Προκήρυξη με την οποία δίνεται ανάληψη ευθύνης για την επίθεση με γκαζάκια στο Αστυνομικό Τμήμα Γέρακα, εστάλη με ηλεκτρονικό μήνυμα στη zougla.gr.
Ακολουθεί ολόκληρη η προκήρυξη χωρίς παρεμβάσεις και αλλαγές:
Ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα που έθεσε η κυριαρχία και δείχνει να έχει πετύχει είναι να εμφυσήσει την ηθική της στο ευρύτερο κοινωνικό φάσμα.Ο τρόπος;Η Δημοκρατία.Πίσω από την επίπλαστη ευμάρεια,
τα ψεύτικα χαμόγελα,την χριστιανική ανιδιοτέλεια και την φιλανθρωπία κρύβονται εξουσιολάγνες συμπεριφορές και αμιγώς ιεραρχικά δομημένες σχέσεις. Εμεις αποκυρρήσοντας τη χριστιανικής κοπής θεωρία της ανιδιοτελούς συμπόνοιας προτάσσουμε την ευθύτητα της συντροφικής αλληλεγγύης.Αρεσκόμαστε στην αληθινή προσέγγιση της αλληλεγγύης,Αρνούμενοι να εκλάβουμε τους αιχμάλωτους συντρόφους μας σαν θύματα,βροντοφωνάζουμε την πίστη και τον σεβασμό μας που πηγάζει απο την αξιοπρεπή τους στάση. Η στηριξή μας προάγεται μέσω μιας ιδιοτελούς προσέγγισης της αλληλεγγύης,καθώς μέσω των επιλογών αγώνα των συντρόφων πραγματώνονται οι δικές μας διαθέσεις.Η περήφανη των συντρόφων που προωθούν τον επαναστατικό λόγο ατσαλώνει μέσα μας το συναίσθημα της αυτοπεποίθησης και προσδίδει στην επαναστατική προοπτική μια πολύ μεγαλύτερη δυναμική.Η ενσαρκωσή της συναντιέται στα επιθετικά συναισθήματα που σε ωθούν στη δράση,με όποιο τρόπο κρίνει ο καθένας δυνατό,αλλά που ΔΕΝ ΣΕ ΑΔΡΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΘΗΣΥΧΑΖΟΥΝ. "Ενάντια σε ένα κόσμο που χορεύει με την μουσική από τις αλυσίδες του" Σαν αναρχικοί επαναστάτες δεν μπορούμε να κάνουμε εκπτώσεις στο λόγο μας με σκοπό μια διευρυμένη απήχηση και μια οπαδική συγκατάβαση στις πράξεις μας.Δεν γυρεύουμε οπαδους και χειροκροτητές αλλά ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ.Γι' αυτο το λόγο με την κριτική μας κυνηγάμε να επιρρίπτουμε τις ευθύνες εκεί που αντιστοιχούν.Θα εθελοτυφλούσαμε αν ως έναν από τους κύριους λόγους της διαιώνησης της καπιταλιστικής οργάνωσης και αναβολής της επαναστατικής υπόθεσης δεν αντιλαμβανόμασταν την αδράνεια,την ατομική ανασφάλεια,την ιδιοκτησιακή καψούρα και την εθελοδουλεία των καταπιεσμένων κοινωνικά στρωμάτων. Την οξεία κριτική στις κοινωνικές συμβάσεις δεν την πραγματοποιούμε θέλοντας να αυτοανακυρηχθούμε ως η πεφωτισμένη ιντελιγκέντσια του κοινωνικού ιστού,αλλά γιατί πιστεύουμε στην ατομική δύναμη των αληθινών ανθρώπων.Στη δυνατότητα τους να σκοτώσουν και να θάψουν βαθιά τις ψευδαισθήσεις ορθώνοντας το ανάστημα του εγωισμού.Γιατί πιστεύουμε πως μέσα απο τη θιγμένη τους αξιοπρέπεια υπάρχει ένα δημιουργικό εγώ έτοιμο να αντιτεθεί σε οτι δε το εκφράζει,δυνατό να τα βάλει με την ατομοφάγα μάζα που φοβάται κάθε τι διαφορετικό.ΕΝΑ ΕΓΩ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Αν δεν τους θεωρούσαμε ικανούς θα κυνηγάγαμε απλά τη συναίνεσή τους και όχι τη συμμετοχή τους.Δεν μας ταιριάζουν όμως τέτοιες ηγετίστικες λογικές.Δεν βλέπουμε την επανάσταση σαν μια υπόθεση καθοδηγητών και ακολουθητών.Η δική μας προοπτική είναι η απελεύθερη,η χαοτική.Η συγκρότηση ενός δικτύου οργίσμενων και καλά οργανωμένων ομάδων μαχητών έτοιμες να επιτεθούν παντού και πάντα ως την αποδόμηση της υπάρχουσας κοινωνικής δομής.Έτσι δε μπόρουμε να κρατάμε το στόμα μας κλειστό μπροστά στην υποτακτικότητα και τη μιζέρια του όχλου.Θα πολεμάμε συνεχώς αυτή τη σκοτεινή πλευρά του ατόμου.Θα υποσκάπτουμε λυσσαλέα την ευθυγραμισμένη πορεία των φαινομενικά ταυτοποιημένων συμφερόντων μεταξύ εκμεταλλευτών και εκμεταλλευόμενων,αναδεικνύοντας το εξεγερτικό μονοπάτι της αταξίας. Το προσωνύμιο "τρομοκρατική" που προσδίδεται σε όλες τις επαναστατικές ομάδες κατάσυκοφαντησης κάθε επαναστατικού ρεύματος από την κρατική προπαγάνδα του τύπου και κατ' επέκταση από πειθήνιες συμπεριφορές που συναντούνται σε πλατια κοινωνικά στρώματα. Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε οτι ο όρος τερρορισμός δε χρησιμοποιήθηκε με σκοπό να καταδείξει τη διάθεση μας για τρομοκράτηση φτωχών και πλουσίων ανεξαιρέτως.Αντίθετα ο σκόπος της ομάδας είναι η τρομοκράτηση αξιωματούχων του καθεστώτος,οι οποίοι περιβάλλονται απο αστυνομία και ιδιωτικούς στρατούς για να διατηρήσουν την ιδιοκτησία,το κύρος και το άτυπο δικαίωμα στην ασυλία,οφέλη τα οποία θα υπερασπιστούν λυσσασμένα. Θεωρούμε όμως δεδομένο οτι τα βέλη της στοχοποίησής μας θα ματώσουν,όχι μόνο ταγμένους εχθρούς,αλλα και όσους με αφέλεια και στηριζόμενοι σε μικροσυμφέροντα στέκονται τροχοπέδη στην επαναστατική προοπτική.Η φαρέτρα της πολύμορφης επαναστατικής δράσης περιέχει δηλητιριασμένα βέλη και για τους αξιωματούχους και για τους ηλίθιους.Θεωρούμε απαραίτητη την συνειδησιακή αφύπνιση των υπνωτισμένων και αυτό δεν γίνεται με παρακάλια καθώς συνδέονται με άπειρους δεσμούς με το υπάρχον και άρα δύσκολα θα το αρνηθούν.Η συνειδησιακή συναντησή τους με την διαχυμένη ολοκληρωτική άρνηση είναι το μόνο μας όπλο. Είναι λοιπόν ξεκάθαρο ότι όταν βρίσκεσαι απέναντι σε έναν αμείλικτο και εκμιλιταρισμένο εχθρό,που παρά τους ηλίθιους και ρεφορμιστικούς ισχυρισμούς πασιφιστικών τάσεων,δεν διατίθεται να παραδώσει τα αξιώματα του ή να "συνθηκολογήσει" με τους κολασμένους της δημοκρατίας με κανενός είδους διαλεκτική ή άλλου τύπου ειρινική διαδικασία,είσαι "αναγκασμένος" να αντιτάξεις την βία απέναντι στην βία και συνεχώς αυτοελελισσόμενος να περάσεις στο στρατόπεδο της απρόσκοπτης επίθεσης.Αυτό προσδίδει ο στοχευμένος Επαναστατικός Τερρορισμός,την μεταπήδηση από την στασιμότητα της αμυντικής αντιβίας στην οργανωμένη και συνεχώς εξελισσόμενη επιθετική κινητικότητα. Η διαθεσή μας να επεκταθεί η πιατέλα της στοχοποίησης και μέσα στο κοινωνικό ιστό είναι ξεκάθαρη και πιο επίκαιρη από ποτέ.Η χρησιμοποίηση λοιπόν του όρου "τερρορισμός" θέλει να καταδείξει την νοθρότητα και την απάθεια της "αγίας" και "υπέρ πάντων" κοινωνίας η οποία καλοσορίζει τις μαζικές συλλήψεις και εγκλεισμός των απανταχού επαναστατικών δυνάμεων με ένα οξυμένο αίσθημα τρομοϋστερίας και κατ' επέκταση ασφάλειας και σιγουριάς,αντιμετοπίζοντας τους επαναστάτες σαν αδίστακτους κουμπουροφόρους. Οι επαναστάτες όμως δεν είναι κοινοί εγκληματίες όπως παρουσιάζονται από τα πουτανάκια της δημοσιογραφίας.Είναι άνθρωποι που συνειδητοποίησαν πως αυτός ο κόσμος δεν χωράει τα όνειρα και τις επιθυμίες τους.Δεν μπόρεσαν όμως και να συμβιβαστούν.Επέλεξαν να διαφοροποιηθούν από το κοπάδι που ενώ διαμαρτύρεται για την ζωή που άλλοι έχουν επιλέξει γι' αυτό δεν κάνει τίποτα παρα να σκούζει στα κανάλια για την κατάντια του.Είναι άνθρωποι που δεν "ανακούφισαν" την συνείδησή τους με ακίνδυνες διαμαρτυρίες,που συνήθως περιβάλλονται από αριστερό μανδύα,αλλά επέλεξαν μέσω της επαναστατικής βίας να αφήσουν οριστικά πίσω τις όποιες κοινωνίκες συμβάσεις και την θυματοποίηση και να επιτεθούν με μανία σε αυτό το σάπιο οικοδόμημα που θέλει να καταστρέψει οτιδήποτε προσπαθεί να φέρει κάτι πιο όμορφο.Υπόσχόμαστε οτι θα καταβάλλουμε όλες μας τις δυνάμεις για να βρεθούν οι δικαστές στο εδώλιο του κατηγορουμένου και αν όχι στον καιρό μας που οι πραγματικές αξίες δεν τυχαίνουν της διάχυσης που ονειρευόμαστε,σίγουρα θα δικαστούν από τις "δικές μας" γενιές στη ρευστότητα του μέλλοντος. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ Μικρόμυαλοι υπάνθρωποι χωρίς κανένα στοιχείο ατομικής βούλησης,βαθία ψυχικά διαταραγμένες προσωπικότητες με μεγάλη κενότητα συναισθημάτων,ανύπαρκτα πνευματικά όντα που για να εμπλουτίσουν την ανυπαρξία τους ορίσθηκαν από την κοινωνία ως προστάτες της και αιώνιοι εχθροί του διαφορετικού.Εδώ θέλουμε να τονίσουμε πως οι περισσότερες πολιτικές αναλύσεις για τον θεσμό της αστυνομίας σαν κατασταλτικό παράγοντα από επαναστάτες αναρχικούς μας βρίσκουν σύμφωνους.Επειδή όμως αυτή η ανάλυση έχει εξαντληθεί κι εμείς δεν θέλουμε να επαναλαμβανόμαστε θα προχωρήσουμε σε μια διαφορετική ανάλυση πιο βιωματική.Δεν θα μιλήσουμε για την αστυνομία αλλά για τους μπάτσους. Τα σκουλήκια που σέρνονται στους δρόμους της μητρόπολης,πλέον και με μηχανάκια ή κάθονται στα επιπλωμένα γραφεία τους.Όποιον δεν τον καλύπτει η απομόνωση και η σιγουριά του εντοιχισμένου κλουβιού του,αλλά προσπαθεί να εξερευνήσει τον εαυτό του στο δρόμο,σίγουρα μοιράζεται κοινά βιώματα και καταλαβαίνει απόλυτα γιατί αντιμετωπίζουμε έτσι ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ.Όσοι μιλάνε για φασιστικές γενικεύσεις έχουν αντικαταστήσει τον εγκεφαλό τους με μια τηλεόραση. Στις ξαφνικές εξακριβώσεις στοιχείων,στους ξυλοδαρμούς στα κρατητήρια των αστυνομικών τμημάτων,στα κυνηγητά και τις γκλομπιές στους μετανάστες μικροεμπόρους στους δρόμους της Αθήνας,στους πισώπλατους πυροβολισμούς σε παιδιά επειδή αρνούνται να σταματήσουν σε σήμα τους,στους πούστικους πυροβολισμούς όπως στην περίπτωση του συντρόφου Σίμου Σεϊσίδη,στα κυνηγητα από τους γυμναστηριακούς χακήδες στις πορείες,στην δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου συναντάμε μόνο κάποια από τα πολλά παραδείγματα που μας αποκαλύπτουν οτι δεν πρόκειται για εξαιρέσεις αλλά για τον κανόνα.Για ένα συνοθύλευμα βαθιά ελλειματικών ατόμων που με την εξουσία που τους έχει παραχωρήσει η κοινωνία σε αντάλλαγμα την ασφάλειά της έχουν την αίσθηση οτι είναι άτρωτοι,κάτι που στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει. Επειδή λοιπόν και μόνο η οπτική επαφή με αυτούς θίγει την αξιοπρέπειά μας επιλέξαμε να τους κάνουμε την πρώτη μας επίσκεψη μέσα στο σπίτι τους,γνωστοποιώντας τους την δύναμη του μίσους μας.Στα πλαίσια της επαναστατικής αλληλεγγύης και της επιθετικής προσέγγισης επι των πραγμάτων δείξαμε ένα δείγμα των διαθέσεων μας.Αυτό που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε είναι οτι πάντα θα βρισκόμαστε στο πλευρό των συντρόφων μας με οποιοδήποτε κόστος.Η συνείδηση μας επιτάσσει την ακέραιη και αδιάλακτη στάση στις δύσκολες περιόδους.Η καρδιά μας βρίσκεται στο πλευρό των αμετανόητων συντρόφων και όλο μας το είναι βροντοφωνάζει την υπερηφάνεια μας γι' αυτούς.Έτσι λοιπόν μετουσιώνοντας τις απείλες μας σε πράξεις τοποθετήσαμε 2 εμπρηστικούς μηχανισμούς μεγάλης ισχύος στην πλάγια είσοδο του Αστυνομικού Τμήματος Γέρακα πιάνοντας στον ύπνο τους "αγρυπνους" φρουρους του. Αποφασίσαμε να επιτεθούμε σε ένα στρατηγείο του εκμιλιταρισμένου τομέα του εχθρού,μπροστά στα μάτια της αρτίως εκπαιδευμένης ελίτ των δυνάμεων ασφαλείας,δίνοντας στο χτύπημα στρατιωτική χροιά σε μια face to face αναμέτρηση με τον κέρβερο του εχθρού.Σκοπός μας ήταν να αποδείξουμε πόσο εύκολα ο κέρβερος μετατρέπεται σε άκακο σκυλάκι.Με ακόμα σφοδρότερες στο μέλλον θα αποπειραθούμε να διασφαλίσουμε οτι κανένας σκύλος δεν θα κουνήσει πια χαρούμενα την ουρά του. Δίνουμε ανοιχτό ραντεβού με κάθε ενα μπάτσο που επεμβαίνει στην ζωή μας και στερεί την πλήρη απόλαυση της,κάθε ενα ένστολο αρχίδι που ρουφιανεύει τα αδέρφια μας,κάθε ενα ανθρωποφύλακα που αυτοπραγματώνεται βασανίζοντας έντιμους και αξιοπρεπείς φυλακισμένους.Επιλέγουμε να γίνουμε μέρος της εκδίκησης και να οξύνουμε την βεντέτα.Να θυμάστε μουνάκια,ίσως να είμαστε εκεί την επόμενη φορά που θα βάλετε το κλειδί στην μίζα του αυτοκινήτου σας ή θα πίνεται τον καφέ σας αμέριμνοι εντος ή εκτος υπηρεσίαςΜπορεί αύριο μπορεί σε 1 χρόνο,μπορεί εμείς ή άλλοι κομμάντος του διάχυτου αντάρτικου πόλης.ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ. ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ "Ποιός σου 'πε πως το κορμί αιμορραγεί και το μυαλό λυγίζει;Πως τα δόντια άμα τρίξουν σπάνε και η αξιοπρέπεια σαπίζει;Πως η ψυχή λιποτακτει και το κεφάλι σκύβει;Πως δρόμος διαφορετικός από τον ήδη υπάρχοντα θα διαλεχτεί;Ποιός σου 'πε πως οι χειροπέδες μας κόψανε τις φλέβες και οι αϋπνίες δέσμιους μας έκαναν;Πως τα κελία μας θάψαν και τα τσιμέντα τους μας πνίξαν;Και πως τα συρματοπλέγματα τους πνεύμονες τρυπήσαν;Ποιός σου 'πε πως τα εντονα φώτα και των μπάτσων τα πιστόλια μας κάνουν να τραπούμε σε φυγή;Πως ισόβια μας θάψαν και τα κλειδιά πετάξαν;Ποιός σου 'πε πως ανούσια πολεμάμε και με τίμημα βαρύ και πως πιο μεγάλη αξιά είναι η σιώπη;Πως το σώμα μας σαν σκέβρωσε στα αμπάρια τα λεύκα,το βλέμμα ήταν κάτω και δεν κοιτούσε ψηλά;Πως του θανάτου το ενδεχόμενο μας εγκλώβίζει στους ενδοιασμούς μας και ότι η φυλακή θα βάλει φρένο στους σκοπούς μας;Ποιός σου 'πε ότι άνθρωποι που τα δόντια του προτάξανε στη μάχη...θα υποταχθούν σ' ενα πόλεμο που γυρισμός πια δεν υπάρχει;Και τα δόντια μας αν σπάσουν και αν κάποιοι τα κατάπιαν το ανάστημα περήφανο και αιμόφυρτο επ' απειρον θα ενεδρεύει.Ότι και να σου είπαν άκου την αλήθεια...Κάποιους,κάπου,κάποτε και σε διαφορετικούς κατά πιθανότητα χρόνους,έχοντάς τους, στον ίδιο χώρο,τους έγδερναν ζωντανούς και τους έριχναν αλάτι στις πλήγες και τους έλεγαν:Λέγε ρε πούστη έχεις να πείς κάτι τώρα;Και αυτοί,με σιδερένια ψυχή και με τα τσιμεντένια τους σαγόνια,απαντούσαν:Ναι αμε...Κι άλλο αλάτι ρε καργιόλια" ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ ΧΑΡΗ ΧΑΤΖΗΜΙΧΕΛΑΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΑΣΟΥΡΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΡΓΥΡΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟ ΤΣΑΚΑΛΟ ΜΙΧΑΛΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΥΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟ ΦΟΥΝΤΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ/ΣΥΝΑΥΤΟΥΡΓΙΑ ΤΕΡΡΟΡΙΣΤΩΝ-ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ/ΚΟΜΜΑΝΤΟ ΣΕΒΕΡΙΝΟ ΝΤΙ ΤΖΙΟΒΑΝΙ Υ.Γ.1 Ανταποκρινόμενοι στα καλέσματα της Ε.Ο. Συνομωσια Πυρήνων της Φωτιάς και των Πολεμιστών Επαναστατικής Συνείδησης καλουμε κι εμείς σε περαιτέρω όξυνση των εχθροπραξιών. Υ.Γ.2 Χρησιμοποιώντας το όνομα του αμετανόητου επαναστάτη Σεβερίνο Ντι Τζιοβάνι αποδίδουμε φόρο τιμής καθ' οτι στις 1 Φλεβάρη του 1931,δηλαδή 80 χρόνια πριν,εκτελέστηκε από τα τάγματα ασφαλείας.ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΣΕΒΕΡΙΝΟ ΝΤΙ ΤΖΙΟΒANI
Ακολουθεί ολόκληρη η προκήρυξη χωρίς παρεμβάσεις και αλλαγές:
Ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα που έθεσε η κυριαρχία και δείχνει να έχει πετύχει είναι να εμφυσήσει την ηθική της στο ευρύτερο κοινωνικό φάσμα.Ο τρόπος;Η Δημοκρατία.Πίσω από την επίπλαστη ευμάρεια,
τα ψεύτικα χαμόγελα,την χριστιανική ανιδιοτέλεια και την φιλανθρωπία κρύβονται εξουσιολάγνες συμπεριφορές και αμιγώς ιεραρχικά δομημένες σχέσεις. Εμεις αποκυρρήσοντας τη χριστιανικής κοπής θεωρία της ανιδιοτελούς συμπόνοιας προτάσσουμε την ευθύτητα της συντροφικής αλληλεγγύης.Αρεσκόμαστε στην αληθινή προσέγγιση της αλληλεγγύης,Αρνούμενοι να εκλάβουμε τους αιχμάλωτους συντρόφους μας σαν θύματα,βροντοφωνάζουμε την πίστη και τον σεβασμό μας που πηγάζει απο την αξιοπρεπή τους στάση. Η στηριξή μας προάγεται μέσω μιας ιδιοτελούς προσέγγισης της αλληλεγγύης,καθώς μέσω των επιλογών αγώνα των συντρόφων πραγματώνονται οι δικές μας διαθέσεις.Η περήφανη των συντρόφων που προωθούν τον επαναστατικό λόγο ατσαλώνει μέσα μας το συναίσθημα της αυτοπεποίθησης και προσδίδει στην επαναστατική προοπτική μια πολύ μεγαλύτερη δυναμική.Η ενσαρκωσή της συναντιέται στα επιθετικά συναισθήματα που σε ωθούν στη δράση,με όποιο τρόπο κρίνει ο καθένας δυνατό,αλλά που ΔΕΝ ΣΕ ΑΔΡΑΝΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΘΗΣΥΧΑΖΟΥΝ. "Ενάντια σε ένα κόσμο που χορεύει με την μουσική από τις αλυσίδες του" Σαν αναρχικοί επαναστάτες δεν μπορούμε να κάνουμε εκπτώσεις στο λόγο μας με σκοπό μια διευρυμένη απήχηση και μια οπαδική συγκατάβαση στις πράξεις μας.Δεν γυρεύουμε οπαδους και χειροκροτητές αλλά ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ.Γι' αυτο το λόγο με την κριτική μας κυνηγάμε να επιρρίπτουμε τις ευθύνες εκεί που αντιστοιχούν.Θα εθελοτυφλούσαμε αν ως έναν από τους κύριους λόγους της διαιώνησης της καπιταλιστικής οργάνωσης και αναβολής της επαναστατικής υπόθεσης δεν αντιλαμβανόμασταν την αδράνεια,την ατομική ανασφάλεια,την ιδιοκτησιακή καψούρα και την εθελοδουλεία των καταπιεσμένων κοινωνικά στρωμάτων. Την οξεία κριτική στις κοινωνικές συμβάσεις δεν την πραγματοποιούμε θέλοντας να αυτοανακυρηχθούμε ως η πεφωτισμένη ιντελιγκέντσια του κοινωνικού ιστού,αλλά γιατί πιστεύουμε στην ατομική δύναμη των αληθινών ανθρώπων.Στη δυνατότητα τους να σκοτώσουν και να θάψουν βαθιά τις ψευδαισθήσεις ορθώνοντας το ανάστημα του εγωισμού.Γιατί πιστεύουμε πως μέσα απο τη θιγμένη τους αξιοπρέπεια υπάρχει ένα δημιουργικό εγώ έτοιμο να αντιτεθεί σε οτι δε το εκφράζει,δυνατό να τα βάλει με την ατομοφάγα μάζα που φοβάται κάθε τι διαφορετικό.ΕΝΑ ΕΓΩ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Αν δεν τους θεωρούσαμε ικανούς θα κυνηγάγαμε απλά τη συναίνεσή τους και όχι τη συμμετοχή τους.Δεν μας ταιριάζουν όμως τέτοιες ηγετίστικες λογικές.Δεν βλέπουμε την επανάσταση σαν μια υπόθεση καθοδηγητών και ακολουθητών.Η δική μας προοπτική είναι η απελεύθερη,η χαοτική.Η συγκρότηση ενός δικτύου οργίσμενων και καλά οργανωμένων ομάδων μαχητών έτοιμες να επιτεθούν παντού και πάντα ως την αποδόμηση της υπάρχουσας κοινωνικής δομής.Έτσι δε μπόρουμε να κρατάμε το στόμα μας κλειστό μπροστά στην υποτακτικότητα και τη μιζέρια του όχλου.Θα πολεμάμε συνεχώς αυτή τη σκοτεινή πλευρά του ατόμου.Θα υποσκάπτουμε λυσσαλέα την ευθυγραμισμένη πορεία των φαινομενικά ταυτοποιημένων συμφερόντων μεταξύ εκμεταλλευτών και εκμεταλλευόμενων,αναδεικνύοντας το εξεγερτικό μονοπάτι της αταξίας. Το προσωνύμιο "τρομοκρατική" που προσδίδεται σε όλες τις επαναστατικές ομάδες κατάσυκοφαντησης κάθε επαναστατικού ρεύματος από την κρατική προπαγάνδα του τύπου και κατ' επέκταση από πειθήνιες συμπεριφορές που συναντούνται σε πλατια κοινωνικά στρώματα. Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε οτι ο όρος τερρορισμός δε χρησιμοποιήθηκε με σκοπό να καταδείξει τη διάθεση μας για τρομοκράτηση φτωχών και πλουσίων ανεξαιρέτως.Αντίθετα ο σκόπος της ομάδας είναι η τρομοκράτηση αξιωματούχων του καθεστώτος,οι οποίοι περιβάλλονται απο αστυνομία και ιδιωτικούς στρατούς για να διατηρήσουν την ιδιοκτησία,το κύρος και το άτυπο δικαίωμα στην ασυλία,οφέλη τα οποία θα υπερασπιστούν λυσσασμένα. Θεωρούμε όμως δεδομένο οτι τα βέλη της στοχοποίησής μας θα ματώσουν,όχι μόνο ταγμένους εχθρούς,αλλα και όσους με αφέλεια και στηριζόμενοι σε μικροσυμφέροντα στέκονται τροχοπέδη στην επαναστατική προοπτική.Η φαρέτρα της πολύμορφης επαναστατικής δράσης περιέχει δηλητιριασμένα βέλη και για τους αξιωματούχους και για τους ηλίθιους.Θεωρούμε απαραίτητη την συνειδησιακή αφύπνιση των υπνωτισμένων και αυτό δεν γίνεται με παρακάλια καθώς συνδέονται με άπειρους δεσμούς με το υπάρχον και άρα δύσκολα θα το αρνηθούν.Η συνειδησιακή συναντησή τους με την διαχυμένη ολοκληρωτική άρνηση είναι το μόνο μας όπλο. Είναι λοιπόν ξεκάθαρο ότι όταν βρίσκεσαι απέναντι σε έναν αμείλικτο και εκμιλιταρισμένο εχθρό,που παρά τους ηλίθιους και ρεφορμιστικούς ισχυρισμούς πασιφιστικών τάσεων,δεν διατίθεται να παραδώσει τα αξιώματα του ή να "συνθηκολογήσει" με τους κολασμένους της δημοκρατίας με κανενός είδους διαλεκτική ή άλλου τύπου ειρινική διαδικασία,είσαι "αναγκασμένος" να αντιτάξεις την βία απέναντι στην βία και συνεχώς αυτοελελισσόμενος να περάσεις στο στρατόπεδο της απρόσκοπτης επίθεσης.Αυτό προσδίδει ο στοχευμένος Επαναστατικός Τερρορισμός,την μεταπήδηση από την στασιμότητα της αμυντικής αντιβίας στην οργανωμένη και συνεχώς εξελισσόμενη επιθετική κινητικότητα. Η διαθεσή μας να επεκταθεί η πιατέλα της στοχοποίησης και μέσα στο κοινωνικό ιστό είναι ξεκάθαρη και πιο επίκαιρη από ποτέ.Η χρησιμοποίηση λοιπόν του όρου "τερρορισμός" θέλει να καταδείξει την νοθρότητα και την απάθεια της "αγίας" και "υπέρ πάντων" κοινωνίας η οποία καλοσορίζει τις μαζικές συλλήψεις και εγκλεισμός των απανταχού επαναστατικών δυνάμεων με ένα οξυμένο αίσθημα τρομοϋστερίας και κατ' επέκταση ασφάλειας και σιγουριάς,αντιμετοπίζοντας τους επαναστάτες σαν αδίστακτους κουμπουροφόρους. Οι επαναστάτες όμως δεν είναι κοινοί εγκληματίες όπως παρουσιάζονται από τα πουτανάκια της δημοσιογραφίας.Είναι άνθρωποι που συνειδητοποίησαν πως αυτός ο κόσμος δεν χωράει τα όνειρα και τις επιθυμίες τους.Δεν μπόρεσαν όμως και να συμβιβαστούν.Επέλεξαν να διαφοροποιηθούν από το κοπάδι που ενώ διαμαρτύρεται για την ζωή που άλλοι έχουν επιλέξει γι' αυτό δεν κάνει τίποτα παρα να σκούζει στα κανάλια για την κατάντια του.Είναι άνθρωποι που δεν "ανακούφισαν" την συνείδησή τους με ακίνδυνες διαμαρτυρίες,που συνήθως περιβάλλονται από αριστερό μανδύα,αλλά επέλεξαν μέσω της επαναστατικής βίας να αφήσουν οριστικά πίσω τις όποιες κοινωνίκες συμβάσεις και την θυματοποίηση και να επιτεθούν με μανία σε αυτό το σάπιο οικοδόμημα που θέλει να καταστρέψει οτιδήποτε προσπαθεί να φέρει κάτι πιο όμορφο.Υπόσχόμαστε οτι θα καταβάλλουμε όλες μας τις δυνάμεις για να βρεθούν οι δικαστές στο εδώλιο του κατηγορουμένου και αν όχι στον καιρό μας που οι πραγματικές αξίες δεν τυχαίνουν της διάχυσης που ονειρευόμαστε,σίγουρα θα δικαστούν από τις "δικές μας" γενιές στη ρευστότητα του μέλλοντος. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ Μικρόμυαλοι υπάνθρωποι χωρίς κανένα στοιχείο ατομικής βούλησης,βαθία ψυχικά διαταραγμένες προσωπικότητες με μεγάλη κενότητα συναισθημάτων,ανύπαρκτα πνευματικά όντα που για να εμπλουτίσουν την ανυπαρξία τους ορίσθηκαν από την κοινωνία ως προστάτες της και αιώνιοι εχθροί του διαφορετικού.Εδώ θέλουμε να τονίσουμε πως οι περισσότερες πολιτικές αναλύσεις για τον θεσμό της αστυνομίας σαν κατασταλτικό παράγοντα από επαναστάτες αναρχικούς μας βρίσκουν σύμφωνους.Επειδή όμως αυτή η ανάλυση έχει εξαντληθεί κι εμείς δεν θέλουμε να επαναλαμβανόμαστε θα προχωρήσουμε σε μια διαφορετική ανάλυση πιο βιωματική.Δεν θα μιλήσουμε για την αστυνομία αλλά για τους μπάτσους. Τα σκουλήκια που σέρνονται στους δρόμους της μητρόπολης,πλέον και με μηχανάκια ή κάθονται στα επιπλωμένα γραφεία τους.Όποιον δεν τον καλύπτει η απομόνωση και η σιγουριά του εντοιχισμένου κλουβιού του,αλλά προσπαθεί να εξερευνήσει τον εαυτό του στο δρόμο,σίγουρα μοιράζεται κοινά βιώματα και καταλαβαίνει απόλυτα γιατί αντιμετωπίζουμε έτσι ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΠΑΤΣΟΥΣ.Όσοι μιλάνε για φασιστικές γενικεύσεις έχουν αντικαταστήσει τον εγκεφαλό τους με μια τηλεόραση. Στις ξαφνικές εξακριβώσεις στοιχείων,στους ξυλοδαρμούς στα κρατητήρια των αστυνομικών τμημάτων,στα κυνηγητά και τις γκλομπιές στους μετανάστες μικροεμπόρους στους δρόμους της Αθήνας,στους πισώπλατους πυροβολισμούς σε παιδιά επειδή αρνούνται να σταματήσουν σε σήμα τους,στους πούστικους πυροβολισμούς όπως στην περίπτωση του συντρόφου Σίμου Σεϊσίδη,στα κυνηγητα από τους γυμναστηριακούς χακήδες στις πορείες,στην δολοφονία του Αλέξη Γρηγορόπουλου συναντάμε μόνο κάποια από τα πολλά παραδείγματα που μας αποκαλύπτουν οτι δεν πρόκειται για εξαιρέσεις αλλά για τον κανόνα.Για ένα συνοθύλευμα βαθιά ελλειματικών ατόμων που με την εξουσία που τους έχει παραχωρήσει η κοινωνία σε αντάλλαγμα την ασφάλειά της έχουν την αίσθηση οτι είναι άτρωτοι,κάτι που στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει. Επειδή λοιπόν και μόνο η οπτική επαφή με αυτούς θίγει την αξιοπρέπειά μας επιλέξαμε να τους κάνουμε την πρώτη μας επίσκεψη μέσα στο σπίτι τους,γνωστοποιώντας τους την δύναμη του μίσους μας.Στα πλαίσια της επαναστατικής αλληλεγγύης και της επιθετικής προσέγγισης επι των πραγμάτων δείξαμε ένα δείγμα των διαθέσεων μας.Αυτό που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε είναι οτι πάντα θα βρισκόμαστε στο πλευρό των συντρόφων μας με οποιοδήποτε κόστος.Η συνείδηση μας επιτάσσει την ακέραιη και αδιάλακτη στάση στις δύσκολες περιόδους.Η καρδιά μας βρίσκεται στο πλευρό των αμετανόητων συντρόφων και όλο μας το είναι βροντοφωνάζει την υπερηφάνεια μας γι' αυτούς.Έτσι λοιπόν μετουσιώνοντας τις απείλες μας σε πράξεις τοποθετήσαμε 2 εμπρηστικούς μηχανισμούς μεγάλης ισχύος στην πλάγια είσοδο του Αστυνομικού Τμήματος Γέρακα πιάνοντας στον ύπνο τους "αγρυπνους" φρουρους του. Αποφασίσαμε να επιτεθούμε σε ένα στρατηγείο του εκμιλιταρισμένου τομέα του εχθρού,μπροστά στα μάτια της αρτίως εκπαιδευμένης ελίτ των δυνάμεων ασφαλείας,δίνοντας στο χτύπημα στρατιωτική χροιά σε μια face to face αναμέτρηση με τον κέρβερο του εχθρού.Σκοπός μας ήταν να αποδείξουμε πόσο εύκολα ο κέρβερος μετατρέπεται σε άκακο σκυλάκι.Με ακόμα σφοδρότερες στο μέλλον θα αποπειραθούμε να διασφαλίσουμε οτι κανένας σκύλος δεν θα κουνήσει πια χαρούμενα την ουρά του. Δίνουμε ανοιχτό ραντεβού με κάθε ενα μπάτσο που επεμβαίνει στην ζωή μας και στερεί την πλήρη απόλαυση της,κάθε ενα ένστολο αρχίδι που ρουφιανεύει τα αδέρφια μας,κάθε ενα ανθρωποφύλακα που αυτοπραγματώνεται βασανίζοντας έντιμους και αξιοπρεπείς φυλακισμένους.Επιλέγουμε να γίνουμε μέρος της εκδίκησης και να οξύνουμε την βεντέτα.Να θυμάστε μουνάκια,ίσως να είμαστε εκεί την επόμενη φορά που θα βάλετε το κλειδί στην μίζα του αυτοκινήτου σας ή θα πίνεται τον καφέ σας αμέριμνοι εντος ή εκτος υπηρεσίαςΜπορεί αύριο μπορεί σε 1 χρόνο,μπορεί εμείς ή άλλοι κομμάντος του διάχυτου αντάρτικου πόλης.ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ. ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ "Ποιός σου 'πε πως το κορμί αιμορραγεί και το μυαλό λυγίζει;Πως τα δόντια άμα τρίξουν σπάνε και η αξιοπρέπεια σαπίζει;Πως η ψυχή λιποτακτει και το κεφάλι σκύβει;Πως δρόμος διαφορετικός από τον ήδη υπάρχοντα θα διαλεχτεί;Ποιός σου 'πε πως οι χειροπέδες μας κόψανε τις φλέβες και οι αϋπνίες δέσμιους μας έκαναν;Πως τα κελία μας θάψαν και τα τσιμέντα τους μας πνίξαν;Και πως τα συρματοπλέγματα τους πνεύμονες τρυπήσαν;Ποιός σου 'πε πως τα εντονα φώτα και των μπάτσων τα πιστόλια μας κάνουν να τραπούμε σε φυγή;Πως ισόβια μας θάψαν και τα κλειδιά πετάξαν;Ποιός σου 'πε πως ανούσια πολεμάμε και με τίμημα βαρύ και πως πιο μεγάλη αξιά είναι η σιώπη;Πως το σώμα μας σαν σκέβρωσε στα αμπάρια τα λεύκα,το βλέμμα ήταν κάτω και δεν κοιτούσε ψηλά;Πως του θανάτου το ενδεχόμενο μας εγκλώβίζει στους ενδοιασμούς μας και ότι η φυλακή θα βάλει φρένο στους σκοπούς μας;Ποιός σου 'πε ότι άνθρωποι που τα δόντια του προτάξανε στη μάχη...θα υποταχθούν σ' ενα πόλεμο που γυρισμός πια δεν υπάρχει;Και τα δόντια μας αν σπάσουν και αν κάποιοι τα κατάπιαν το ανάστημα περήφανο και αιμόφυρτο επ' απειρον θα ενεδρεύει.Ότι και να σου είπαν άκου την αλήθεια...Κάποιους,κάπου,κάποτε και σε διαφορετικούς κατά πιθανότητα χρόνους,έχοντάς τους, στον ίδιο χώρο,τους έγδερναν ζωντανούς και τους έριχναν αλάτι στις πλήγες και τους έλεγαν:Λέγε ρε πούστη έχεις να πείς κάτι τώρα;Και αυτοί,με σιδερένια ψυχή και με τα τσιμεντένια τους σαγόνια,απαντούσαν:Ναι αμε...Κι άλλο αλάτι ρε καργιόλια" ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ ΠΕΙΝΑΣ ΧΑΡΗ ΧΑΤΖΗΜΙΧΕΛΑΚΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΑΣΟΥΡΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΡΓΥΡΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟ ΤΣΑΚΑΛΟ ΜΙΧΑΛΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΥΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΛΑΜΠΡΟ ΦΟΥΝΤΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ/ΣΥΝΑΥΤΟΥΡΓΙΑ ΤΕΡΡΟΡΙΣΤΩΝ-ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ/ΚΟΜΜΑΝΤΟ ΣΕΒΕΡΙΝΟ ΝΤΙ ΤΖΙΟΒΑΝΙ Υ.Γ.1 Ανταποκρινόμενοι στα καλέσματα της Ε.Ο. Συνομωσια Πυρήνων της Φωτιάς και των Πολεμιστών Επαναστατικής Συνείδησης καλουμε κι εμείς σε περαιτέρω όξυνση των εχθροπραξιών. Υ.Γ.2 Χρησιμοποιώντας το όνομα του αμετανόητου επαναστάτη Σεβερίνο Ντι Τζιοβάνι αποδίδουμε φόρο τιμής καθ' οτι στις 1 Φλεβάρη του 1931,δηλαδή 80 χρόνια πριν,εκτελέστηκε από τα τάγματα ασφαλείας.ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΣΕΒΕΡΙΝΟ ΝΤΙ ΤΖΙΟΒANI
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου