Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

1ο Τοπικο Συμβουλιο Παλληνης



Παρακολούθησα την 1η Συνεδρίαση. Ήταν περισσότερος ο κόσμος από κάθε αντίστοιχο Δημοτικό Συμβούλια των τελευταίων 4 χρόνων!! και αυτό είναι πολύ θετικό. Δεν είναι τυχαίο. Είδα διάθεση για προσφορά από όλους τους εκπρόσωπους. Πιστεύω πως με τις αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες θα πάνε καλά και θα προσφέρουν. Χρειάζονται συμπαράσταση και βοήθεια από τους Φορείς, Συλλόγους και μεμονωμένους Ενεργούς Πολίτες. Οι θέσεις μας είναι καταγεγραμμένες και είμαστε στην διάθεσή τους. 
Αντώνης Ρεφούλιας
Πρ. Μέλος Ομοσπονδίας Ενώσεων Γονέων Αν. Αττικής
Πρ. Πρόεδρος Ένωσης Συλλόγων Γονέων Παλλήνης
Μέλος Συλλόγου Γονέων 1ου Γυμνασίου Παλλήνης
a.refoulias@gmail.com

2 σχόλια:

  1. ευχαριστουμε για την συμπαρασταση κ. Ρεφουλια.....προσωπικα ειμαι στην διαθεση σας για καθε θεμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστώ και εγώ θα ήθελα να με ενημερώνεται για τις συνεδριάσεις και τα θέματα. Αν μπορώ να βοηθήσω σε ενημέρωση για κάτι μου λέτε.
    Για το θέμα που αναφέρατε στο συμβούλιο είμαι ενήμερος και είμαι στην διάθεσή σας. a.refoulias@isk.com.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή