Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Η απάντηση του Τσιφτσόγλου στα λεγόμενα του Σεβαστή



Σε δήλωση προς τον τύπο ο πρώην τεχνικός υπεύθυνος προπονητής Βορείου Ελλάδος, Αστέριος Τσιφτσόγλου, απάντησε τα εξής στα λεγόμενα του προέδρου του ΣΕΓΑΣ, Βασίλη Σεβαστή:
Σε απάντηση αυτών που δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ μετά την επιστολή παραίτησης μου έχω να πω τα εξής:
Ήμουν σίγουρος ότι ο κ. Σεβαστής θα προέβαινε σε οποιαδήποτε δήλωση ή ενέργεια προκειμένου να υποβαθμίσει τους λόγους που με οδήγησαν εκτός της Ομοσπονδίας.
Εγώ κ. Πρόεδρε είχα επιλέξει να είμαι προπονητής άρα επαγγελματικό στέλεχος και οι απολαβές μου ήταν αποτέλεσμα της εργασίας, των ειδικών γνώσεων, των αποτελεσμάτων, των διακρίσεων και του παραγωγικού έργου που συνολικά προσέφερα. Εάν δεν ήμουν αποδοτικός δεν θα μου ανανέωναν το συμβόλαιο για τριάντα περίπου χρόνια οι εκάστοτε διοικήσεις του ΣΕΓΑΣ.
Βλέπετε εσείς επιλέξατε μετά από μερικά χρόνια προπονητικής ενασχόλησης να γίνετε ερασιτέχνης παράγοντας-πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ για δεκατέσσερα χρόνια. Δική σας η επιλογή και την σέβομαι.
Πάντως για αυτά που αναφέρω στην επιστολή μου δυστυχώς δεν λέτε τίποτα, εξακολουθείτε όμως να έχετε απλήρωτους ή να πληρώνετε τελευταίους τους αθλητές και τους προπονητές και να περιορίζετε συνεχώς το παραγωγικό κομμάτι.
Τελειώνοντας ελπίζω κ. Σεβαστή ότι θα προβληματιστείτε με αυτά που αναφέρω στην επιστολή μου που είναι πέρα για πέρα αληθινά και θα προχωρήσετε έστω και αργά στις αναγκαίες διαθρωτικές αλλαγές στην Ομοσπονδία προς όφελος του κλασσικού αθλητισμού τον οποίο υπηρέτησα και θα εξακολουθήσω να υπηρετώ ως ένας άνθρωπος του στίβου.

Τσιφτσόγλου Αστέριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου