Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Η απάντηση της Νικόλ Κυριακοπούλου στα λεγόμενα του προέδρου του ΕΑΚΝ Αγίου Κοσμά για τους ξενώνες



Σε πρόσφατες δηλώσεις του στο αθλητικό site contra.gr, ο πρόεδρος του αθλητικού κέντρου του Αγίου Κοσμά, Περικλής Λύτρας, περιέγραψε από τη δική του οπτική γωνία φυσικά, την κατάσταση που επικρατεί στους ξενώνες καθώς και το πολυσυζητημένο θέμα με τη σουίτα της Κατερίνας Θάνου. Παρακάτω, η απάντηση της Νικόλ στις δηλώσεις του κ. Λύτρα.
“Με αφορμή της επανειλημμένες δηλώσεις του προέδρου του ΕΑΚΝ Αγ. Κοσμά, κ Λύτρα, στο πρόσωπό μου και τις γενικότερες δηλώσεις του όπως αναφέρθηκαν στο ρεπορτάζ του contra.gr στις 03.02.2012 παρακαλώ βρείτε παρακάτω την απάντησή μου.
Τα πράγματα να λέγονται με τ’ όνομά τους.
Ενίοτε οι άνθρωποι αρέσκονται σε πομπώδεις δηλώσεις με σκοπό την αυτοπροβολή τους. Στην
προσπάθειά τους αυτή, συχνά έχουν παραβατική συμπεριφορά και ψεύδονται ή συκοφαντούν.
Ο πρόεδρος του ΕΑΚΝ Αγ. Κοσμάς κύριος Λύτρας, για πολλοστή φορά προέβη σε δημόσιες ψευδής δηλώσεις αναφερόμενος σε υποτιθέμενη δική μου παραβατική συμπεριφορά σχετικά με το δικαίωμά μου διαμονής στις εγκαταστάσεις των ξενώνων.
Αν και πραγματικά απεχθάνομαι την δημόσια αντιπαράθεση, είμαι υποχρεωμένη να παραθέσω τα πραγματικά γεγονότα και να επικαλεστώ κάθε νόμιμο δικαίωμά μου εάν στο μέλλον συνεχιστεί η ψευδής αναφορά στο πρόσωπό μου.
Η χρήση των ξενώνων του ΕΑΚΝ έχουν δοθεί στις Ομοσπονδίες και εκείνες με τη σειρά τους αποφασίζουν για το ποιοι αθλητές δικαιούνται να διαμένουν. Αν αυτό δεν είναι αληθές ας βγουν οι Ομοσπονδίες να το διαψεύσουν. Διαμένω σε ένα από τα δωμάτια – ξενώνες του αθλητικού κέντρου τα τελευταία 4 χρόνια. Το δικαίωμα της χρήσης του ξενώνα των 20τμ, μου δόθηκε από τον ΣΕΓΑΣ λόγω της αθλητικής μου ιδιότητας και των διακρίσεών μου.
Τέλη Σεπτεμβρίου μου γνωστοποιήθηκε ότι ένα από τα πιο ευρύχωρα δωμάτια που υπάρχουν (και που συμπτωματικά διέμενε η κυρία Θάνου) θα άδειαζε. Πράγματι, μου το επιβεβαίωσε η κυρία Θάνου και αμέσως επικοινώνησα με τον πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ κ. Σεβαστή για να ζητήσω την άδεια να κάνω χρήση του συγκεκριμένου ξενώνα. Η άδεια μου δόθηκε και μάλιστα γραπτώς, ενώ ο ΣΕΓΑΣ την κοινοποίησε στην Διοίκηση του ΕΑΚΝ (αρ. πρωτοκόλλου 2088).
Μετά την πάροδο 20 ημερών από την ημέρα που μου δόθηκε η άδεια να χρησιμοποιήσω τον συγκεκριμένο ξενώνα και επειδή δεν κατέστη δυνατόν να συναντηθώ με την κυρία Θάνου (όχι με δική μου υπαιτιότητα) για να πάρω τα κλειδιά, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω κλειδαρά για να μπω στο ξενώνα που επαναλαμβάνω μου δόθηκε εγγράφως το δικαίωμα χρήσης του από τον ΣΕΓΑΣ ο οποίος είναι ο μόνος υπεύθυνος φορέας.
Ακολούθησαν τα παρακάτω γεγονότα:
  1. Ο Διευθυντής του ΕΑΚΝ κ. Γκόνης, εν απουσία Προέδρου και νέας Διοίκησης, αποφάσισε αυθαίρετα να με εμποδίσει στην μετακόμισή μου. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι που έστειλε είχαν απαράδεκτη επιθετική συμπεριφορά και με έβρισαν. Επιπλέον, κάποιος υπάλληλος αποφάσισε να μου κάνει και αναφορά επειδή μπήκα στον ξενώνα χωρίς την άδεια του ΕΑΚΝ (!!!). Ζήτησα την αναφορά για να προβώ σε κάθε νόμιμο δικαίωμά μου (αρ πρωτοκ 2245) η οποία ουδέποτε μου δόθηκε.
  2. Η νέα Διοίκηση και ο Πρόεδρός της, κ. Λύτρας, με κάλεσε για να παραθέσω τα γεγονότα και μου ανακοίνωσε ότι το δικαίωμα χρήσης των ξενώνων θα γίνει με αξιοκρατικά κριτήρια που θα ανακοινωθούν από τον ίδιο στο άμεσο μέλλον (???).
  3. Πριν ανακοινωθούν τα κριτήρια αυτά, ο συγκεκριμένος ξενώνας που το δικαίωμα χρήσης του μου δόθηκε από την Ομοσπονδία μου, αυθαίρετα, δόθηκε από το ΕΑΚΝ σε αθλητή άλλης Ομοσπονδίας (!!!).
Επιπλέον, σε δηλώσεις του ο κύριος Λύτρας αναφέρεται στην κατάσταση των εγκαταστάσεων, καταγγέλλοντας τις συνθήκες διαβίωσης (πλυσταριά και τσαντίρια) και ενδεχόμενες αξιόποινες συμπεριφορές.
Επειδή οι δηλώσεις είναι γενικευμένες, άρα απευθύνονται και σε μένα, θα ήθελα να υπερασπιστώ το δικαίωμά μου να έχω (άκουσον, άκουσον) πλυντήριο για να πλένω τα ρούχα μου (!!!), ένα πολυκούζινο για να μαγειρεύω για να μην παραγγέλνω από τα delivery και ψυγείο (“εργογόνες συσκευές” σύμφωνα με τον κ. Λύτρα), όπως επίσης έχω την απαίτηση να υπάρχει ζεστό νερό, θέρμανση, να περνάει η υπηρεσία καθαριότητας να μαζεύει τα σκουπίδια και η ασφάλεια των ξενώνων (που υπάρχει) να διαφυλάσσει πιο αποτελεσματικά τον χώρο ώστε να ΜΗΝ παρατηρούνται αξιόποινες πράξεις (αν αυτές συμβαίνουν).
Όμως, το ΕΑΚΝ δεν είναι υπεύθυνο μόνο για τους ξενώνες, αλλά και για τα στάδια. Αυτά προηγούνται στην συντήρηση για να μπορούμε να γυμναζόμαστε αποτελεσματικά και ας έπονται οι ξενώνες των 20τμ….
Οι συνθήκες προπόνησης και προετοιμασίας, εν όψη Ολυμπιακών Αγώνων, είναι τουλάχιστον επιεικώς απαράδεκτες και κάθε μέρα, όλοι οι αθλητές, ρισκάρουμε την υγεία μας.
Το στάδιο που γυμναζόμαστε δεν έχει θέρμανση, μπάζει νερά όταν βρέχει, είναι βρώμικο, στα σκάμματα αλμάτων φυτρώνει χορτάρι και οι ρίζες των δέντρων έχουν καταστρέψει το ταρτάν. Το χόρτο του σταδίου είναι για να βόσκουν αγελάδες και όχι για να τρέχουν αθλητές.
Οι εγκαταστάσεις φτιάχτηκαν να εξυπηρετούν τις προπονητικές ανάγκες των Εθνικών Ομάδων και όχι να προσφέρουν “αθλητικό τουρισμό” όπως λέει ο πρόεδρος του κέντρου.
Τα προβλήματα είναι πολλά και ασφαλώς και πρέπει να λυθούν, όμως η πραγματικότητα πρέπει να λέγεται ολόκληρη και δεν πρέπει να διαστρεβλώνεται.
Με εκτίμηση,
Νικολέτα Κυριακοπούλου”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου