ΔΗΜΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗΣ : ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ, ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ( Δ.Ε. ΓΕΡΑΚΑ : ΤΕΤΑΡΤΗ 30-05-2012, ΩΡΑ 19:00 ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ - ΚΕΙΤΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ). ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ Δ.Ε. ΠΑΛΛΗΝΗΣ.
6:42 μ.μ. theodorosstamatiou
ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ, ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ
ΜΑΖΙ με τους δημότες και κατοίκους των δημοτικών ενοτήτων Παλλήνης, Ανθούσας και Γέρακα, του Δήμου Παλλήνης ΣΥΖΗΤΑΜΕ για το σήμερα και το αύριο της πόλης μας, για τα μεγάλα και μικρά θέματα .
Για να ακουστεί η γνώμη του καθενός και της καθεμιάς από εσάς.
Για να συναποφασίσουμε για το μέλλον της πόλης μας.
Ο Δήμαρχος Παλλήνης σας καλεί να παραστείτε στην διαβούλευση για την Δημοτική Ενότητα που κατοικεί ο καθένας για να συζητήσουμε τα προβλήματα, τις προοπτικές και τις δυνατότητες ανάπτυξης της πόλης μας.
Να σχεδιάσουμε όλοι μαζί ,Δήμος και Πολίτες, την πόλη που θέλουμε.
Πρόγραμμα Διαβούλευσης:
• Δημοτική Ενότητα Παλλήνης: Τετάρτη 23/5/2012 ,ώρα: 19:00μμ , Πολιτιστικό Κέντρο «Οινοποιείο Πέτρου» (Λ. Μαραθώνος 117, Παλλήνη )
• Δημοτική Ενότητα Γέρακα: Τετάρτη 30/5/2012 , ώρα 19:00μμ, Πολιτιστικό Κέντρο Γέρακα (Κλειτάρχου & Αριστείδου, Γέρακας)
• Δημοτική Ενότητα Ανθούσας: Τετάρτη 6/6/2012 , ώρα: 19:00μμ, στο Κ.Α.Π.Η. Ανθούσας
Αγαπητή συνδημότισσα/Αγαπητέ συνδημότη,
Τα προβλήματα, οι προοπτικές και το μέλλον της πόλης μας, αφορούν όλους μας αλλά και τον καθένα ξεχωριστά.
Καθημερινά βιώνουμε ανατροπές σε όσα θεωρούσαμε δεδομένα, με αποτέλεσμα να διαμορφώνονται διαρκώς νέες συνθήκες και προκλήσεις στο δρόμο μας.
Με σταθερότητα στις αρχές και στις αξίες μας, πιστεύουμε ότι μόνο μια ΔΥΝΑΤΗ και ΣΥΝΕΚΤΙΚΗ κοινωνία μπορεί να υπερβεί αυτές τις προκλήσεις και να διαμορφώσει ένα καλύτερο αύριο για εμάς και τα παιδιά μας.
Στο πλαίσιο αυτό διαμορφώσαμε ένα Σχέδιο Επιχειρησιακού Προγράμματος που αγκαλιάζει όλους τους τομείς δράσης του Δήμου μας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε κρίσιμους τομείς όπως η Κοινωνική Πολιτική, το Περιβάλλον, το Σχέδιο Πόλης, η Αποχέτευση, τα Θέματα Παιδείας & Υγείας καθώς και η αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιούργησε η παρατεταμένη οικονομική κρίση.
Αυτό το Σχέδιο Επιχειρησιακού Προγράμματος, τον οδηγό για τις δράσεις μας, καταθέτουμε στην κρίση σου και στην κριτική σου, προσδοκώντας και με τις δικές σου προτάσεις μέσα από ένα εποικοδομητικό διάλογο, να το βελτιώσουμε, να το εμπλουτίσουμε και από κοινού να εκτιμήσουμε με όραμα και ρεαλισμό τα επόμενα βήματα για το κτίσιμο μιας πόλης για όλους τους πολίτες.
Σε ΚΑΛΩ να συμβάλλεις σ΄ αυτή την συζήτηση, να καταθέσεις τις δικές σου απόψεις και προτάσεις ,να συμμετέχεις και εσύ στην διαμόρφωση των πολιτικών του Δήμου μας, να σχεδιάσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ το μέλλον της πόλης μας.
Ο Δήμαρχος Παλλήνης
Αθανάσιος Ζούτσος
Κατεβάστε το ερωτηματολόγιο της Δημόσιας Διαβούλευσης πατώντας ΕΔΩ
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ( Δ.Ε ΠΑΛΛΗΝΗΣ ).
Γιάννης Πατίλας : Δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια ανοχής των κατοίκων για την αδιαφορία και την απραξία των διοικούντων της Παλλήνης
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ Τ.Δ.Σ.
Θεωρώ ότι το Τοπικό Δημοτικό Συμβούλιο Παλλήνης έχει πλέον την ευθύνη της πόλης μας, διότι αυτό ουσιαστικά εκπροσωπεί και αυτό πρέπει να δει τα προβλήματα, να τα μελετήσει, να προτείνει λύσεις και να επιδιώξει αποφασιστικά την επίλυση τους.
Δεν υπάρχουν πλέον περιθώρια ανοχής των κατοίκων για την αδιαφορία και την απραξία των διοικούντων αυτής της πόλης. Έχουμε πλέον νέα διοίκηση με πολλές υποσχέσεις και εμπειρία.
Τέλος το κακό χθες, αρχίζει το σήμερα. Έχετε υποχρέωση και καθήκον να αλλάξετε την πόλη και την καθημερινότητα της. Αν νοιώθετε ότι δεν μπορείτε να την μεταμορφώσετε σε πραγματική πόλη ή ζητήστε βοήθεια από ειδικούς ή παραιτηθείτε. Άλλος δρόμος δεν υπάρχει. Εκλεγήκατε για προσφορά στην πόλη και όχι για ατομικές προβολές και επιδιώξεις.
Και εσείς κύριε δήμαρχε -Θ. Ζούτσο- έχετε υποχρέωση να αξιολογήσετε την κατάσταση του ανθρωπίνου δυναμικού και αναλόγως να βοηθήσετε το Τ.Δ.Σ. με τεχνική υποστήριξη ώστε να διαμορφωθεί πρόταση ανασχεδιασμού της πόλης με καταλυτικές και τολμηρές παρεμβάσεις. Χωρίς τόλμη η πόλη θα παραμείνει κακέκτυπο πόλης και ποτέ δεν θα αναπτυχθεί.
Αποσπασματικές παρεμβάσεις και μπαλώματα δεν λύνουν το πρόβλημα. Χρειάζεται ένας γενικότερος και ολοκληρωμένος ανασχεδιασμός της Παλλήνης.
Αυτό το πλάνο θα προσπαθήσω να δώσω επιγραμματικά και με βάση αυτό να γίνει συζήτηση, μελέτες και προτάσεις από το Τ.Δ.Σ.
Το ολοκληρωμένο αυτό σχέδιο ανασχεδιασμού που θα προκύψει να μπει σε εφαρμογή σε ένα συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα και όχι να μείνει στα συρτάρια σας.
Διαπιστώσεις:
Σήμερα πλην του βασικότερου προβλήματος της αποχέτευσης η Παλλήνη στερείτε από:
• Πεζοδρόμια
• Πεζοδρόμηση δρόμων
• Πράσινο γενικώς
• Κυκλοφοριακό
• Χώρους αναψυχής
• Χώρους στάθμευσης
• Αστυνόμευση
• Εμπορικότητα της πόλης
• Δημοτική συγκοινωνία
• Ολοκλήρωση εντάξεων περιοχών στο σχέδιο
Το πακέτο αυτών των παραμέτρων ελλείψεων δυσκολεύει την καθημερινότητα του πολίτη στην πόλη μας.
Όλα τα πεζοδρόμια είναι αδιάβατα και άχρηστα γιατί είναι στενά (μέχρι 0.90μ) και κατειλημμένα από αυτοκίνητα, δέντρα, κάδους απορριμμάτων, σκουπίδια, πινακίδες κλπ. Είναι απαγορευτική η κυκλοφορία πεζών, ατόμων με ειδικές ανάγκες και τρίτης ηλικίας.
Στους δρόμους τρέχουν μόνιμα λύματα βόθρων.
Πεζοδρόμηση δεν υπάρχει. Ουσιαστικά μόνο η Σαλαμίνος είναι πεζόδρομος (εθνική τράπεζα) στην οποία επιτρέπονται όλα. Προβλήματα δημιουργεί παρά εξυπηρετεί.
Πράσινο δεν υπάρχει ούτε στους δρόμους, ούτε στα προκήπια (πρασιές) των οικοπέδων.
Πάρκο κανένα, το πάρκο του λόφου αναξιοποίητο και εγκαταλειμμένο που χρησιμοποιείτε μόνο για φασολάδα και αετούς τη Καθαρή Δευτέρα.
Η κυκλοφορία οχημάτων στην πόλη δεν έχει αρχή και τέλος. Ο καθένας κυκλοφορεί όπως θέλει και παρκάρει όπου θέλει. Δικαιολογημένα εν μέρει, αφού χάθηκε ο σεβασμός στην πόλη και η ανάγκη τον υποχρεώνει κάπως να κινηθεί και να παρκάρει.
Δεν υπάρχει ούτε ένας χώρος στάθμευσης. Ούτε δημοτικός, ούτε ιδιωτικός.
Έχουμε και αστυνομικό τμήμα και δημοτική αστυνομία χωρίς να έχουμε αστυνόμευση και περιπολίες (νυχτερινές και ημερήσιες).
Νηπιαγωγεία, βρεφονηπιακοί σταθμοί κλπ. Και έλλειμμα υπάρχει και πρόβλεψη δεν υπάρχει για την αναμενόμενη αύξηση του πληθυσμού. Την επόμενη δεκαετία θα διπλασιαστούν τουλάχιστον. Η αύξηση του πληθυσμού από μόνη της θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα αν δεν ληφθεί υπ'οψιν σοβαρά από τώρα.
Αυτά είναι τα βασικά προβλήματα που πρέπει να ληφθούν υπ'όψιν σε μια ολοκληρωμένη μελέτη αναμόρφωσης της πόλης.
Τι πρέπει να γίνει:
Αύξηση του πλάτους όλων των πεζοδρομίων σε 2 έως 2.5 μ από την μια ή τις δύο πλευρές ανάλογα με το πλάτος του δρόμου και τις προβλέψεις της κυκλοφοριακής μελέτης.
Θέσεις στάθμευσης από τη μία πλευρά.
Δεντροφύτευση όλων των πεζοδρομίων.
Υποχρεωτική δεντροφυτευση όλων των προκηπίων των οικοπέδων με εργασία και δωρεάν δέντρα από τον δήμο.
Μία είσοδο αυτοκινήτου για κάθε πρόσοψη οικοπέδου και όχι όλο το οικόπεδο.
Δημιουργία δημοτικού χώρου στάθμευσης με αγορά ή ενοικίαση ανοικοδόμητων οικοπέδων.
Πεζοδρόμηση δρόμων με δεντροφυτευση και ενεργοποίηση της υπάρχουσας οδού Σαλαμίνος.
Πεζοδρόμηση της οδού Εθνικής Αντίστασης από Λ. Μαραθώνος εώς Λεονταρίου
Πεζοδρόμηση της Γρηγ.Έ από βυζαντίου έως μαραθώνος
Να απαγορευτούν τα φορτηγά από εθνικής αντίστασης.
Πεζοδρόμηση της Λ. Μαραθώνος από εθνική τράπεζα (παλλάδος Αθηνάς) έως το γήπεδο.
Κατεδάφιση του δημαρχείου που είναι και παράνομο και επικίνδυνο αφού είναι χαρακτηρισμένο κόκκινο από τους σεισμούς.
Ανάπλαση όλου του χώρου από το δημαρχείο (Μαραθώνος) Δημοτικά Ιατρεία -εθνικής αντίστασης- και δημοτικού σχολείου με πεζοδρόμηση των ενδιάμεσων δρόμων.
Αξιοποίηση του πύργου σε δημοτική καφετέρια.
Απομάκρυνση του νηπιαγωγείου από τον παραπάνω χώρο της πλατείας
Ανασχεδιασμός της παιδικής χαράς της πλατείας
Τριώροφο υπόγειο χώρου στάθμευσης στον χώρο μεταξύ δημαρχείου και δημοτικού σχολείου
Η Λ.Μαραθώνος προς το παρόν να περιοριστεί σε μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και οι δύο λωρίδες που θα καταργηθούν να γίνουν θέσεις στάθμευσης ελεγχόμενες από το δήμο. Έτσι θα περιορισθεί και η κίνηση στη Μαραθώνος από τα διερχόμενα αυτοκίνητα.
Η Λ.Μαραθώνος τα Σαββατοκύριακα να παραμένει κλειστή με ανάλογη κυκλοφοριακή ρύθμιση και ενημέρωση και να αποδίδεται στους κατοίκους για ψυχαγωγία
Να γίνει περιφερειακός δρόμος είτε νότια είτε βόρεια της Παλλήνης ώστε να γίνει ευκολότερο το σχέδιο πεζοδρόμησης της Μαραθώνος
Απαλλοτρίωση οικοπέδων για πράσινο και χώρους αναψυχής όπως τα 22 στέμματα του Μπόμπολα στη Λεονταρίου και το οικόπεδο του ΟΣΚ (άχρηστο) επίσης στη Λεονταρίου.
Να απομακρυνθεί το νεκροταφείο και να εγκατασταθεί στον ορεινό όγκο Πεντέλης με παράλληλη συχνή σύνδεση με δημοτική συγκοινωνία. Δεν είναι δυνατόν νεκροταφείο να βρίσκεται στην καρδιά Αθλητικού κέντρου.
Ο νέος δήμος να αποκτήσει μία ποδοσφαιρική ομάδα και να χρησιμοποιεί το γήπεδο Γέρακα ώστε ο χώρος της Παλλήνης να γίνει χώρος άθλησης για τους κατοίκους της Παλλήνης.
Να απομακρυνθούν τα απορριμματοφόρα από το γήπεδο σε άλλη θέση στον ορεινό όγκου Πεντέλης.
Να αξιοποιηθεί με ανάπλαση ο χώρος από Λόφο Εντισον εως νεκροταφείο (αφού απομακρυνθεί το νεκροταφείο) και όλα μαζί να γίνουν ένα τεράστιο πάρκο.
Να παραμείνουν και να εγκατασταθούν νέες υπηρεσίες εντός Παλλήνης ώστε να αναπτυχθεί η εμπορικότητα της πόλης και όχι να μεταφερθούν όλες στο Γέρακα όπως διαφαίνεται.
Να καταγραφούν καινά αξιοποιηθούν τα δημοτικά κτήματα
Να περιπολείται η πόλη ιδίως τη νύχτα από περιπολικά δημοτικής αστυνομίας και ΕΛΛΑΣ.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι να υποχρεωθούν να φέρουν προτάσεις βελτίωσης της πόλης από τον Δήμαρχο.
Το Τ.Δ.Σ. να εκδίδει μηνιαίο δελτίο τύπου με τα πεπραγμένα του και τις προτάσεις των δημοτικών συμβούλων ώστε οι πολίτες να έχουν πλήρη γνώση τι γίνεται και ποιος δουλεύει.
Ο πρόεδρος του Τ.Δ.Σ. να αναθέτει θέματα στους συμβούλους και αυτοί να φέρνουν προτάσεις και εισηγήσεις.
Η εξέδρα να καταργηθεί στις παρελάσεις, μόνο αλαζονεία καλλιεργεί. Επίδειξη μόνο με προβολή έργου και όχι με πασαρέλα.
Να καθιερωθεί αξιολόγηση των δημοτικών συμβούλων με κάποιο τρόπο ώστε να αντιληφτούν τον ρόλο τους και να προσπαθήσουν περισσότερο.
Να ενωθούν οι περιφερειακοί σύλλογοι σε έναν ισχυρό και να δοθούν γραφεία από τον δήμο και τεχνική υποστήριξη.
Τα σχολικά λεωφορεία να παρκάρουν εκτός κέντρου πόλης.
Να διαπλατυνθούν όλοι οι στενοί δρόμοι.
Να γίνουν αποτμήσεις σε γωνίες που εμποδίζουν την ορατότητα.
Να ξηλωθούν όλες οι επικίνδυνες πινακίδες στους κεντρικούς δρόμους είτε διαφημιστικές είτε φωτισμού είτε χαμηλές ακαλαίσθητες είτε παράνομες.
Η τοποθέτηση των πάσης φύσεως πινακίδων να εποπτεύονται από τον δήμο τόσο για το σημείο όσο και για την αισθητική τους.
Επιμέτρηση όλων των καλυμμένων χώρων για δημοτικά τέλη. Υπάρχει αυθαιρεσία, κατάχρηση και αδικία. Πληρώνουν λίγοι και για λίγα τετραγωνικά.
Έλεγχος και αυστηρά πρόστιμα για αυτούς που αμελούν για τη ροή των βόθρων στους δρόμους αλλά και για αυτούς που τα έχουν συνδέσει με το δίκτυο όμβριων.
Να ιδρυθεί γραφείο (πέραν από το συνήγορο του πολίτη) παραπόνων προβλημάτων και προτάσεων για τον πολίτη. Όχι κυτίο παραπόνων αλλά γραφείο με υπεύθυνο άνθρωπο ώστε να μπορεί να αξιολογεί και να προτείνει λύσεις.
Το Τ.Π.Σ. να πραγματοποιεί εβδομαδιαίες συναντήσεις με γειτονιές, συλλόγους και φορείς της πόλης, ώστε να συγκεντρώνει προβλήματα και απόψεις.
Η εμπορικότητα της πόλης είναι χαμηλή σε σχέση με τα υψηλά ενοίκια. Θα πρέπει να γίνει παρέμβαση από το Τ.Δ.Σ. στους κατοίκους να προτιμούν καταστήματα της περιοχής.
Αυτές είναι λίγες προσωπικές μου σκέψεις και προτάσεις. Πιστεύω ότι μπορούν να εκτιμηθούν, να αξιολογηθούν και να μπουν σε ένα πρόγραμμα υλοποίησης βάσει ενός γενικότερου ανασχεδιασμού της πόλης.
Τέλος για το καλό του ενιαίου δήμου πρέπει να τελειώνουμε με τουςπάσης φύσεως ψιθύρους και τις διχαστικές φωνές τύπου Δ. Καρρά. Αυτάείναι δική σας ευθύνη κύριε Δήμαρχε και με την ανοχή σας γίνονται, καιμε αυστηρές συστάσεις σας πρέπει να σταματήσουν.
Γιάννης Πατίλας Δημότης Παλλήνης
23/5/2012
Αγγελάκης Αθανάσιος
Πρώην Αντιδήμαρχος Παλλήνης,
Κορίνθου 41, Παλλήνη 15351. Τηλ. 210 6032500, 6972270000 .
e-mail: angelakis.athanassios@gmail.co m
23 Μαΐου2012
Δημόσια Διαβούλευση για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα του Δήμου Παλλήνης.
Με αφορμή την σημερινή προγραμματισμένη συζήτηση για το επιχειρησιακό πρόγραμμα της Παλλήνης σας καταθέτω πολύ συνοπτικά κάποιες προτάσεις μου από την μέχρι τώρα εμπειρία μου ως Δημοτικός Σύμβουλος και Αντιδήμαρχος Παλλήνης.
Βακαλόπουλο ΠΕ 13. Η μοναδική ολοκληρωμένη ένταξη των τελευταίων ετών. Το κακό παράδειγμα αντιμετώπισης ενταγμένης περιοχής στο σχέδιο πόλης. Εγκρίθηκε το 2003, εισπράχθηκαν πάνω από 4 εκ. Ευρώ από εισφορά σε γη και χρήμα και υπολείπονται να εισπραχθούν αρκετά χρήματα ακόμα, ωστόσο κανένα έργο πλήν της ύδρευσης δεν έχει ολοκληρωθεί ούτε καν η διάνοιξη των δρόμων. Αποτέλεσμα να απαξιώνεται η περιοχή συνεχώς να μειώνεται η ζήτηση και η επιθυμία για αξιοποίηση της γης. Πρόταση: Να ληφθεί απόφαση από το Δημοτικό συμβούλιο που θα δεσμεύει τα προβλεπόμενα έσοδα από την εισφορά σε γη και χρήμα από κάθε έγκριση σχεδίου οποιασδήποτε πολεοδομικής ενότητας, να επιστρέφουν ανταποδοτικά σε αυτήν για έργα υποδομής όπως άλλωστε ορίζει ο νόμος. Αν δεν υπάρχει τέτοια δέσμευση τότε στην ουσία η κάθε έγκριση δεν έχει ουσιαστικά κανένα νόημα.
Κέντρο Παλλήνης. Νέο κτήριο Δημαρχείου και Χώροι Στάθμευσης.Να βρεθεί χώρος για την δημιουργία χώρου στάθμευσης για την εξυπηρέτηση των κατοίκων ,της αγοράς και την καλλίτερη κυκλοφοριακή λειτουργία της Λεωφ. Μαραθώνος. Ο προβλεπόμενος χώρος για ανέγερση Δημαρχείου μπροστά στο Λύκειο και επί της Μαραθώνος με βρίσκει σύμφωνο με την προϋπόθεση να προβλεφθεί και να κατασκευαστεί εκεί υπόγειο γκαράζ ίσο σχεδόν με το οικόπεδο και σε δύο ορόφους έτσι ώστε να στεγάσει τις ανάγκες των υπό λειτουργία υπηρεσιών αλλά και των κατοίκων . Να εξεταστεί προσεκτικά αν οι λειτουργίες αυτές επιβαρύνουν κυκλοφοριακά υπέρμετρα την περιοχή και να λάβετε υπόψη εναλλακτικά : α) η δημιουργία γκαράζ υπόγεια της Πλατείας Ελευθερίας όπως άλλωστε προέβλεπε παλαιά απόφαση του Δημ. Συμβουλίου ή β) να εγκαταλειφθεί η ιδέα κατασκευής Δημαρχείου στη Λεωφ. Μαραθώνος και να κατασκευαστεί Δημαρχείο στον χώρο που έχει προβλεφθεί στην Πολεοδομική Ενότητα «Πολεοδομικό Κέντρο» οπότε και ο χώρος του Παλαιού ποδοσφαίρου στη Λ. Μαραθώνος παραμείνει διαθέσιμος για χώρο στάθμευσης ίσως και πολύ-όροφο κτήριο.
Αδιάνοιχτοι δρόμοι στο κέντρο πόλης - Ρυθμίσεις
1.Οδός Μιαούλη. Να υλοποιηθεί η πράξη αναλογισμού στην οδό Μιαούλη και να διανοιχτεί ώστε να συνδεθεί με την οδό Μιλτιάδου στο σημείου που υπάρχει το σπίτι Χουντάση.
2.Οδός Πεντέλης. Να διαπλατυνθεί αφού γκρεμιστεί το Δωμάτιο της κ. …… που βρίσκεται μέσα στην οδό Πεντέλης αριθ. ….. με βάσει την πράξη αναλογισμού
3.Οδός Πεντέλης – Λόφος Έντισον. Να ασφαλτοστρωθεί ο Αγροτικός δρόμος από την οδό Πεντέλης που φτάνει μέχρι το συρματόπλεγμα του κτήματος Ασυρμάτου κοντά στο κολυμβητήριο και να συνδεθεί με τον δρόμο που έρχεται από Αγίου Αθανασίου βόρεια του αμαξοστασίου του Δήμου. Αυτό θα εξυπηρετήσει όσους κινούνται από το κέντρο, το Αθλητικό κέντρο και προς Άγιο Αθανάσιο – Ανθούσα και αντίστροφα και επιπροσθέτως θα αποφεύγεται η κίνηση στην οδό Πεντέλης από και προς κέντρο στο επικίνδυνο στενό σημείο της κατά μήκος του κεντρικού ρέματος. Με δεδομένο ότι το τμήμα της Πεντέλης στο Καραούζι από το συνεργείο Τσεμπελίκου και κατά μήκος του ρέματος έχει εξαιρεθεί από το σχέδιο ως δασικό μπορεί να μονοδρομηθεί σε συνδυασμό με την τακτοποίηση του παραπάνω αγροτικού δρόμου. Για την ανακούφιση της κυκλοφορίας του κέντρου Παλλήνης και με την προοπτική της ένταξης στο σχέδιο πόλης της Π.Ε. 3, να προβλεφθεί η δημιουργία γέφυρας που θα συνδέσει την ενότητα αυτή την οδό Πεντέλης (Άγιο Αθανάσιο) με την οδό Σαλαμίνος (Λόφο Παλλήνης).
Λεωφ. Κύπρου Πανόραμα. Να κατασκευαστεί έστω και μέρος - για λόγους οικονομίας - από το όλο πλάτος του δρόμου της Λ. Κύπρου και να συνδεθεί από Μαραθώνος μέχρι την Αρχιμήδους για να εξυπηρετηθούν τα αποκομμένα τμήματα του Πανοράματος Ιωνίας και Αρχιμήδους. Θα εξυπηρετήσει ωστόσο τα μέγιστα και τους κατοίκους του Ντραφίου και όχι μόνον. Με την κατασκευή αυτού του δρόμου Θα απαλλαγεί η οδός Ελαιώνων και το κέντρο Παλλήνης από την βαριά κυκλοφορία εξαιτίας του Ντραφιού και του σχολείου ΚΩΣΤΕΑ ΓΕΙΟΤΟΝΑ.
Νεκροταφείο Παλλήνης: Είναι μεγάλο το πρόβλημα επάρκειας χώρου . Σημειωτέον κατά την περίοδο της αρμοδιότητάς μου επεκτείναμε άτυπα τον χώρο του νεκροταφείου ανατολικά μέσα στα 36 στρέμματα που λάβαμε ως δήμος από την εισφορά σε γη του κτήματος ΟΤΕ. Έτσι εξυπηρετήθηκε ο Δήμος μέχρι σήμερα. Πρότασή μου είναι είτε να επεκταθεί προσωρινά ακόμα πιο πολύ μέσα στο κτήμα ΟΤΕ ή να ευρεθεί άλλος χώρος. Μπορεί επίσης ο διπλανός χώρος των 5500 τμ, που στεγάζεται το αμαξοστάσιο ( αν μεταφερθεί σε άλλο χώρο το αμαξοστάσιο ), να χρησιμοποιηθεί για την επέκταση του Νεκροταφείου και συμπληρωματικές άλλες λειτουργίες όπως α) Χώρος 300 τμ περίπου για Τελετές μνημόσυνα κλπ ή καταστήματα μικρού μεγέθους που θα εκμισθώνονται σε επιχειρηματίες δημότες για πώληση ειδών σχετικών με το χώρο.
2ο Νεκροταφείο Παλλήνης. Μακροπρόθεσμα πρέπει να βρεθεί (αγοραστεί) κατάλληλος χώρος (επιτρέπεται παντού με Πράξη χωροθέτησης από ΥΠΕΚΑ) για την ίδρυση και δημιουργία του 2ουΝεκροταφείου Παλλήνης που θα καλύπτει της ανάγκες ολόκληρου του σημερινού Δήμου. Στο νέο Νεκροταφείο θα εξυπηρετούνται και διατίθενται κατ αρχήν τάφοι 3ετούς ταφής μόνον. Όλοι οι διαθέσιμοι τάφοι των Νεκροταφείων Γέρακα και Παλλήνης θα πωληθούν ως οικογενειακοί τάφοι εξοικονομώντας έτσι ένα μεγάλο κεφάλαιο το οποίο ουσιαστικά θα καλύψει την αγορά και τα έξοδα υποδομής και δημιουργίας του νέου νεκροταφείου.
Κτήμα ΟΤΕ από εισφορά σε γή (36 στρέμματα). Να γίνει εμπεριστατωμένη μελέτη για την αξιοποίησή του ως χώρο Αθλητισμού με συγκεκριμένες λειτουργίες – χωροταξία και να προβλεφθεί ικανός χώρος στάθμευσης για την εξυπηρέτηση ολόκληρου του Αθλητικού κέντρου Να σημειωθεί ότι αυτή τη στιγμή τα 2 γήπεδα ποδοσφαίρου εξυπηρετούνται από τους παρακείμενους δρόμους. Να εξεταστεί η διάθεση μέρος του χώρου στο Νεκροταφείο για την επέκτασή του. Η διαμόρφωση του χώρου να καλυφθεί από την είσπραξη οφειλής των ιδιοκτητών σε χρήμα (αρκετά μεγάλο ποσό) που μάλλον δεν έχει εισπραχθεί ακόμα.
Αμαξοστάσιο Δήμου, Ανακύκλωση, Σταθμός Μεταφόρτωσης (Σ.Μ.Α.) Να αγοραστεί κατάλληλος χώρος δια το αμαξοστάσιο ολόκληρου του Δήμου, την διαχείριση ανακυκλούμενων υλικών καθώς και οικοδομικών υλικών. Στον ίδιο χώρο μπορεί να λειτουργήσει Σταθμός μεταφόρτωσης οικιακών και λοιπών απορριμμάτων . Το κτήμα αυτό μπορεί να συνδεθεί με την αγορά του νέου νεκροταφείου ήτοι να είναι δηλαδή σε ενιαίο χώρο που θα οργανωθεί χωροταξικά έτσι ώστε όλες οι λειτουργίες να μην επηρεάζονται αρνητικά μεταξύ τους και αισθητικά να πρόσκεινται φιλικά προς το περιβάλλον αφού δημιουργηθεί η κατάλληλη υποδομή. Έχουμε όλοι μας μια εμπειρία από τη λειτουργία του Σταθμού Μεταφόρτωσης στο κτήμα του Μεγάλου ρέματος λειτουργώντας τον χωρίς καμία υποδομή επί 2 χρόνια πειραματικά εξυπηρετηθήκαμε πάρα πολύ και ιδιαίτερα την περίοδο πριν και μετά τους Ολυμπιακούς αγώνες. Ο σταθμός θα εξοικονομήσει τεράστια ποσά σε καύσιμα, φθορές των απορριμματοφόρων, τέλη διοδίων καθώς και σε εργατοώρες. Για το αμαξοστάσιο απολαύσαμε το νοικοκύρεμα όλων των οχημάτων του Δήμου από τότε που αποκτήθηκε, όμως τώρα πρέπει να προβλέψουμε τις ανάγκες που μας πιέζουν. Στην ανακύκλωση πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα διότι δεν είναι ξεκομμένη από την αποκομιδή των απορριμμάτων. Αν γίνει συστηματική η ανακύκλωση τότε η αποκομιδή των οικιακών απορριμμάτων θα μειωθεί μέχρι και 60 %.
Αξιοποίηση περιουσίας του Δήμου.
α) Κτήμα Πεδίου Άρεως Λόφου Παλλήνης 12000 τμ. Ένας ανεκτίμητος χώρος αναψυχής για όλους τους Δημότες εγκαταλελειμμένος και κατεστραμμένος. Πρέπει να εξεταστεί κάθε δυνατότητα αξιοποίησής του.
β) Φυτώριο Λουτρό Παλλήνης για άτομα με ειδικές ανάγκες (Δίπλα από το πρώην Μουσικό Γυμνάσιο. Ένας χώρος που ποτέ δεν μάθαμε πως ακριβώς δημιουργήθηκε (λέγεται με την συνεργασία των Δημ. Επιχειρήσεων Δήμου Χολαργού και Δήμου Παλλήνης) εγκαταλελειμμένος και λεηλατημένος από το 2002.
γ) Κτήμα ΟΣΚ 7500 τμ για την Ανέγερση 2ου Γυμνασίου την οδό Λεονταρίου. Αγοράστηκε την περίοδο 1995 1997 περίπου (αρκετά εκατομμύρια) με τον σκοπό αυτό ωστόσο η χρήση γης ήταν «Γεωργική» κι έτσι παρέμεινε ανεκμετάλλευτο. Μήπως πρέπει να γίνει παρέμβαση αίτημα στο ΥΠΕΚΑ για την αλλαγή χρήσης; Μπορεί εκεί να στεγαστούν ανάγκες κυρίως νηπιαγωγείο ή άλλο σχολείο.
δ) Κτήμα 5500 τμ περίπου Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων. Γέφυρα Πλουτάρχου στο μεγάλο ρέμα Ραφήνας. Αγοράστηκε και στοίχισε αρκετά εκατομμύρια. Έγινε προσπάθεια να κατασκευαστεί αλλά λόγω επαφής με το ρέμα και της χρήσης γής ως «Γεωργική» δεν ευόδωσε να πραγματοποιηθεί. Σήμερα είναι έρμαιο και χώρος εναπόθεσης μπαζών. Απαιτείται αξιοποίησής του.
γ) Κτηματολόγιο. Δήλωση περιουσίας του Δήμου. Να εξεταστεί λεπτομερώς η καταγραφή των Δημοτικών κτημάτων και κοινοχρήστων χώρων του Δήμου μας και να συμπληρωθούν – δηλωθούν στο εν εξελίξει κτηματολόγιο που ήδη βρίσκεται στην τελική φάση οριστικοποίησης. Στην περίπτωση αυτή πρέπει να συνταχτούν τοπογραφικά διαγράμματα με το κρατικό σύστημα συντεταγμένων ΕΓΣΑ ’87, προστατεύοντας έτσι την περιουσία από επίδοξους καταπατητές. Αν δεν δοθεί ανάλογη σημασία στο ζήτημα τα περισσότερα κοινόχρηστα ή κτήματα. Αρκετά από τα κτήματα αυτά είχαν καταπατηθεί και πρέπει να ξεκαθαριστούν. Να δημιουργηθεί ηλεκτρονικό αρχείο με όλα τα κτήματα έτσι ώστε να είναι προσβάσιμα σε όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους, άλλους παράγοντες και δημότες για να δίνεται η δυνατότητα για μελέτη και αξιοποίησή τους.
Σε συνέχεια των παραπάνω και μέσα στα χρονικά πλαίσια της διαβούλευσης θα μου δοθεί η ευκαιρία και θα επανέλθω σε περαιτέρω προτάσεις και παρατηρήσεις.
ΣΗΦΟΜΙΧΕΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
1. ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Μέχρι σήμερα δεν έχει αξιοποιηθεί η ύπαρξη του αμαξοστασίου του ΟΑΣΑ στην Ανθούσα για δρομολόγηση νέων λεωφορειακών γραμμών εντός του Δήμου με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των κατοίκων από τους Σταθμούς του ΜΕΤΡΟ – ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ( Παλλήνη, Κάντζα) προς τα κέντρα των Δημοτικών Ενοτήτων Ανθούσας, Γέρακα, Παλλήνης.
Θεωρώ αναγκαίο να βρεθεί άμεσα λύση.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ:
1)Δημαρχείο Γέρακα - ΜΕΤΡΟ Παλλήνης-Πανόραμα και αντίστροφα.
2)Ανθούσα-ΜΕΤΡΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ-ΜΕΤΡΟ ΚΑΝΤΖΑΣ- Κέντρο Κάντζας και αντίστροφα.
Προγραμματισμός δρομολογίων ανάλογα με τις ΑΦΙΞΕΙΣ-ΑΝΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΜΕΤΡΟ-ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ.
2. ΛΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΟΔΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
Πότε θα συζητηθεί το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο για λήψη απόφασης ;
3. ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΟΝΟΜΑΤΟΘΕΣΙΑΣ ΔΡΟΜΩΝ.
Πότε θα αρχίσει η τοποθέτηση τους ;
4. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΉΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΔΗΜΟΥ.
Πότε θα εφαρμοσθεί η επικυρωποιημένη συγκοινωνιακή μελέτη του Δήμου ;
5. ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ 2011-2012.
Τι ποσοστό του Τεχνικού Προγράμματος 2011-2012 εκτιμάτε ότι θα εκτελεσθεί μέχρι 31-12-2012 ;
6. ΚΟΠΗ ΧΟΡΤΩΝ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΧΩΡΩΝ.
Πότε θα ξεκινήσει ;
7. ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ Δ.Ε. ΠΑΛΛΗΝΗΣ.
Πότε θα λειτουργήσει ;
8. ΔΕΝΔΡΑ ΣΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ.
Πώς σκέπτεστε να λύσετε το πρόβλημα των φυτεμένων δένδρων που υπάρχουν στα μικρά πεζοδρόμια του ενός (1) μέτρου σ΄ όλη την πόλη;
9. ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.
Πού βρίσκεται η υλοποίηση της ;
1.
Posted in
Αναρτήθηκε από theodorosstamatiou
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου