Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Κατερίνα Στεφανίδη: "To 4.61 είναι μια πολύ εφικτή επίδοση"



Ξεπέρασε τον εαυτό της το Σάββατο σε αγώνες στο Ρενό η Κατερίνα Στεφανίδη. Η πρωταθλήτρια μας επέστρεψε στους στίβους δυνατότερη από ποτέ μετά από πολύμηνη απουσία λόγω τραυματισμού και μόλις στον δεύτερο της αγώνα στον κλειστό στίβο βελτίωσε το ατομικό της ρεκόρ βάζοντας πλώρη για ακόμα μεγαλύτερα πράγματα.

Η Κατερίνα Στεφανίδη δήλωσε αποκλειστικά στο allaspor.gr για την δυναμική της επανεμφάνιση: "Είμαι ευχαριστημένη που έπιασα το όριο για το Πανευρωπαϊκό γυναικών νωρίς και μπορώ τώρα να συγκεντρωθώ σε υψηλότερες επιδόσεις. Τα άλματα μου στο 4.61 έδειξαν ότι είναι μια πολύ εφικτή επίδοση. Στόχος μου στους επόμενους αγώνες είναι ένα απόλυτο ρεκόρ.

Δυστυχώς (ή ευτυχώς) στο Ρενό χρησιμοποίησα το μεγαλύτερο κοντάρι που έχω οπότε κοιτώντας στο κοντινό και μακρυνότερο μέλλον είναι πολύ σημαντικό να πάρω κάποια καινούρια κοντάρια. Κατά τα άλλα ανυπομονώ για τον ανοιχτό στίβο. Στον κλειστό αποφάσισα να αγωνιστώ μόνο και μόνο για να έχω κάποια καλύτερα προπονητικά άλματα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου