Διαβάστε στο UNFOLLOW 25 που κυκλοφορεί: Η κυβέρνηση επιχειρεί να παρουσιάσει το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την ολοκλήρωση των αυτοκινητόδρομων της χώρας, που ψηφίστηκε από τη Βουλή, ως συμβολή στην ανάκαμψη της οικονομίας. Στην πραγματικότητα είναι προς όφελος των μεγάλων κατασκευαστικών ομίλων αλλά σε βάρος των ελλήνων πολιτών.
Το νομοσχέδιο για την επανεκκίνηση των έργων μετατρέπει την αρχική ετεροβαρή συμφωνία υπέρ των ιδιωτών σε νεοαποικιακή σύμβαση με την κυβέρνηση να προσφέρει άφθονο και ζεστό χρήμα στους ιδιώτες αυξάνοντας τη συμμετοχή του Δημοσίου περίπου στα 3,9 δισ. ευρώ με το επιπλέον 1,2 δισ. ευρώ να αφαιρούνται από το ΕΣΠΑ! Επιπλέον επιβάλει στο δημόσιο να πληρώσει ποινικές ρήτρες, εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Δίνει το δικαίωμα στους εργολάβους να προχωρήσουν σε αυξήσεις στα διόδια από 1/1/2014. Αυξάνει την περίοδο εκμετάλλευσης των αυτοκινητόδρομων από τους ιδιώτες.
Ποιοι επιχειρηματικοί όμιλοι ευνοούνται από το νομοσχέδιο;
Γιατί άραγε τα έργα χαρακτηρίζονται ακόμα ιδιωτικά όταν επί της ουσίας είναι κρατικά;
Ποια βάρη θα φορτωθούν στις πλάτες του ελληνικού λαού για να διασφαλιστούν τα κέρδη των μεγάλων συμφερόντων;
Στο UNFOLLOW 25 παρουσιάζουμε άλλη μια προκλητική νομοθετική παρέμβαση της κυβέρνησης που ήρθε για να εξασφαλίσει τα έσοδα των ιδιωτικών ομίλων και να ενδυναμώσει τις διαπλεκόμενες σχέσεις ανάμεσα στους πολιτικούς και τα γνωστά συμφέροντα της χώρας.
Στο UNFOLLOW 25, που κυκλοφορεί στα περίπτερα, διαβάστε: «Οι αυτοκινητόδρομοι “δώρο” στους εργολάβους», ρεπορτάζ του Κώστα Γυφτοδήμου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου