Οι νικητές των τελικών του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών και η παρουσίαση πρωτοπόρων μεθόδων διδασκαλίας που έχουν αναπτύξει Έλληνες εκπαιδευτικοί, παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση, υπό την αιγίδα του υπουργείου Παιδείας, που πραγματοποίησε η Microsoft Ελλάς.
Η διοργάνωση εντασσόταν στην ευρύτερη πρωτοβουλία της Microsoft "Συνεργάτες στη Μάθηση", η οποία περιλαμβάνει ένα πλέγμα δράσεων που στοχεύουν στην προώθηση της χρήσης της τεχνολογίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και στην ενθάρρυνση της δημιουργίας καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας.
Το κοινό είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει τις παρουσιάσεις των πέντε σχολείων που ξεχώρισαν, επιτυγχάνοντας την πρόκρισή τους στον ελληνικό τελικό του φετινού Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών, που πραγματοποιείται από τη Microsoft Ελλάς για έβδομο συνεχή χρόνο.
Την πρώτη θέση κέρδισε ο Δημήτρης Ράμμος από το 23ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά για το έργο "Διαδραστική Γεωμετρία".
Τη δεύτερη θέση έλαβε το έργο "Ηλεκτρονική Παρακολούθηση Υγείας (Monitoring Health System)" από το 2o ΕΠΑΛ Χαλκίδας που παρουσίασαν ο Κωνσταντίνος Φράγγος και ο Σωτήριος Βούλγαρης.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε το έργο "Από μαθητές για μαθητές. Ένα καινοτόμο πλαίσιο ανάπτυξης υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού υλικού από μαθητές για μαθητές" που παρουσιάστηκε από τον Κωνσταντίνο Δημητρίου και τον Μάρκο Χατζητάσκο από το Λύκειο Κολλεγίου Ψυχικού (Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα/Κολλέγιο Αθηνών).
Οι τρεις αυτές βραβευθείσες συμμετοχές θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στο "Πανευρωπαϊκό Φόρουμ Συνεργατών στην Μάθηση", που πρόκειται να διοργανωθεί από τη Microsoft στη Λισαβόνα στις 19-23 Μαρτίου, όπου και θα αναδειχθούν οι πρωτοπόροι εκπαιδευτικοί από όλη την Ευρώπη.
Επίσης, το έργο "Διαδραστική Γεωμετρία" έλαβε το βραβείο "Educator's Choice", καθώς επιλέχθηκε ως το καλύτερο σε ζωντανή ηλεκτρονική ψηφοφορία από την πλειοψηφία του κοινού της εκδήλωσης.
Το πρόγραμμα "Συνεργάτες στην Μάθηση" της Microsoft ξεκίνησε το 2003 και μέχρι σήμερα 9.486.446 καθηγητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και 202.139.714 μαθητές από 114 χώρες σε όλο τον κόσμο έχουν συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά προγράμματα της εταιρίας.
Η διοργάνωση εντασσόταν στην ευρύτερη πρωτοβουλία της Microsoft "Συνεργάτες στη Μάθηση", η οποία περιλαμβάνει ένα πλέγμα δράσεων που στοχεύουν στην προώθηση της χρήσης της τεχνολογίας στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και στην ενθάρρυνση της δημιουργίας καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας.
Το κοινό είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει τις παρουσιάσεις των πέντε σχολείων που ξεχώρισαν, επιτυγχάνοντας την πρόκρισή τους στον ελληνικό τελικό του φετινού Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών, που πραγματοποιείται από τη Microsoft Ελλάς για έβδομο συνεχή χρόνο.
Την πρώτη θέση κέρδισε ο Δημήτρης Ράμμος από το 23ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά για το έργο "Διαδραστική Γεωμετρία".
Τη δεύτερη θέση έλαβε το έργο "Ηλεκτρονική Παρακολούθηση Υγείας (Monitoring Health System)" από το 2o ΕΠΑΛ Χαλκίδας που παρουσίασαν ο Κωνσταντίνος Φράγγος και ο Σωτήριος Βούλγαρης.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε το έργο "Από μαθητές για μαθητές. Ένα καινοτόμο πλαίσιο ανάπτυξης υψηλής ποιότητας εκπαιδευτικού υλικού από μαθητές για μαθητές" που παρουσιάστηκε από τον Κωνσταντίνο Δημητρίου και τον Μάρκο Χατζητάσκο από το Λύκειο Κολλεγίου Ψυχικού (Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα/Κολλέγιο Αθηνών).
Οι τρεις αυτές βραβευθείσες συμμετοχές θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στο "Πανευρωπαϊκό Φόρουμ Συνεργατών στην Μάθηση", που πρόκειται να διοργανωθεί από τη Microsoft στη Λισαβόνα στις 19-23 Μαρτίου, όπου και θα αναδειχθούν οι πρωτοπόροι εκπαιδευτικοί από όλη την Ευρώπη.
Επίσης, το έργο "Διαδραστική Γεωμετρία" έλαβε το βραβείο "Educator's Choice", καθώς επιλέχθηκε ως το καλύτερο σε ζωντανή ηλεκτρονική ψηφοφορία από την πλειοψηφία του κοινού της εκδήλωσης.
Το πρόγραμμα "Συνεργάτες στην Μάθηση" της Microsoft ξεκίνησε το 2003 και μέχρι σήμερα 9.486.446 καθηγητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και 202.139.714 μαθητές από 114 χώρες σε όλο τον κόσμο έχουν συμμετάσχει σε εκπαιδευτικά προγράμματα της εταιρίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου