Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Γιατι μας ενοχλει η βιντεοσκοπηση?????????????????


Πολλά βήματα πίσω

Καλησπέρα,
Φίλε Κώστα Ρίππη, σε θυμάμαι κάμποσες φορές να βιντεοσκοπείς συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου στην Παλλήνη…
Αλήθεια, πόσες φορές ζήτησες την άδεια για να το κάνεις  και πόσες σου το αρνήθηκαν;
Φίλε Φώτη Κουφόπουλε , σε θυμάμαι κάμποσες φορές να βιντεοσκοπείς συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου στην Παλλήνη…
Αλήθεια, πόσες φορές ζήτησες την άδεια για να το κάνεις  και πόσες σου το αρνήθηκαν;
Φίλε Γιάννη Τιλκιτζή, νομίζω και για σένα μπορώ να πώ τα ίδια… 
Δεν σας καταλογίζω τίποτα φίλοι μου και να με συγχωρείτε που σας επικαλούμαι… 
Έχω, όμως, πέσει από τα σύννεφα και προσπαθώ να καταλάβω τι έγινε σήμερα στο Δημοτικό Συμβούλιο…
Προσπαθώ να καταλάβω γιατί ο Θόδωρος ο Σταματίου σήκωσε το χέρι του και ψήφισε ότι απαγορεύεται αυτό που μέχρι χθές θεωρούσε αυτονόητο!
Προσπαθώ να καταλάβω γιατί η Ειρήνη βιάστηκε να δηλώσει ότι απαγορεύεται αυτό που μέχρι χθές θεωρούσε αυτονόητο!
Προσπαθώ να μείνω με τα ερωτηματικά και την απορία και να μην αφήσω το θυμό και την αγανάκτηση να με παρασύρει.
Δεν θα επιχειρηματολογήσω για το ‘λάθος’ της απόφασης.
Θα ήταν –τουλάχιστον- αφελές να προσπαθήσω να αποδείξω το αυτονόητο.
Με όση νηφαλιότητα μπορώ να διαθέσω, θεωρώ ότι ήταν μια ήττα για τις  δημοκρατικές διαδικασίες στο Δήμο μας και ίσως ένα κακό προμήνυμα για τις μελλούμενες εξελίξεις.
Περιορίζομαι σ’ αυτό το συναισθηματικά φορτισμένο –πρώτο- ξέσπασμα.
Η πολιτική ερμηνεία ας γίνει από άλλους.
Ισως το κάνω κι εγώ αργότερα.
Πολύ θαθελα να υπάρξουν και εξηγήσεις, αν κάποιοι το θεωρούν αναγκαίο.
Καληνύχτα.
Δημήτρης Κοτρώνης
ΣΧΟΛΙΟ ΚΩΣΤΑ ΡΙΠΗ

Αγαπητέ Δημήτρη γεια σου,

Δεν έχω προσωπική εικόνα για το συμβάν αλλά γενικότερα ήμουν και θα είμαι πάντα υπέρμαχος της ενημέρωσης χωρίς σκοπιμότητες με απαραίτητο συστατικό την τεκμηρίωση. Όσον αφορά στον δικό σου ρόλο μέσα από την Ένωση, τις Συλλογικότητες και τους κοινωνικούς αγώνες, πιστεύω ότι κοσμείς με την παρουσία σου τις διαδικασίες.

Για την παρούσα Δημοτική Αρχή για την οποία είχα και εγώ συμμετοχή ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, έχω δώσει ψήφο εμπιστοσύνης και θα είμαι δίπλα για την επίλυση θεμάτων που μπορώ να συνεισφέρω με τις επιστημονικές μου γνώσεις. Δεν στηρίζω όμως σε καμμία περίπτωση ακραίες συμπεριφορές από όπου και αν προέρχονται.

Πολλούς χαιρετισμούς και λίγη υπομονή γιατί πεδίο δόξης υπάρχει για όλους μας. Δεν περισσεύει κανείς μας.

Κώστας

πηγή  Pressing News


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου