Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

"Οικογενειακή Βουλή"


«Ναι, τον έφερα στη Βουλή και τον έχω κοντά μου. Ο άνθρωπος είναι καθηγητής πανεπιστημίου κι έχει αναλάβει το οργανωτικό κομμάτι τους κόμματος. Δουλεύει από το πρωί μέχρι το βράδυ. Πού είναι το πρόβλημα και ποιος ο ψόγος;», απάντησε στους δημοσιογράφους ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνος Καμμένος σχετικά με το δημοσίευμα της εφημερίδας «Δημοκρατία» και στα όσα έφερε στο φως για τον διορισμό του ξαδέρφου του στη Βουλή.
Μια είδηση που έρχεται τη δημοσιότητα λίγες μόνο ώρες μετά τη δημοσίευση του ΦΕΚ του ονόματος της κόρης του πρώην προέδρου της Βουλής Βύρωνα Πολύδωρα και του διορισμού της στο γραφείο του στη Βουλή.

«Με χτυπάνε γιατί δεν τους άρεσε προφανώς η ερώτηση που έκανα στο κοινοβούλιο για τους αποκωδικοποιητές. Ανάγκασαν τις οικογένειες να πληρώσουν όλες μαζί εκατομμύρια ευρώ για να μπορέσουν να έχουν εικόνα. Η ΝΕΤ για την οποία ο κάθε έλληνας πληρώνει το δίμηνο οκτώ ευρώ, δεν μπορούσε να συνεχίσει να εκπέμπει και αναλογικά; Τώρα υπάρχουν οικογένειες που δεν έχουν 50 ευρώ να αγοράσουν τον αποκωδικοποιητή και έμειναν στα… χιόνια, δηλαδή χωρίς τηλεόραση, και ξαφνικά ανακάλυψαν την κόρη του Πολύδωρα που ήρθε στη Βουλή. Έξι υπαλλήλους έχω δικαίωμα να πάρω κι εγώ έφερα μόνο την κόρη μου η οποία και πτυχία έχει και τέσσερις γλώσσες μιλάει και γνώσεις έχει για να είναι συνεργάτιδα μου», φέρεται να είπε ο Βύρων Πολυδώρας για τον διορισμό της θυγατέρας του Μαργαρίτας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου