Τρίτη 15 Μαΐου 2012

σχόλιο αναγνωστη.....


nikosΤρίτη 15 Μαίου 2012, 18:03
Γιατί δε θέλουμε να δούμε τα δεδομένα ως έχουν;
1. Ο Σύριζα θέλει κυβέρνηση αριστερών, με επαναδιαπραγμάτευση έως και ακύρωση του μνημονίου, και το είχε δηλώσει πολλές φορές πριν τις εκλογές. Θα το έκανε αλλά από τη μια δεν δέχεται το ΚΚΕ, από την άλλη δε του βγαίνουν οι έδρες. Άρα δε μπορεί να το κάνει, και μένει σταθερό στις προεκλογικές του δεσμεύσεις.
2. Η ΝΔ και ΠΑΣΟΚ θέλουν κυβέρνηση συνέχισης του μνημονίου (σενάριο που εύχεται και η τρόϊκα) και με την στήριξη ή ανοχή της ΔΗΜ.ΑΡ θα μπορούσαν να το κάνουν. Όμως δεν το κάνουν γιατί γνωρίζουν ότι με τα μέτρα που είδη έχουν υπογράψει και που πρέπει να εφαρμόσουν θα εξαφανιστούν από τον πολιτικό χάρτη.
Εκτός αυτού αθετούν και τις προεκλογικές τους εξαγγελίες. Ο Αρχηγός της ΝΔ για παράδειγμα δεν σταματούσε να φωνάζει ότι αν δεν έπαιρνε αυτοδυναμία θα πήγαινε σε εκλογές ξανά και ξανά, αλλά το ίδιο βράδυ της 6ης Μαϊου άρχισε τα ακριβώς αντίθετα.
Αναγκαστικά λοιπόν μας πάνε σε εκλογές και πάλι.
Και εγώ τώρα σαν Έλληνας πολίτης που με ενδιαφέρει το μέλλον μου, αλλά πολύ περισσότερο το μέλλον των παιδιών και των εγγονιών μου σε ποιόν θα πρέπει να δώσω την ψήφο και την εντολή μου να κυβερνήσει την χώρα μου;
Σ αυτόν που με έφερε σ αυτήν την κατάσταση, και φανερά δείχνει ότι θέλει να συνεχίσει την ίδια πολιτική ζητώντας μάλιστα την στήριξη όλων;
Σ αυτόν που άλλα μου λέει προεκλογικά για να εκταμιεύσει την ψήφο μου;
Σ αυτόν που μένει σταθερός στην προεκλογική του θέση;
Σ αυτόν που μου λέει ευρώ και ας χρειαστούν 20 χρόνια ύφεσης;
Σ αυτόν που μου λέει πάμε να το παλέψουμε και αν δε τα καταφέρουμε και αναγκαστούμε να γυρίσουμε σε εθνικό νόμισμα, αλλά θα μας μείνει η αξιοπρέπειά μας;
Ε ναι. Δεν είμαι ψηφοφόρος του σύριζα, αλλά νομίζω εκεί με σπρώχνουν τα ντοκουμέντα.
Και ένα τελευταίο. Δεν είμαι ούτε φίλος της Χρυσής Αυγής, αλλά το να μη καλούν τον αρχηγό της σε συσκέψεις εκλεγμένων από τον λαό κομμάτων, είναι πραγματική Χούντα, απρέπεια, και υποβάθμιση 430.000 Ελλήνων.
Ευχαριστώ και θα εκτιμούσα την γνώμη σας για τα παραπάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου