις …ΓΕΝΝΑΙΕΣ αναφορές τους στην ΟΟΔΕ μετά την γελοιοποίηση που υπέστησαν, ας τις αφήσουν καλύτερα διότι καλό θα ήταν μόνοι τους να βάλουν έναν πάτο αξιοπρέπειας στο πηγάδι της απαξίωσης στο οποίο έχουν πέσει… Για τους απατεώνες και τους χειροκροτητές τους ούτε ΟΙ ΓΡΑΦΟΛΟΓΟΙ ΕΙΧΑΝ ΣΗΜΑΣΙΑ όσο διαρκούσε η απάτη τους (οι οπαδοί τους δεν τους ρώτησαν ποτέ τέτοια δύσκολα πράγματα)… ».
Η ΟΟΔΕ έχει απαντήσει και στο πολύ αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Κ.Βαξεβάνη («Επίκαιρα», 11.4.2010), πάνω στο οποίο βασιστήκαμε, επικαλούμενη με κουτοπονηριά το γεγονός πως ο δημοσιογράφος δεν ανέφερε την (μουλωχτή και διάτρητη έτσι κι αλλιώς) αθώωση του Ιωσήφ από τον πατριάρχη, αν και ξέρει πολύ καλά ότι γραμμή και του περιοδικού αυτού (όπως και όλου σχεδόν του Τύπου), είναι ότι το πατριαρχείο («του Γένους») είναι («για εθνικούς λόγους») στο απυρόβλητο. Την αθώωση αυτή έβγαλε η ΟΟΔΕ σα λαγό από το καλυμμαύχι της, αν και γνώριζε πως τα ερωτηματικά που δημιουργούσε ήταν πολύ βαρύτερα από την ανύπαρκτη αποδεικτική της αξία, διότι πέρα από τη γελοία της διαδικασία το πατριαρχείο είναι η προσωποποίηση της Ομερτά.
Θα επαναλάβουμε όσο πιο συνοπτικά γίνεται την υπόθεση και τα ανοιχτά ερωτήματα. Να σημειωθεί ότι και οι δυο απαντήσεις της ΟΟΔΕ δεν δίνουν τις διαδικτυακές διευθύνσεις των δυο άρθρων στα οποία υποτίθεται ότι απαντά, σε μας και στο άρθρο Βαξεβάνη. Αυτό δηλοί πολλά. Όπως αποκάλυψε λοιπόν τον Απρίλη του 2010 ο Κ.Βαξεβάνης στα «Επίκαιρα»:
Η πλειοψηφία της Ι.Συνόδου της Κύπρου το 1999, (άποψη Λασκ.: ορμώμενη όχι από ηθικά κίνητρα, αλλά) στα πλαίσια της διαμάχης για τη διεκδίκηση του αρχιεπισκοπικού θρόνου, μεταξύ του μητροπολίτη Πάφου Χρυσόστομου (αρχιεπισκόπου από το 2006) με την ομάδα του μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιου και των Βατοπεδινών φίλων του, ξεθάβει μια καλά κρυμμένη μέχρι τότε (από τη Σύνοδο) υπόθεση, την παιδεραστία του Ιωσήφ Βατοπεδινού. Είναι η κλασσική παπαδίστικη ιστορία που ξετυλίγεται σχεδόν πάντα πριν από την εκλογή ενός προκαθήμενου. Οι μνηστήρες του θρόνου βγάζουν ο ένας τα άπλυτα του άλλου στη φόρα: «…Δημοσιεύματα σε εφημερίδες της Κύπρου που σχετίζονται με το Βατοπαίδι αφήνουν υπονοούμενα για σκάνδαλα του Χρυσόστομου. Ο Χρυσόστομος, ξέροντας την πηγή της επίθεσης, απαντά φέρνοντας στην Σύνοδο την υπόθεση του Ιωσήφ και της συνοδείας του. Οι μαρτυρίες στην Σύνοδο περιγράφουν τον Ιωσήφ ως παιδεραστή και σεξουαλικά διεστραμμένο. Η ιστορία του 1981 μπορεί να μην βλέπει το φως της δημοσιότητας, αλλά είναι καταγεγραμμένη και συγκλονιστική……….Στην Ιερά Σύνοδο κατατέθηκε και χειρόγραφη επιστολή που είχε στείλει ο Ιωσήφ στη μικρή Μαρία. Ένα απαύγασμα αηδιαστικής παιδοφιλίας, ….Η Σύνοδος αποφάσισε πως οι καταγγελίες που έκανε ο Πάφου Χρυσόστομος είναι αληθείς και ο διωγμός του Ιωσήφ δικαιολογημένος……».
Ασφαλώς οι συνοδικοί της ομάδας του τότε μητροπολίτη Πάφου, δεν ήθελαν να εξοντώσουν τον Ιωσήφ και την φατρία του, αυτό είναι έξω από τους άγραφους νόμους της Εκκλησίας. Τοπικό ξεμπρόστιασμα και εκφοβισμό ήθελαν να κάνουν στην αντίπαλη οργάνωση για να μαζευτεί και να τσαλακωθεί στην Κύπρο όπου διακυβεύονταν ο αρχιεπισκοπικός θρόνος και τα τεράστια οικονομικά και εξουσιαστικά συμφέροντα που εκπροσωπεί, όπερ και εγένετο. Είναι μάλιστα εμφανέστατα ένοχοι (ή και συνένοχοι) γιατί δεν έστειλαν την υπόθεση στον Εισαγγελέα, αλλά τη συγκάλυψαν, μακριά ακόμη και από την κοινή γνώμη. Η κακή πρόθεση και η κακοήθεια του κατήγορου όμως, δε είναι απόδειξη πως ο Ιωσήφ ήταν αθώος, όπως διατείνεται η ΟΟΔΕ, κάνοντας ad hominem επίθεση στους κατηγόρους του Ιωσήφ. Απλά δείχνει τη σήψη της Εκκλησίας. Ειδικά για συμμορίες, τα άπλυτά τους βγαίνουν συχνότατα εκ των ένδον, στα πλαίσια του καυγά για τη μοιρασιά των λάφυρων. Μάλιστα οι αλληλοκατηγορίες αποκάλυψαν τόση αθλιότητα,που έφτασαν μέχρι το BBC.
Συνοπτικά είχαμε: Ποινικές διώξεις κατά υπαλλήλων της Αρχιεπισκοπής, καταγγελίες για ροζ φωτογραφίες, ομοφυλοφιλίες, παιδεραστίες, στημένα σεξουαλικά σκάνδαλα, σκευωρίες, οικονομικές απάτες, λεηλασίες ιερής περιουσίας από συγγενείς του τότε Αρχιεπισκόπου, παρακολουθήσεις τηλεφώνων, εξαγορά ποδοσφαιρικών συλλόγων και ποδοσφαιριστών, απειλές κατά εκλεγμένων λαϊκών αντιπροσώπων-(βλ.εφημ. «Σημερινή», 25/9/2005, σελ.6) με αποτέλεσμα η λαϊκή αποχή στις αρχιεπισκοπικές εκλογές του 2006 (γίνονται μέσω καθολικής ψηφοφορίας για εκλέκτορες) να ξεπεράσει το 40%, παρά την κινητοποίηση των οπαδών των κομμάτων, ακόμη και του ΑΚΕΛ, που υποστήριζε (!!!) τον επίσκοπο Κύκκου, ο οποίος τώρα υποστηρίζει τον Εφραίμ ελπίζοντας σε ψήφους Βατοπεδινών, σε ένα μελλοντικό δεύτερο γύρο. Της υπόθεσης επελήφθη τάχα ο πατριάρχης ως δήθεν αρμόδιος, γιατί λέει ο Ιωσήφ ήταν Αγιορείτης. Πολύ περίεργο, γιατί στην πρόσφατη υπόθεση σεξουαλικής παρενόχλησης κατά διανοητικά καθυστερημένου νέου στην Στυλίδα, ο Αγιορείτης, που φέρεται ως δράστης, δεν δικάζεται από τον πατριάρχη, αλλά υποτίθεται πως διενεργεί ανακρίσεις ο δεσπότης όπου τελέστηκε το έγκλημα, ο κ.Νίκος Πρωτοπαπάς της Λαμίας (φωτ.2, 6.7.2008, μόλις βράβευσε την Αγία Αθανασία του Αιγάλεω, στα στήθη της οποίας η Παναγία γράφει τα ανορθόγραφα μηνύματά της), ο οποίος ως είθισται και όπως φαίνεται, κάνει το κορόιδο, αφού τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί δυόμισυ χρόνια μετά.
Και τι κάνει λοιπόν ο πατριάρχης; Αθωώνει τον Ιωσήφ. Έχουμε θέσει όμως μερικά εύλογα ερωτήματα:
Α) Γιατί η Εκκλησία που δεν δικάζει παιδεραστές κληρικούς με το πρόσχημα πως θεωρεί πιο ικανή την κοσμική Δικαιοσύνη και περιμένει (να τελεσιδικήσει μάλιστα στον Άρειο Πάγο, δηλαδή για πάνω από δεκαετία ή και ποτέ γιατί έχει ο Θεός) την απόφασή της, δεν έστειλε την υπόθεση αυτή και εκεί όπως είχε εκ του νόμου μάλιστα υποχρέωση, ούτε η Εκκλησία της Κύπρου, ούτε το πατριαρχείο, αλλά τη χειρίστηκαν παράνομα και μυστικά, σαν εσωτερικό ζήτημα μιας αυτονομημένης από την κοινωνία μυστικής οργάνωσης που δεν θέλει να μαθευτεί τίποτα παραπέρα;
Β) Γιατί έγκλημα το οποίο φέρεται ότι διαπράχθηκε στην Κύπρο δικάζεται στην Ιστανμπούλ;
Γ) Γιατί δεν έγινε η δίκη στην Κύπρο, έστω με πατριαρχική Εξαρχία;
Δ) Ποιοι ήταν οι πατριαρχικοί επίσκοποι που εκδίκασαν την υπόθεση Ιωσήφ;
Ε) Ποιοι ήταν οι μάρτυρες υπεράσπισης;
Στ) Το φερόμενο ως θύμα κλήθηκε και διευκολύνθηκε να πάει να καταθέσει; Κατέθεσε τελικά;
Ζ) Ποιοι ήταν οι μάρτυρες κατηγορίας;
Η) Ποιο είναι το σκεπτικό της αθώωσης;
Θ) Ζήτησε ο αρχιεπίσκοπος Κύπρου και οι μητροπολίτες εκείνοι που αποφάσισαν την ενοχή του οσίου Ιωσήφ συγνώμη; Αναγνώρισαν την απόφαση του πατριαρχείου;
Ι) Και το συντριπτικότερο των ερωτημάτων: Έγινε γραφολογική εξέταση του ισχυρότατου πειστήριου του εγκλήματος; Δηλαδή της παιδεραστικής επιστολής που αποδόθηκε στον Ιωσήφ; Γατί δεν ανακοινώνεται τίποτα σχετικό;
Νομίζω ότι τα ερωτήματά μας είναι εύλογα, αναγκαία, χρήσιμα και κρίσιμα. Οι δυο απαντήσεις της ΟΟΔΕ, όπως μπορεί να διαπιστώσει από μόνος του όποιος τις διαβάσει (ΣΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΡΥΒΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΜΑΣ Η ΟΟΔΕ), βρίθουν από εικασίες, βρισιές και σοφίσματα, αλλά δεν απαντούν σε κανένα ερώτημά μας. H ΟΟΔΕ μάλιστα του Ιωσήφ, κρύβει λέει τα άρθρα μας για να προστατεύσει τα παιδιά από το μπλογκ του οποίου ούτε το όνομα δεν αναφέρει, μήπως και γίνει αφορμή έστω και ένας αναγνώστης της να μας διαβάσει και να δει πως έχει η αλήθεια: «Βεβαίως, δεν σημειώνουμε σε ποιο blog αναφερόμαστε, διότι στηρίζουμε το έργο του … του «Ελληνικού Κόμβου Ασφαλούς Διαδικτύου» το οποίο προσπαθεί να «αφυπνίσει όλους τους Έλληνες .. να προστατευθούν αλλά και να προστατεύσουν αποτελεσματικά τα παιδιά τους από τους κινδύνους που εγκυμονει το διαδίκτυο». Δεν θα μπορούσαμε κατά συνέπεια να παραπέμψουμε σε ένα blog με περιεχόμενο τουλάχιστον τραγικό, .. που απευθύνεται σε μη σκεπτόμενους ανθρώπους...»).
…
ΥΓ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου