Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

Είμαι ελεύθερος άνθρωπος και θέλω να έχω φίλους ελεύθερους ανθρώπους.


νιώθω μεγάλη κούραση και θέλω να παρακαλέσω για κάτι.
όσοι εκ των φίλων εδώ εγκρίνουν την νέα επικοινωνιακή στάση του ΣΥΡΙΖΑ με στόχο μοναδικό την ανάληψη της εξουσίας για τους λόγους που νομίζει και δεν ανέχεται άλλες γνώμες ή απόψεις , όποιος λοιδωρεί ανθρώπους σαν τον Κοροβέση(τον έχουν αποκαλέσει και μπεκρή στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ) ή βρίζει τον προσωπικό μου φίλο και σύντροφο πνευματικό Γιάννη Μακριδάκη (ο οποίος επ΄ευκαιρία ήταν καλός όταν σκεφτόντουσαν να τον βάλουν στο Επικρατείας αλλά είναι μαλάκας όταν λέει την προσωπική του άποψη), όποιος θυμίζει με την συμπεριφορά του αλήστου μνήμης προπολεμικούς σταλινικούς ή πιστεύει ότι πρέπει να το βουλώσουμε όλοι για να μην χαθεί ο αγώνας για την διακυβέρνηση (με τέτοια μυαλά να την χέσω) όποιος μου θέτει διλήμματα ή ο Τσίπρας ή η Τρόικα εσ. ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ.
Εχω ζήσει πολλά διλήμματα:
Καραμανλής ή Τανκς
Αλλαγή η Δεξιά
Μητσοτάκης ή Παπανδρέου
Αλλάζουμε ή Βουλιάζουμε
Ευρώ ή δραχμή
και σε όλα έδειξα τα γεννητικά μου όργανα.
Είμαι ελεύθερος άνθρωπος και θέλω να έχω φίλους ελεύθερους ανθρώπους.
ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου