Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Προσοχή! Ακολουθεί πολιτική δήλωση! Tης Σοφίας Λαμπίκη


ΠΡΟΣΟΧΗ! ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ!
Πώς ψηφίζεις; με ρωτάνε μερικοί
Πώς άραγε;
Καταρχήν δεν ψήφισα σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις που έχω ζήσει.
Σε κάποιες πίστευα ότι ήταν άσκοπο, ήταν αυτές οι εκλογές τότε που το χρήμα έρεε, εγώ δεν έτρωγα φράγκο, και στην ουσία κονταροχτυπιόντουσαν αυτοί που θα μασάγανε, οπότε εγώ δεν είχα δουλειά στο φαγοπότι.
Ανήκω στην Αριστερά (δεν θα μπορούσα να ανήκω κάπου αλλού λόγω Παιδείας, λόγω οικογενειακών καταβολών,πατέρας με εξορίες, παππούς βενιζελικός που κόντεψαν να τον σκοτώσουν στην Τουμπα οι καραμανλικοί σε ενέδρα στη Σαλονίκη της βίας και της νοθείας).
Δεν υπάρχει κόμμα, κίνημα ή χώρος στα Αριστερά που να με εκφράζει πλήρως.
Πιστεύω σε μιά πολιτική πρακτική και του λιμανιού και του σαλονιού, και της συζήτησης και του δρόμου, και του διαλόγου και της κοτρώνας.
Άλλωστε η Ζωή έχει και βία και αίμα και σπέρμα και δάκρυ και γέλιο και περισυλλογή και οργή.( η καρδιά μου είναι αντιεξουσιάστρια)
Δεν είμαι οπαδός της Ανάπτυξης, ποτέ δεν ήμουν και δεν πιστεύω ότι υπάρχει μια ΑΕΙφόρος τέτοια σε έναν πεπερασμένο πλανήτη με υπερπληθυσμό.
Σέβομαι κάθε ζωντανό πλάσμα πάνω στη γή που ζούμε και βέβαια στον Άνθρωπο αλλά όχι ως κέντρο του κόσμου.
Ζω με ελάχιστα και δεν με ενδιέφεραν ποτέ τα υλικά παραπανίσια.
Είμαι πολίτης του κόσμου αλλά πρώτα πολίτης της χώρας που ζω. Είναι αναπόφευκτο.Όπως δεν μπορείς να είσαι ισότιμο μέλος μιας συλλογικότητας αν δεν έχεις την δική σου ικανή προσωπικότητα έτσι δεν μπορείς να είσαι διεθνιστής αν δεν είσαι πατριώτης και πιστεύω ότι Αριστερά και αντιεξουσιαστές στην Ελλάδα εγκλημάτισαν παραδίδοντας τον όρο πατριώτης στους ακροδεξιούς.
Δεν μπορώ να ψηφίσω για να μου επιστρέψουν το μισθό ή να μου διασφαλίσουν τη δουλειά μου ΜΟΝΟ.Δεν είναι το μέγιστο για μένα.Εγώ τρέμω για το τί θα κάνουν στον τόπο που ζούμε.Θα τον ξεσκίσουν, θα τον τεμαχίσουν, θα τον μετατρέψουν σε no man's land και αυτό ΔΕΝ πρόκειται να το επιτρέψω με τις μικρές μου δυνάμεις.
Θέλω να ψηφίσω για την αξιοπρέπεια μας, την ελευθερία των ιδεών μας , την ελευθερία της καθημερινότητας μας και την προάσπιση του ελληνικού τρόπου ζωής μας. Αν ήθελα να ζήσω σαν Γερμανός θα είχα μετακομίσει στη Γερμανία.
Θέλω να έχω το δικαίωμα του ελεύθερου χρόνου, της τεμπελιάς μου, της αφαίρεσης και της περισυλλογής, της καλλιέργειας της ψυχής και του νού μου.
Κανένα κόμμα της Αριστεράς δεν με καλύπτει αλλά θα ψηφίσω.
Πρέπει να ψηφίσω αυτή τη φορά.
Εξάλλου , όπως λέμε κι όλοι μας, πέρα απ΄την ψήφο υπάρχει και η καθημερινότητα.
Κι εκεί δίνονται οι ωραιότεροι και σκληρότεροι αγώνες.
http://xiotikisfigga.blogspot.com/ 
(θεωρώ απολύτως αποδεκτή την ψήφο σε ΚΚΕ ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΤΑΡΣΥΑ και αποδέχομαι και την πολιτκά τεκμηριωμένη αποχή αλλά τρελλαίνομαι με το λευκό και το άκυρο σε αυτή την πολιτική συγκυρία)
--

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου